Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

PH, 22. dubna 2011, 13:45 Google+

Technický ředitel Red Bullu přiznává, že předtím, než se Renault poprvé objevil s novým vozem, již slyšeli o tom, že připravují vyústění výfuků vpředu. Red Bull však chtěl jít svou vlastní cestou. Nařčení z nelegálního předního křídla jej již začínají unavovat.

Počet komentářů:  26 komentářů (Poslední 26.04. 09:25) Napište svůj názor
Newey, Adrian

Newey, Adrian | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

"Už během se k nám donesly pověsti o tom, že Renault zkoumá výfuky vpředu, s nimiž nakonec nastoupili, ale my jsme se jejich výzkumu nevěnovali. Rozhodli jsme, že ve zbývajícím čase se budeme opravdu snažit soustředit na naši vlastní cestu," popisuje předsezónní přípravy nového vozu konstruktér.

Jednoznačnou výhodu na straně soupeře zatím ale nevidí: "O tom je Formule 1: velmi často můžete zvolit odlišné způsoby a je přitom velmi těžké předpovědět, který z nich ponese více ovoce."

Kdo ví? Možná bude Renault pokračovat ve vývoji svých [výfuků] a dokáže z nich dostat více než my z našich. Těžko říct. Je nemožné prozkoumat všechny způsoby. Myslím, že by vás to příliš oslabilo," dodává Newey.

redbull

Dále přiznává, že je otravné slýchat neustále stížnosti na jejich křídlo, které je legální: "Pravidla ohledně toho, co můžete či nemůžete dělat s předním křídlem, jsou naprosto jasná."

Velmi nízko položené přední křídlo vysvětluje jedinečným sklonem monopostu RB7: "Rozhodli jsme se pro docela velký sklon: to znamená, že je vysoko vzadu a nízko vpředu. Ostatní, jako např. McLaren, šli opačnou cestou, jezdí s celkem nízkým sklonem. Když máte záď nízko, automaticky to znamená, že je vaše přední křídlo vysoko."

Vytisknout

Diskuze: Newey o výfucích Renaultu a výjimečnosti předních křídlech Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 26.04.2011 09:25 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 26 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Toro Rosso STR6

Proměny vozu Toro Rosso STR6 na počátku sezóny 2011

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud