Ve finančních potížích zmítající se nováček letošní sezóny již počátkem května oznámil, že nebude pokračovat v problémovém vztahu s Dallarou - italským výrobcem monopostů, s nimiž závodí, čímž se v podstatě odřízli od šance vůz během sezóny vyvíjet.
Dle italských médií by trápení HRT měla ukončit spolupráce s Toyotou, která prodala práva na šasi, převodovku a motor svého monopostu TF110, jenž připravovala pro letošní sezónu, srbskému týmu Stefan GP. Ten to však dle původních slibů na startovní rošt letošní sezóny Formule 1 nedotáhl. Zdá se, že japonský výrobce je nyní více nakloněn technické podpoře HRT.
Monopost Dallary, s nímž do šampionátu F1 nastupuje tým HRT
Dle zákulisních informací Toyota, které se nad očekávání zlepšila finanční situace, znovu nabírá inženýry a konstruktéry a měla by Hispanii nabídnout k využití své rozsáhlé a dobře vybavené kolínské prostory i plány vozu TF110. Carabante musí ovšem sehnat peníze - což dle něj na druhou stranu nemá být problém.
Zajímavé je také to, že se během Velké ceny Silverstone objevil najednou za volantem Sakon Jamamoto místo Bruna Senny - a to nejen pouze v prvním tréninku, jak bývá letos zvykem u testovacích jezdců (Paul di Resta u Force Indie či Fairuz Fauzy u Lotusu). O víkendu ho opět uvidíme v akci, tentokrát by měl odpočívat Karun Chandhok. Jeho nasazení mi trochu připomíná zákulisní důvody pro poměrně dlouhé působení v F1 pomalého Kazuki Nakajimy. Že by jedna z podmínek vracejících se japonských sponzorů či přímo Toyoty?