Di Resta se kvůli experimentu Bridgestonu na Hockenheimu nesveze

Petr Hlawiczka, 21. července 2010, 06:55 Google+

Stáj Force India potvrdila, že jejich testovací pilot Paul di Resta nezasáhne do pátečních tréninků kvůli velkému rozdílu mezi pneumatikami, které veze Bridgestone do Německa.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 22.07. 07:58) Napište svůj názor
di Resta, Paul

di Resta, Paul | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Di Resta letos obvykle nastupoval místo jednoho ze závodních pilotů do prvního pátečního tréninku. Jenže Adrian Sutil s Vitantoniem Liuzzim na Hockenheimringu potřebují co nejlépe poznat chování velmi odlišných směsí pneumatik.

Bridgestone totiž poprvé v historii dovezl zároveň svou nejtvrdší a nejměkčí směs - pouze mezi těmito dvěma si budou moc piloti volit v případě, že nebude pršet. Přitom je obvyklé, aby se lišily maximálně o dva stupně tvrdosti. Po vzrušující podívané v Kanadě, k níž přispěly pneumatiky a zajímavé strategie, se japonský výrobce pneumatik rozhodl přivézt super-měkkou a tvrdou směs, aby svým dílem zkusil zatraktivnit závod.

Di_resta
Di Resta před svým výjezdem ze silverstonských garáží

Di Resta je rozhodnutím týmu přirozeně zklamaný: "Je to škoda, ale rozhodnutí plně chápu. Do Hockenheimu Bridgestone přiveze dvě směsi, které se liší o dva stupně: super-měkkou a tvrdou - místo obvyklého rozdílu o jeden stupeň. Piloti a inženýři je proto musí dobře poznat. Rozhodnutí přišlo relativně pozdě, ale raději takto, než udělat chybu v kritické fázi sezóny."

Na Hungaroringu o týden později by se Di Resta už ale opět měl dočkat: "V Maďarsku budu zpět, vystřídám Tonia v prvním tréninku, takže tam budu pokračovat."

Vytisknout

Diskuze: Di Resta se kvůli experimentu Bridgestonu na Hockenheimu nesveze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 22.07.2010 07:58 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Test Barcelona

Ani návrat Schumachera Hockenheim nevyprodal

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud