PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Sainz s velmi špatnou náladou

Jana Šrámková, 18. listopadu 2023, 10:17 Google+

Jak hodnotí dnešní premiérovou kvalifikaci v ulicích Las Vegas jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 18.11. 13:52) Napište svůj názor
Charles Leclerc před závodem v Bahrajnu

Charles Leclerc před závodem v Bahrajnu | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Charles Leclerc, 1. místo
Jsem spokojen. Získat první pole position ve Vegas, je to neuvěřitelná akce. A startovat z prvního místa je skvělé. Nicméně jsem trošku zklamaný z mého výkonu v Q3. Neodvedl jsem úplně nejlepší práci, ale stačilo to na první místo a to je to, co potřebujeme. Nyní se plně soustředím a pokusíme se to zítra všechno zvládnout. V závodě většinou ztrácíme, takže doufám, že to dáme dohromady a vyhrajeme tu.

Carlos Sainz, 2. místo (po penalizaci startuje 12. kvůli výměně baterie)
Nejprve chci říci, že tým odvedl neuvěřitelnou práci. Po náročném pátku jsme v kvalifikaci dominovali. Dali jsme dohromady auto a získali první řadu, což je úžasné. Samozřejmě bych byl rád na pole position, protože potom bych startoval jedenáctý místo dvanáctého, ale dnes jsme zvládli maximum. Stále jsem zklamaný ze včerejška kvůli té penalizaci, nebudu lhát, pořád nemám vůbec dobrou náladu, ale snažím se to moc neukazovat. Ale tak to prostě je. Závod záleží na startu a uvidíme, jak se budou opotřebovávat pneumatiky a jak se podaří předjíždět. Rychlost, vypadá to, že tu během tohoto víkendu máme a rád bych zítra bojoval o vítězství s Charlesem a Maxem. Ale bohužel, budu se muset probojovávat a snad se dostanu dopředu, abych s nimi mohl soupeřit, ale myslím, že to bude náročné.

Frederic Vasseur, šéf týmu
Od začátku víkendu je to jako na horské dráze. Měli jsme chaotický pátek, ale nejdůležitější je se soustředit na sportovní stránku a vytěžit z dnešního dne to nejlepší. Máme penalizaci a můžeme o tom diskutovat, ale je to bezpředmětné pro zbytek víkendu. Takže se musíme soustředit a získat maximum z toho, co máme. Start z prvního a dvanáctého místa je to nejlepší, co jsme dnes mohli získat a nyní se zaměříme na závod. V tréninku jsme jeli dva dlouhé stinty a šlo to dobře. Víme, že se tu podmínky mění kolo od kola s tím asfaltem a chladným počasím. Musíme mít pro zítřek otevřené oči na boxové zídce a od prvního kola na to v autě pořádně šlápnout.

RED BULL

Max Verstappen, 3. místo
Je tu celkem chladno, dost to klouže. Když jste na městském okruhu, snažíte se být co nejblíž zdi, jak to jen jde a to není vždycky přímočaré. Užil jsem si to tu a myslím, že jsme dnes získali maximum. Podle mě jsme během víkendu trošku ztráceli v rychlosti na kolo a to se tu jasně ukázalo. Doufám, že zítra v závodě budeme opět dobře pracovat s pneumatikami a probojujeme se. Včera jsem měl ze závodní rychlosti dobrý pocit a rád bych měl dnes větší rychlost. Body se rozdávají zítra a bude to náročné. První závod tady, možná bude safety car a je tu dlouhá rovinka, takže se bude hodně závodit a snad si sedneme s pneumatikami.

Sergio Pérez, 12. místo
Byla to pro nás špatná kvalifikace. Už v Q1 nám to moc nevyšlo, ale zvládli jsme to. Myslím, že v Q2 jsme dojeli příliš brzy, trať a podmínky na ní se hodně vyvíjely. Je škoda, že jsme nedokázali získat maximum, protože chybělo jen málo. Smůla. Ale teď už s tím nic neuděláme, takže se nyní soustřeďme na závod a snad se probojujeme polem, protože jinak máme rychlé auto. Hlavní je pro nás nyní závod. Uvidíme, co zvládnou pneumatiky, jsme dvanáctí a uvidíme, co dokážeme. Myslím, že naše závodní rychlost je lepší než ta kvalifikační.

Christian Horner, šéf týmu
Ferrari je velmi rychlé na kolo. Charakteristika jejich auta ale znamená, že hůř pracuje s pneumatikami. To jsme čekali. Gratuluji Charlesovi, bude to zítra zajímavý. Myslím, že tady to bude jiné, ale dá se tady předjíždět, takže to bude zajímavé a uvidíme, zda se Max brzy dostane do čela. Co se Checa týče, vyjel trošku brzy a my měli do kvalifikace jen tři sety měkkých pneumatik. Abychom se zkusili vyhnout provozu v jeho posledním kole, jel dřív a potom mu desetina chyběla.

MERCEDES

George Russell, 4. místo
Jsem s kvalifikací velmi spokojen. Byli jsme pořád v první čtyřce, ale Ferrari bylo dnes o krok před všemi ostatními. Myslím, že tohle je maximum, které jsme mohli získat a jsme blízko Maxovi. A díky penalizaci Sainze, start ze třetího místa je dobrý. Závod bude náročný. Jsem si jistý, že opotřebení bude velké pro všechny v těch chladných teplotách, ale nikdo neví, jak to nakonec opravdu bude. Možná uvidíme několik zastávek, ale kdo zvládne práci s pneumatikami, bude z toho těžit. Měli jsme pár potíží při delších jízdách a myslím, že Ferrari jsou na tom lépe, nejen na jedno kolo, ale i závodní rychlost. Uděláme maximum, abychom bojovali s Leclercem a snad nám závod připraví pár překvapení.

Lewis Hamilton, 11. místo
Nebyla to skvělá kvalifikace, ale tak to občas chodí. Trápil jsem se s přilnavostí a nezvládl pneumatiky. Není to ideální, ale s tím problémem se potýkám už chvíli. Viděli jsme, že trať se dost vyvíjela. Ne šíleně moc, ale pořád to bylo dost, abych vypadl v Q2. Pneumatiky v tréninku všem hodně odcházely, takže bude zajímavé sledovat, jak to bude pokračovat Myslím, že práce s pneumatikami spolu s tím, kdy a kde na to šlápnete a kde ne, bude zítra klíčová. Udělali jsme pár změn a doufám, že nám to v závodě pomůže.

Toto Wolff, šéf týmu
Je to záhada ta naše rychlost. Když máte pneumatiky ve správném provozním okně, je vidět rozdíl a viděli jsme to v tréninku. Nicméně těžko to chápeme. Lewis neměl lepší přilnavost a bavíme se o čtyřech či pěti stupních v rozdílu mezí tím, kdy ji máte a kdy už ne. Mohli jste vidět, že některé týmy, jako například McLaren, kteří jsou normálně vepředu, vypadli v Q1. Na druhé straně Ferrari zajeli úžasná kola. Oba o půl sekundy před zbytkem pole. Opotřebení nebylo dobré, ale v tréninku se jelo v jiné časy a brzy a klouzalo to. Myslím, že Leclerc a Verstappen budou velmi rychlí a my to musíme zvládnout, musíme být trpěliví.

ALPINE

Pierre Gasly, 5. místo
Jsem velmi potěšen dnešním týmovým úsilím, zejména proto, že naše očekávání byla mnohem nižší, než čeho jsme dosáhli. Ukázali jsme, že předpovědi byly špatné, a doufejme, že totéž dokážeme zítra, kdy budeme startovat čtvrtí kvůli penalizaci Carlose [Sainze]. V autě se cítil opravdu dobře, cítil jsem se pohodlně a to je tak důležité, zvláště na městské trati, kde se musíte cítit se vším v souladu. Dokázal jsem jet na limit a dnešní kola byla pravděpodobně moje nejlepší v sezóně. Uvidíme, co se nám zítra podaří. Musíme zůstat soustředění, protože je to nová trať, podmínky budou chladné a složité a my prostě musíme být připraveni. Cílem je získat nějaké body.

Esteban Ocon, 17. místo
Dnešní výsledek je těžké skousnout, věci se opět nevyvíjely podle našich představ. Skončit v Q1 není nikdy snadné, zvláště s tempem, které jsme dokázali předvést. Když se podíváme na data, mohli jsme pohodlně postoupit do Q2, takže je ještě více frustrující, že nemůžeme těžit z výkonu našeho vozu. V prvním kole jsem se dostal do provozu a ve druhém kole jsem ztratil asi sedm desetin po incidentu v zatáčce 1 s Maxem [Verstappenem], ztratil jsem čas a rychlost. Poté jsem zbytek kola tlačil a dokázal jsem se zlepšit, ale bohužel jsme vypadli. Z dneška si můžeme vzít pozitiva, naše auto je zde rychlé, takže zítra je o co bojovat a jako vždy do toho dáme vše, abychom dosáhli dobrého výsledku.

Julian Rouse, dočasný sportovní ředitel
Dnešek je pro tým pozitivním výsledkem, Pierre odstartuje z druhé řady, ale je zde také určitá frustrace z toho, co mohlo být pro Estebana poté, co jeho poslední kolo v Q1 bylo silně ohroženo dopravou. Z pohledu na delta časy jsme viděli, že by pohodlně postoupil do Q2. Jako tým jsme se od Monzy hodně naučili. Naučili jsme také naše chápání přípravy pneumatik na výkon na jedno kolo, přičemž i to se začalo vyplácet. Poděkování týmu na trati a v továrnách za pokračující tvrdou práci na vývoji celkového balíčku. Dnešní Velká cena bude náročná a posoudíme všechny možnosti, jak maximalizovat týmový výsledek.

WILLIAMS

Alex Albon, 6. místo (po penalizaci Sainze pátý)
Dnes jsme podali velmi dobrý výkon. Věděli jsme, že nám tato trať bude vyhovovat, ale vždy je trochu děsivé na ni vyjet, když je takový humbuk a tlak, takže jsem opravdu spokojený s tím, jak to vše dopadlo. Celý víkend se potýkám s brzdami a po mém karambolu ve třetím tréninku jsem musel zapracovat na obnovení mé sebedůvěry. Také chci znovu poděkovat týmu za jeho tvrdou práci při přípravě mého vozu pro kvalifikaci. Závod bude především o degradaci pneumatik, kvůli tomu asi pojedeme o vteřinu a půl pomaleji a každý, koho někdo předjede na tom bude hůř. V pátek jsme udělali nějaké změny v nastavení, snad by mohly tuhle situaci eliminovat. Jsem pochopitelně rád i za Logana, po penalizacích máme dobré pozice a je třeba jich náležitě využít.

Logan Sargeant, 7. místo (po penalizaci Sainze šestý)
Od třetího tréninku jsem měl velmi dobrý pocit a jsem rád, že se mi povedlo zvládnout všechny tři části a konečně zúročit potenciál vozu. Navíc dosáhnout toho v Las Vegas je extra zvláštní, máme tu opravdu skvělé auto. Podat takový výkon není hračka, ale že se výkonnost od posledního tréninku udržela je úžasné. Pro tým to je skvělý den, všem gratuluji. Pracovali jsme tvrdě a tušili jsme, že tento víkend je příležitost velká a jsme na správné vlně. A důležitý je i faktor, že jsou oba vozy na startu blízko sebe. Na rovinkách budeme pro soupeře dost nepříjemní, musíme toho využít v náš prospěch. Doufám, že na této úrovni budeme pokračovat a odjedeme dobrý závod.

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
Dnes jsme dosáhli vynikajícího výsledku, od obou pilotů to byla skvělá kvalifikace. Auta fungovala dobře, Alex i Logan toho dokázali maximálně využít a prošlo do Q3, kde dobyli velmi dobré pozice. Q1 byla o něco těsnější a pokus dostat Alexe do Q2 pouze jediným pokusem bylo mnohem riskantnější, než jsme očekávali. Udržel však nervy na uzdě a ono rychlé kolo zvládl i na pneumatikách, jejichž životnost už byla za zenitem. Logan v Q1 použil dvě sady a jeho postup byl jednodušší. Lehce prošli i Q2 a v poslední části jeli opravdu naplno.

Tým po Alexově havárii v třetím tréninku musel pracovat extrémně tvrdě, aby dokázal připravit vůz pro kvalifikaci, ale zvládli to se ctí a poskytli mu monopost, s nímž mohl do boje o startovní pozice jít s důvěrou. Výsledek je spravedlivou odměnou za neutuchající odhodlání a úsilí skupiny v Las Vegas i v Grove. Ano, dnes to vyšlo, ale výsledek musíme potvrdit zítra na trati a rychlost na jedno kolo proměnit i v dobré závodní tempo. Práce, kterou jsme přes noc odvedli, by měla vylepšit nakládání s pneumatikami, což by nám mělo umožnit boj o bodované pozice s oběma vozy.

ALFA ROMEO

Valtteri Bottas, 8. místo (po penalizaci Sainze sedmý)
Dnešním výkonem jsem opravdu potěšen, jde o skvělý výsledek a dává nám dobrou šanci solidně bodovat. Je škoda, že Zhou měl tak problematickou Q1, mohli jsme mít v TOP 10 obě auta. V každém případě můžeme být s naší rychlostí spokojeni, zejména proto, že jsme neměli představu, jak se bude situace na této trati vyvíjet. Dokázali jsme ale najít správný prostor a získali více výkonu v každém segmentu kvalifikace. Žádný zázračný lék neexistuje, ale každý prvek jsme zvládli na výbornou: je to spousta drobných položek, které fungovaly a měly velký vliv na konečný výsledek.

Guanyu Zhou, 18. místo
Rychlost byla slušná a mohla mi pomoci bojovat o Q2, což by oproti včerejšku bylo výrazné zlepšení, navíc můj víkend je zatím poměrně složitý. Bohužel jsem před posledním kolem uvízl v provozu a na trati, která už nebyla nejlepší, jsem nedokázal zlepšit čas. Přesto jsem cítil, že mohu našim nejbližším soupeřům konkurovat, což mi před závodem dává jistou naději. Start z deváté řady bude pochopitelně náročný, ale doufám v dobrý začátek a agresivní strategie by mi měla pomoci získat nějaké pozice.

Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Kvalifikace potvrdila dobrou práci odváděnou po celý dosavadní víkend. Valtteri jel od samého počátku velmi dobře a do kvalifikace vstupoval sebevědomě. Ale nic není jisté, je třeba dát dohromady časy ze všech sektorů a dobře načasovat samotné rychlé kolo, abyste se vyhnuli provozu - to vše se nám podařilo. Možná jsme mohli získat ještě o pozici lepší výsledek a rozdělit oba Williamsy, ale i tak jsme spokojeni s tím, co Valtteri dokázal. 

Zhou měl náročnější trénink a nebyl schopen plně zúročit rychlost auta, protože jeho výkon ovlivnil značný provoz v závěru Q1 - zítra bude mít před sebou velký úkol, ale jak jsme se přesvědčili, výkonnost mu může dovolit bojovat o lepší pozice a to také máme v plánu. Jsme si dobře vědomi, jak těsná je bitva o pozice v Poháru konstruktérů a pro nás je to maximální motivace: musíme zajet dobře a získat body, abychom umazali ztrátu na týmy před námi a zachovali si naději i do posledního závodu. Dnes jsme odvedli dobrou práci, ale nejvíc záleží na závodě a musíme ho zajet perfektně, abychom naši úroveň potvrdili.

HAAS

Kevin Magnussen, 9. místo (po Sainzově penalizaci osmý)
Je dobré být ve středu, jsem opravdu spokojení. Myslím, že býváme v kvalifikacích celkem dobří, ale při závodě propadneme, tomu bychom se tentokrát chtěli vyhnout. Včera měly pneumatiky hodně puchýřků, takže uvidíme, jak se nám to podaří zvládnout, pro závod to je samozřejmě klíčové. Uděláme, co bude v našich silách a uvidíme, co se podaří.

Nico Hülkenberg, 13. místo
Myslím, že jsme rychlí, jasně, že jsme, protože Kevin je hodně vysoko. Mohl jsem být také, ale bohužel moje poslední kolo, na němž záleželo nejvíc, nebylo čisté, v zatáčce 7 jsem chyboval. Mám pocit, že to je pořád půl na půl - dobrý závod nebo boj. Chladnější teploty nám mohou pomoci, takže to je hlavně o opotřebení pneumatik, ale domnívám se, že všechna auta mají podobné problémy. Degradaci očekávám, jde o to, abychom se jí buď vyhnuli nebo co nejvíc eliminovali. Tady ale ještě nikdo nezávodil, takže pořád zůstávají otazníky a možná tím pádem máme šanci.

Günther Steiner, šéf týmu
Dnešek byl celkem dobrý. Třetí trénink byl přínosný - navázal na slušný včerejšek, kdy jsme odjeli maximum kol, získali více dat a hlavně se dobře připravili na kvalifikaci. Jeden vůz se dostal do Q3, druhý skončil těsně za poslední částí jen proto, že Nico v jedné zatáčce probrzdil. Kevin navíc tvrdil, že jeho kolo nepatřilo k nejlepším, ale s naším umístěním jsme skutečně spokojeni.

ASTON MARTIN

Lance Stroll, 14. místo
Dnes jsem se ve voze cítil docela dobře a byl jsem spokojený se svým posledním kolem, ale myslím si, že nám v Q2 chyběla jen trocha rychlosti. To může být rozdíl mezi mým a postupovým časem, pole bylo opravdu těsné. Zítřejší závod bude složitý vzhledem k mé penalizaci na startovním roštu, ale naše tempo je v zatáčkách dobré a myslím si, že umíme dobře hospodařit s pneumatikami. Využijeme situace a užijeme si závodění v ulicích Las Vegas.

Fernando Alonso, 10. místo
Jsme docela rádi, že jsme v Q3, a uvidíme, co dokážeme zítra z 9. pozice. Byl jsem spokojený s oběma mými koly v Q3 a skončili jsme asi půl desetiny za sedmou pozicí, takže to bylo všechno velmi těsné. Když jsme sem přijeli, mysleli jsme si, že tento okruh nemusí tolik vyhovovat našemu balíku, zvláště na dlouhé rovince. Zdejší místo je působivé a organizátoři odvedli dobrou práci. Myslím, že jediným problémem pro nás byl asfalt, který nemá tolik přilnavosti, takže se na to možná dá dívat do budoucna. Zatím bylo závodění ve Vegas zábavné.

Mike Krack, šéf týmu
Okruh ve Vegas nás opravdu baví, startovní rošt je s minimálními rozdíly sjetý u sebe. Bylo to náročné, trať se vyvíjela a ochlazovala, proto bylo zahřívání pneumatik složité. První závod na tomto vzrušujícím místě bude krokem do neznáma, ale myslím, že uspořádáme pro fanoušky zábavný závod. Je to okruh, který by měl sloužit k předjíždění a jsem si jistý, že oba naše vozy budou bojovat o body.

ALPHA TAURI

Daniel Ricciardo, 15. místo
Jako tým se opravdu snažíme najít maximální míru přilnavosti na povrchu, jenž je dost hladký a přes den přístupný veřejnosti. Přes noc jsme provedli poměrně velký počet změn a posunu vpřed, ale dnes toho o moc víc udělat nešlo. S vylepšením jsem spokojen, díky nim jsem se posunul do Q2, protože se mnohem víc trápíme s rychlostí na jedno kolo a správným fungováním pneumatik. Před závodem jsem optimističtější, protože si myslím, že v závodním režimu jsme silnější. Nevím, co od Grand Prix samotné očekávat, ale předpokládám, že odstupy budou velmi těsné.

Juki Cunoda, 20. místo
Dnes toho moc říci nemohu. Cítím, že jsme výkon nedotáhli k maximu, mohli jsme něco udělat lépe, je to škoda. Snažil jsem jsem se co nejvíc, ale bez výsledku. Vím, že máme rezervy v rychlosti na rovinkách a očekával jsem, že víkend bude kvůli tomu náročný. Před posledním rychlým kolem jsme trochu upravili nastavení, ale neměl jsem kvůli silnému provozu před nájezdem dostatečnou teplotu v pneumatikách, chyběla mi přilnavost a kvůli tomu jsem zablokoval všechna kola. Rychlost nakonec tak špatná není a nikdy nevíte, co se v závodě může přihodit. Přilnavost je tu nízká, takže se pokusím o čistou jízdu a vybojovat co nejvíc pozic.

Jody Egginton, technický ředitel
Způsob nastavení u obou pilotů byl správný, ale mezi třetím tréninkem a kvalifikací byly nutné další změny, abychom z vozu mohli vytěžit ještě víc. Juki se v kvalifikaci s autem vysloveně trápil a na nás je, abychom zjistili proč. Daniel v Q1 dosáhl maxima ale pak u něj byl problém s novou sadou pneumatik, nepovedlo se je odpovídajícím způsobem zahřát v prvním sektoru Q2, takže jeho čas by odpovídal až 18. místu. Proto ani sektory 2 a 3 nebyly dostatečně rychlé, aby jej posunuly do Q3. Právě první sektor je pro obě naše auta nejvíc náročnou částí okruhu, tento jev také musíme řádně prověřit. Nepodařilo se nám kvalifikovat na místech, která bychom očekávali, což naši pozici ještě víc komplikuje. Navíc rychlost našich bezprostředních soupeřů v třetím tréninku se ukázala být značná, takže se musíme soustředit na co nejrychlejší posun našich vozů v závodě co nejvýše.

MCLAREN

Lando Norris, 16. místo
Není to překvapení jen kvůli tomu, že je to velmi těsné. A když to nejde lehce a jen desetina nebo dvě udělá velký rozdíl. Dvě desetiny mezi mnou a o pět míst lepší pozicí. Pokud by pár věcí vyšlo jinak, nemusel to být tak špatný den. Trápil jsem se s autem, bolí to, nedostat se ani do Q2. Nemyslím, že jsme nutně něco udělali špatně. Měli jsme zastavit a přezout na nové měkké? Možná. Ale to je těžké rozhodnout uprostřed kvalifikace. Rychle jsme se dostali do tempa, já i Oscar a myslím, že jsme z auta dostali brzy hodně, ale ostatní se pořád zlepšovali a to tak se to na začátku těžko odhadovalo.

Oscar Piastri, 19. místo
Kvalifikace zjevně neproběhla podle plánu. Budeme se muset podívat na strategii pneumatik. Pokud jiné týmy používaly dvě sady pneumatik, myslím, že to docela dobře vysvětluje, proč jsme byli vzadu. Po FP3 je to trochu nečekané, jak se chovaly pneumatiky a jaká byla rychlost. Vypadalo to slibně. Je to škoda, ale je tu spousta dlouhých rovinek a doufejme, že se zítra dokážeme vrátit vpřed.

Andrea Stella, šéf týmu
Tento víkend ve Vegas byl zatím trochu boj, a to jak z hlediska uvedení vozu do slušného provozního okna, tak i z hlediska chování pneumatik, kde je náročné hlavně zahřívání, navíc je velké i opotřebení. Navzdory tomu jsme měli dostatečný výkon na to, abychom postoupili z Q1, ale nebyli jsme schopni, protože jediná sada pneumatik, kterou jsme chtěli použít, se příliš rychle zhoršovala a nestačila porazit vozy, které používaly dvě sady. Bereme to a znovu se zaměříme na přípravu na závod. Může to být rušné, chování pneumatik bude hlavním faktorem a my uděláme vše, abychom se zotavili a získali nějaké body.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Sainz s velmi špatnou náladou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 18.11.2023 13:52 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Charles Leclerc před závodem v Mexiku

KVALIFIKACE GP LAS VEGAS: Ferrari by mělo první řadu, Sainz doplatil na…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud