Jeho čas z 57. kola závodu měl hodnotu 1:21,386 min, což je mimochodem o čtyři sekundy pomalejší než včerejší čas pole-position. Nejblíže mu dnes byl Charles Leclerc s Ferrari, jemuž scházelo 0,236 s, třetí příčka náleží Red Bullu Sergia Péreze - ten ale zaostával již o více než půl sekundy.
Poměrně vysoko, na páté příčce, skončil Guanyu Zhou s Alfou Romeo (1:22,029). Lídr šampionátu Max Verstappen byl o desetinu pomalejší (1:22,126 min).
Pneumatikové strategie
Ferrari si dnes s Leclercem závod prohrálo volbou tvrdých pneumatik pro poslední třetí stint - varování přitom mělo již od Alpine, které na ně přešlo již v 21. kole a začalo se propadat. Dnes bylo chladno (vzduch 20 °C, trať 25 °C) a tvrdou (C2) směs bylo velmi těžké zahřát - nefungovala, piloti se na ní cítili jako na ledě. Byly tak špatné, že Charles raději zajel neplánovaně v 54. kole do boxů potřetí pro měkké pneumatiky.
Závod vyhrál Verstappen startující z 10. místa, což je na této trati neuvěřitelné i vzhledem k jeho chybě, po níž skončil v hodinách. Red Bull však zvolil optimální strategii, kdy se chytře vyhnul tvrdé směsi.
Mercedes se poučil z toho, jak se tato směs chovala na vozech soupeřů, a raději prodloužil prostřední stint Hamiltona, aby se tvrdým pneumatikám vyhnul - v závěru Lewisovi nazul měkkou směs, na níž si dojel pro stříbro.