Bylo to vidět v Saúdské Arábii, kde Pérez Verstappena předčil v kvalifikaci a dokud nevyjel pro Mexičana smolný safety car, kontroloval Sergio i průběh závodu. Loni něco nemyslitelného. Také v Austrálii měl zkušený pilot mexické národnosti tempo srovnatelné s tím Verstappenovým. „Sergio pracuje na svých slabinách. Letos se velmi zlepšil v kvalifikacích," všímá si Marko.
Podle odborného poradce mu navíc nové vozy sedí o poznání víc než ty z předešlé generace. „Je to různé. Některým pilotům vozy s nižším přítlakem vyhovují více, jiným ne. Sergio je od prvního dne s nastavením spokojený, přičemž na jeho výkonech je to vidět."
To u Verstappena je prý situace diametrálně odlišná. „Maxovi nové vozy moc nesedí. Jsou o poznání citlivější, což nevyhovuje jeho agresivnímu jezdeckému stylu. Zatím se trápí. V autě nenašel ideální vyvážení, což mu brání, aby s ním jel na hraně," dodává Helmut Marko.
A pokračuje: „Max je dost netrpělivý. V tom se musí zlepšit, i když je to vzhledem k jeho nízkému věku přirozené. Řekl jsem mu, že je všechno pořád otevřené. Nic není ztracené, byť síla Ferrari je velká. Mají dobré auto za všech podmínek."