Od představení vozu při prvních testech ve Valencii vůz doznal již poměrně rozsáhlých změn. Na níže přiloženém obrázku jsou popsány hlavní věci, které doznaly změny:
1. Úpravy předního křídla
2. Křidélka na nose
3. Spoilery na nose
4. Otvor ve špičce nosu
5. Kolem kokpitu byly přidány 3 malé otvory
6. Vertikální spoilery na bočnicích jsou nyní hranatější a neobsahují výřez v horní zadní části, který se
zde objevoval během testování
7. Otvory pro výfuky byly zvětšeny kvůli horkému počasí v Bahrajnu
8. Úpravy na horním patře difuzoru
Předního křídlo
Na předním křídle Mercedesu byly v Bahrajnu patrné četné změny oproti verzi, která byla na W01 nasazena během zimních testů.
1. Zmenšila se velikost vnitřního přídavného křidélka
2. Na vnitřní části druhé (horní) klapky je větší výřez, čímž došlo ke snížení celkové plochy, ale i
generovaného přítlaku.
3. Výčnělek na horní straně klapky pomáhá zvýšit přítlak a vyrovnat ztrátu, k níž došlo zvětšním
výřezu (2).
4. Střední zóna je mírně vyvýšená oproti zbytku hlavního profilu.
5. Zkroucen zakončení na spodním okraji křídla vytváří kanál pro proudění vzduchu. Ten je nyní o něco
větší, aby pod křídlem mohlo proudit více vzduchu.
Úpravy nosu
1. Křidélka na nose byly přesunuty níže směrem k pilířům pod špičkou
2. Chybí boční spoilery
3. Otvor v nose byl zvětšen, aby se zlepšilo chlazení elektroniky uvnitř.
4. Lišty pro lepší vedení vzduchu.