Technický ředitel Williamsu Sam Michael navíc uvedl, že motor Ferrari patří k těm nejžíznivějším, což může mít dopad na další letošní výsledky stáje z Maranella, protože úspornost motoru hraje při zákazu tankování významnou úlohu. Čím méně paliva totiž spotřebuje, tím může být monopost na startu lehčí a v závodě pak rychlejší.
Vítěz závodu v Bahrajnu Fernando Alonso a jeho kolega Felipe Massa kvůli toho mohou dle některých spekulací v úvodní fázi ztrácet až 0,4 sec/kolo. V průběhu závodu by odstup měl postupně snížit na 0,2 sec/kolo. Což by v případě nedělního závodu znamenalo, že měl Red Bull Sebastiena Vettela v součtu 9,8vteřinovou výhodu oproti vozům Ferrari.
Dle Sama Michaela patří i letos k nejúspornějším motorům ve startovním poli Renault, následovaný Mercedesem a Cosworthem. Ferrari zařadil až na poslední příčku.