"Určitě to bude odlišné, auta budou brutální. Teoreticky si myslím, že jsme se vydali špatným směrem ve zlepšování závodění. Slyšíte příběhy o tom, že některé zatáčky budou přehodnoceny na rovinky," uvádí Brundle, který nyní působí v roli televizního komentátora.
"Vzpomínám si na jízdu s Red Bullem, když měl foukaný difuzor. Ta věc se v zatáčkách taky moc nehýbala, snadno se projížděly pod plným plynem. S množstvím výkonu a krouticího momentu auta, která máme, nezní moc dobře. Jezdil jsem s Mercedesem, Force Indii a teď i s Ferrari. Mají úžasné motory, nekonečné množství výkonu, byť ten zvuk stojí za houby," hodnotí Brundle.
"Dejte tohle do auta, které má mnohem vyšší přítlak a o 25 % větší pneumatiky s tím, že celá ta věc je o 11 % širší, tak to bude pro řízení monstrum. Jestli to závodění zlepší nebo ne, to zjistíme," pokračuje 57letý Brit, jenž v F1 závodil v letech 1984 - 1996.
Brzdné vzdálenosti budou také kratší. Větší přilnavost znamená, že by mohl brzdit o čtyři nebo pět metrů později. S tím se zmenší příležitosti pro předjíždění. Klíčové bude to, jestli dokážou jezdit za sebou. To bude absolutním lakmusovým testem toho, jak to letos bude fungovat," dodává Brundle.