"Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Petr Hlawiczka, 9. září 2020, 06:05 Google+

Letošní monopost Ferrari SF1000 je lepší než jeho předchůdce, doplácí však na nedostatek výkonu motoru. A utrpení italského týmu se podle Sebastiana Vettela nijak jednoduše zkrátit nedá, návrat do formy potrvá.

Počet komentářů:  24 komentářů (Poslední 12.09. 14:59) Napište svůj názor
Sebastian Vettel ve Španělsku

Sebastian Vettel ve Španělsku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Scuderia má za sebou pár mizerných závodů, když ve Spa dojela mimo body a minulý víkend na domácí půdě v Monze cíl ani jeden z jejich pilotů nespatřil - Sebastian Vettel odstoupil po selhání brzd a Charles Leclerc s nestabilním vozem havaroval ve vysoké rychlosti v Parabolice.

Pro tým nyní bude těžké se přesunout k dalšímu domácímu závodu v Mugellu se zdviženou hlavou: "V životě neexistují žádné zkratky a my se v této pozici nacházíme zřejmě proto, že si to zasloužíme. Trápíme se, celý tým trpí, a já jsem jeho jednou součástí," poznamenává Vettel.

Na vině je zejména slabší pohonná jednotka, kterou muselo Ferrari po loňskému přezkoumání technickými komisaři a tajné dohodě s FIA přepracovat. Přispělo to k tomu, že se projevily další slabiny rudého monopostu?

Podle Vettela nikoliv: "To je podle mě těžké k zodpovězení. Letošní auto vychází z toho loňského. Pokusili jsme se učinit pokrok, ten největší možný. Samozřejmě, že se nacházíme v náročné pozici, protože se letos trápíme s pohonnou jednotkou, s vozem a celkově."

img-responsive

Sebastian Vettel trpí, stejně jaké celý jeho tým a fanoušci | foto: Scuderia Ferrari

"Jak jsem řekl, vychází z loňského roku a proti němu představuje pokrok. Byli bychom rádi, kdyby byl větší. Ale to je to, co dokážeme dělat. A očividně ze současné situace dostáváme maximum," popisuje Vettel nelichotivé výsledky momentálně šestého týmu v pořadí konstruktérů.

"Všechno se děje z nějakého důvodu, a my jsme z určitého důvodu pomalí. Je to těžké, a nejsem sám, kdo trpí," pokračuje s odkazem na úpravy, které museli po předchozích letech provést na pohonné jednotce, která na rovinkách dominovala.

Přesto věří, že by letos mohli dosáhnout určitého zvratu: "Musíme udělat maximum, abychom sezónu zakončili hodnotně. Stále je před námi spousta závodů a spousta věcí, které musíme řádně uchopit a pochopit, čili spousta práce. Musíme se na to soustředit."

"Chtěl bych teď být na dráze, a to ne na konci pole. Ale někdy si nemůžete vybírat, musíte se vyrovnat s tím, co máte. Momentálně to je takové, jaké to je, musíme tedy zvednout hlavu, i když to je těžké," dodává Vettel před Velkou cenou Toskánska, která představuje 1000. závod Ferrari ve Formuli 1, což oslaví speciálním zbarvením.

Vytisknout

Diskuze: "Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.09.2020 14:59 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 24 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valtteri Bottas - kvalifikace Baku

Druhý trénink pod nadvládou Mercedesu. Red Bull ztrácí

Max Verstappen patří k favoritům na vítězství

Verstappen na úvod v Maďarsku těsně před Mercedesy, ve formě je i Ferrari

Lewis Hamilton - kvalifikace Baku

Mercedes doufá, že zamítnutí žádosti Red Bullu ukončí snahu o pošpinění Hamiltona

Lewis Hamilton naráží do Maxe Verstappena, ten končí ve zdi

Máme nové důkazy, které dostávají kolizi s Hamiltonem do jiného světla, tvrdí Marko. FIA zamítá

Nico Hülkenberg při pátečním tréninku v Silverstone

Hülkenberg oslovil týmy a čeká. Závodil by zadarmo?

Lewis Hamilton v Baku před Maxem Verstappenem

Mercedes favoritem na vítězství v Maďarsku? "Naivní"

Tiskovka po závodě v rakouském Štýrsku

V Silverstone to byl závodní incident, říká Rosberg. Koho favorizuje v Maďarsku?

Carlos Sainz a Charles Leclerc čekají, že skončí hned za špičkou v podobě Mercedesu a Red Bullu

Ferrari mít na vítězství v Maďarsku nebude, horší výsledek očekává i McLaren - trať mu nesedí

Mick Schumacher potřebuje zvláštní přístup ohledně závodní sedačky v kokpitu

Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

McLaren je na rovinkách velmi rychlý

Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams FW43 - Mercedes s novým barevných designem pro sezónu 2020

Williams už zná jméno nového šéfa, povede jej manažer se zkušenostmi z McLarenu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Verstappen na úvod v Maďarsku těsně před Mercedesy, ve formě je i Ferrari

  2. Mercedes doufá, že zamítnutí žádosti Red Bullu ukončí snahu o pošpinění Hamiltona

  3. Máme nové důkazy, které dostávají kolizi s Hamiltonem do jiného světla, tvrdí Marko. FIA zamítá

  4. Hülkenberg oslovil týmy a čeká. Závodil by zadarmo?

  5. Mercedes favoritem na vítězství v Maďarsku? "Naivní"

  6. V Silverstone to byl závodní incident, říká Rosberg. Koho favorizuje v Maďarsku?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud