"Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Petr Hlawiczka, 9. září 2020, 06:05 Google+

Letošní monopost Ferrari SF1000 je lepší než jeho předchůdce, doplácí však na nedostatek výkonu motoru. A utrpení italského týmu se podle Sebastiana Vettela nijak jednoduše zkrátit nedá, návrat do formy potrvá.

Počet komentářů:  24 komentářů (Poslední 12.09. 14:59) Napište svůj názor
Sebastian Vettel ve Španělsku

Sebastian Vettel ve Španělsku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Scuderia má za sebou pár mizerných závodů, když ve Spa dojela mimo body a minulý víkend na domácí půdě v Monze cíl ani jeden z jejich pilotů nespatřil - Sebastian Vettel odstoupil po selhání brzd a Charles Leclerc s nestabilním vozem havaroval ve vysoké rychlosti v Parabolice.

Pro tým nyní bude těžké se přesunout k dalšímu domácímu závodu v Mugellu se zdviženou hlavou: "V životě neexistují žádné zkratky a my se v této pozici nacházíme zřejmě proto, že si to zasloužíme. Trápíme se, celý tým trpí, a já jsem jeho jednou součástí," poznamenává Vettel.

Na vině je zejména slabší pohonná jednotka, kterou muselo Ferrari po loňskému přezkoumání technickými komisaři a tajné dohodě s FIA přepracovat. Přispělo to k tomu, že se projevily další slabiny rudého monopostu?

Podle Vettela nikoliv: "To je podle mě těžké k zodpovězení. Letošní auto vychází z toho loňského. Pokusili jsme se učinit pokrok, ten největší možný. Samozřejmě, že se nacházíme v náročné pozici, protože se letos trápíme s pohonnou jednotkou, s vozem a celkově."

img-responsive

Sebastian Vettel trpí, stejně jaké celý jeho tým a fanoušci | foto: Scuderia Ferrari

"Jak jsem řekl, vychází z loňského roku a proti němu představuje pokrok. Byli bychom rádi, kdyby byl větší. Ale to je to, co dokážeme dělat. A očividně ze současné situace dostáváme maximum," popisuje Vettel nelichotivé výsledky momentálně šestého týmu v pořadí konstruktérů.

"Všechno se děje z nějakého důvodu, a my jsme z určitého důvodu pomalí. Je to těžké, a nejsem sám, kdo trpí," pokračuje s odkazem na úpravy, které museli po předchozích letech provést na pohonné jednotce, která na rovinkách dominovala.

Přesto věří, že by letos mohli dosáhnout určitého zvratu: "Musíme udělat maximum, abychom sezónu zakončili hodnotně. Stále je před námi spousta závodů a spousta věcí, které musíme řádně uchopit a pochopit, čili spousta práce. Musíme se na to soustředit."

"Chtěl bych teď být na dráze, a to ne na konci pole. Ale někdy si nemůžete vybírat, musíte se vyrovnat s tím, co máte. Momentálně to je takové, jaké to je, musíme tedy zvednout hlavu, i když to je těžké," dodává Vettel před Velkou cenou Toskánska, která představuje 1000. závod Ferrari ve Formuli 1, což oslaví speciálním zbarvením.

Vytisknout

Diskuze: "Ferrari SF1000 představuje proti minulému roku pokrok. Utrpení se zkrátit nedá, zasloužíme si to" říká Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.09.2020 14:59 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 24 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Esteban Ocon v Imole před Ferrari

Alpine by v Monaku mohlo mít na Ferrari i McLaren, očekává Ocon

Sergio Pérez při testování Red Bullu RB16B

Pérez věří, že v Monaku bude moci s Red Bullem konečně vyhrát

Carlos Sainz - kvalifikace v Barceloně

Sainz Geného překvapil: Už teď je rychlý jako Leclerc

Nové zbarvení vozu McLaren pro Velkou cenu Monaka

FOTO: McLaren v Monaku překvapí novým zbarvením

McLaren

Button vzpomíná: Alonso byl lišák. Jak porazil Hamiltona?

Max Verstappen se v Barceloně dlouho držel před Hamiltonem

"Red Bull urgentně potřebuje více přilnavosti a vyšší výkon. A Péreze vpředu," usuzuje Brundle

Christian Horner a Toto Wolff v Bahrajnu

Wolff motorům Red Bull nevěří. A jasně vysvětlil proč

Bernie Ecclestone s Lewisem Hamiltonem

"Hamilton v boji o titul Verstappena snadno porazí," předpovídá Ecclestone

Fernando Alonso - závod v Barceloně

Ocon? Zatím na něj nestačím, uznává Alonso

Sergio Pérez při testování nového Red Bullu RB16B

Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams FW43 - Mercedes s novým barevných designem pro sezónu 2020

Williams už zná jméno nového šéfa, povede jej manažer se zkušenostmi z McLarenu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

  2. Button vzpomíná: Alonso byl lišák. Jak porazil Hamiltona?

  3. "Red Bull urgentně potřebuje více přilnavosti a vyšší výkon. A Péreze vpředu," usuzuje Brundle

  4. "Hamilton v boji o titul Verstappena snadno porazí," předpovídá Ecclestone

  5. Sainz Geného překvapil: Už teď je rychlý jako Leclerc

  6. FOTO: McLaren v Monaku překvapí novým zbarvením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud