DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Přijde mně, že Marko letos dost mlčí....to něco naznačuje. A nebo taky nic... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Kdyby někdo chtěl, narazil jsem na slevu 25% na oficiální roční předplatné livetimingu. Kód je "EARLYBIRD25" a je použitelný jen do 28.2.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Aby viděl podrobně jak je Mercedes nejlepší? Pff

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Alnety

        Alnety

        81.162.199.XXX
        Ale no tak, trochu optimismu do nové sezóny. 12
        Věřme tomu, že tahle sezóna bude napínavá od začátku do konce a o titul se rozhodne až v Abu Dhabi. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.190.XXX
      Když to bylo zdarma, tak jsem si to užíval. Pak to tuším trochu omezili, ale ok proč ne... Absolutně nechápu proč to zpoplatnili... To jako vážně mám platit za to, abych si lépe užil jejich produkt, který mě má bavit ? Chápu, že si platím za TV kanál, který mi F1 zprostředkuje, ale absolutně nechápu, proč bych měl platit za časomíru... Ještě by mohli prodávat pohled na tachometr... Na mobilu uvidím kolik zrovna jede můj oblíbený pilot... Nebo všech 20 tachometrů vedle sebe... 12 12 12

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        To jako myslíš naprosto vážně, že bys chtěl těch 20 tachometrů vedle sebe za jednotnou cenu? 18 18 Cena tachometrů je různá a platí se za jednotlivý tachometr roční předplatné. Případně si můžeš zdarma užít verzi, kdy se můžeš kochat předloňskými hodnotami. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Začínám nabývat dojmu, že si Mergl nedá pokoj dokud nepřeválcuje všechny rekordy Ferrari. Teprve potom možná poleví, nebo přenechá svůj tým nějakému partnerovi. Třeba AMG.

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Teď by mě zajímalo zda se mé sudby děsí sedm lidí, nebo jeden strašpytel jako sedm lidí. 12

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      No, Mercedesu už moc rekordů překonat nezbývá, i když. 19
      Takže Ferrari má 16 titulů, Mercedes 6, to je pořád na pohodu.
      Ferrari dokázalo 6 titulů v řadě, to dokázal i Mercedes, takže tady to je kritické.
      Ferrari má 238 vítězství, Mercedes 102, pohodička. 14
      Ferrari má 228 pole positions, Mercedes má 111, takže pohoda. 14
      Ferrari má 770 pódií, Mercedes 211. 14
      Ferrari má 84 dvojitých vítězství, Mercedes 53.
      Takže kluci z Mercedesu mají co dělat. 18

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Takže Mergl uvidíme v poli minimálně deset sezón, než vyrovná Ferrari v titulech.
        Teď si nejsem jistý zda tak dlouhé utrpení pro příznivce Ferrari je humánní. 19

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Otázkou je, jestli je vůbec možné si tak dlouhou dobu udržet nepřemožitelnost. Přeci jen už v letech 2017 a 2018 to bylo hodně těsné.
          Na druhou stranu je nutno říci, že jakékoli velké změny zatím Mercedesu vždy hrály do karet ... 17

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Zákonitě to jednou skončí ale otázka je kdy.
            Mě spíš děsí to, že jestli příští rok Mercedes zase odskočí, tak bude těžší ho dohnat kvůli omezeným rozpočtům.
            Na druhou stranu budeme mít téměř unifikovaná auta, takže výkonnostně utéct bude těžší.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejvíce chybí svoboda. Bez ní je div, že Mergl přišel s něčím tak kreatívním jako je DAS.
              Unifikace sice udělá napínavější závodění, ale údiv nad Tyrrellem P 34 už nečekejme. 09

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Budou sice vypadat podobně, ale je tam pořád hodně oblastí, kde se dá hodně získat. Každopádně mezi špičkou očekávám menší rozdíly. Pokud tedy zase nenajde nějakou bezva vychytávku, která ho tím pádem téměř určitě odsoudí k titulu. 12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Na AT jsem hodně zvědavý. Ale nejen na něj, ale jak si Gasly s Kvítkem poradí s Albonem. 04

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  AT bude zajímavé a byla by docela sranda, kdyby Gasly trápil Albona. Respektive bylo by pak zábavné sledovat, co na to Helmut. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama