DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          On by to zase takový nesmysl nebyl. Ferrari by si ji prosadilo, kdyby chtěli o závod více. Ale vzhledem k tomu, že letošní sezóna pro ně zatím nevypadá moc růžově, tak pochybuji, že budou chtít platit za exhibici Mercedesu. Což plně chápu.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Sezóna je dlouhá, bych nepředbíhal s tou exhibicí. 12 Pokora , to si řekni teď hned 30 x a vrzní k tomu jeden Otče náš..... 13 Jinak přijde karma jak cyp. 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Já to nemyslel jako rouhání. Jde o to, že je potřeba se o to pořádání ucházet ideálně teď hned. A když se Ferrari trochu trápilo v testech, Mercedes má na autě novinku, která dost možná způsobí dominantní náskok, tak mi přijde logické, že se nehrnou do pořadatelství závodu na domácí půdě, kde je vysoce pravděpodobné, že by Mercedes ještě mohl čerpat výhodu z DAS. Tím jsem myslel tu exhibici. Jestli uvažují o svém systému DAS, méně závodů v dohledném horizontu je pro ně výhoda, tak proč by hráli do karet soupeřům. 04

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Ferrari, které ukrajuje z koláče nejvíc by si jí určitě prosadilo... 12 Týmy i piloti mají plnou pusu řečí, ale realitou je, že chtějí hrabat co nejvíce... Je jim jedno jestli se pojede Belgie nebo Azerbajdžán, nikdy se za žádnou VC nepostavili... Jedinou výjimkou je Monako, které funguje jako slezina pro největší boháče z celého světa...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Ono by si ji určitě prosadilo a ještě by to bylo se slevou. Jenže lobbuj za Imolu v době, kdy je ten virus už i v Itálii a Ferrari nevykazuje zrovna super formu. Jestli si podrží "formu" z testů v první třetině sezóny, tak by je tam mohl vyprášit i tovární Renault a to by byla hořká pilulka, co si budeme povídat. 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Renault je ještě OK, ale až je začne porážet i béčková Alpha Tauri......

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Pff, být té ostudy účasten, tak do sebe loupnu dva tři Red Bully a šel bych makat na autě. 12 12

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Tys na to káp a ještě o tom vůbec nevíš. 01
                    Ferrari prohrává vá protože má zkostnatělé myšlení. Stále se drží pravidla víno, ženy zpěv, ale vlastní energetický nápoj raději nevymyslí. To by po něm museli začít makat. 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Co Ty nevymyslíš. 18 18 18
                      Tak mě napadá, on jejich velký sponzor a partner má svoji řadu energiťáku na svých čerpačkách. Dokonce nese i jméno jejich prémiového paliva, ale po pravdě, prémiový energiťák je v tomto případě stejně ten Red Bull v chlaďáku. 12
                      Chci tím říci, že Ferrari určitě musí držet basu s parťáky. Osobně se vůbec nevidím, že radši zůstali u zavedených žen, vína a zpěvu. Mít jejich vyhlídky, sám bych to neudělal jinak. 12 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Asi byl někdo z Imoly jednat o nahrazení v Číně. 12

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama