DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma zase odskočí..ale co na to spolehlivost? Doladit pro rok 2021. 11

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Jsou to jen testy, takže vše se může trochu pomíchat, ale podle všeho se od loňské poslední specifikace zlepšili všichni cca stejně, až na Ferrari. Jak se zdá, FIA svými kroky opravdu nějakým způsobem omezila fungování jednotky Ferrari. Čímž neříkám, že to byla levárna, jen se to projevilo a Ferrari se zatím nepovedlo to vyřešit jinak.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Levárna to nebyla, jen se to projevilo, to je dobrý 11

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Prý se jednalo o hodně sofistikovaný systém. Ale detaily k tomu nevím. Tuším, že tato oblast asi nebyla košér i u ostatních, jen to neměli tak vymakaný. 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Asi jako teď u Mercedesu....záleží na výkladu pravidel. Hlavně teda kdo dělá ten výklad 13

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              To je rozdíl. DAS neporušuje žádné pravidlo, protože nějaký přiblblý senil (takže vlastně kdokoli kromě mladých sekretářek) ve FIA zapomněl dopsat, že by se nemělo manipulovat nejen se zavěšením, ale i s geometrií.
              Loni se spíš jednalo o něco vy smyslu ohebných křídel RB. Bylo to za hranou, ale FIA měla špatnou metodiku. Když potom dostali tip, co by měli dělat jinak, muselo to už řešit jen aerodynamikou a ta výhoda nebyla taková. Proč se to neprojevilo tolik? On to měl podle všeho i Mercedes, jen to neměli tak promakané. 11

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Proto je dobré cokoliv může být sporné vyvíjet s konzultací FIA. Ale šmelinu jak obejít průtokoměr s nima těžko probereš 18

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                No jo, jenže ten jejich genitální systém taky není úplně podle smyslu pravidel. Kdyby se hned, jak jim to před rokem Mercedes řekl, zeptali týmů co oni na to, tak to by to bylo zakázaný od letoška a ne až od 2021 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Jako že by vychytávky měly rok dopředu schválit týmy jo? 18 A když jsme u toho, o jakém smyslu pravidel je řeč?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Že se volant používá k zatáčení, né k nastavování geometrie.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Ferrari dělá clony i když jedou bídu. U nich bych z toho úplně nevycházel.
            Letos očekávám velké zlepšení u Renaultu a nepřekvapila by mě výměna pozic Ferrari a RB v oblasti výkonnosti. V PK moc ne, Albon v tomhle ohledu bude trochu slabinou.
            Ale jinak víceméně souhlas až na tu zajímavost sezóny. Podle informací, kterých se mi dostalo k DAS a nové specifikaci motoru u Mercedesu tomu moc nevěřím. Ale přesto doufám, že narozdíl od loňska nebude o mistrovství rozhodnuto v půlce sezóny.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama