DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho "naplácal" tolik co nemělo logiku, že těžko si vzpomenu co máš na mysli.

    Takže ještě jednou( pokolikáte už?) ....Výkon motoru mělo Ferrari větší než Mercedes. ( loni) To je jasně daný fakt, uznaný všemi!!!!! A to jak v módu kvalifikačním, tak závodním. Předloni ač mělo Ferrari větší výkon v kvaldě, tak závodní tempo měl o malinko lepší Mercedes. Vyšlo to knižně i mluvně od činovníků Mercedesu. 11 Tak tu prosím tě nevymejšlej nějaký jiný varianty, bó to se týká výkonosti šásek, ne však motorů. 11

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají vždy po ruce přesná čísla o všech motorech a úrovních přítlaků vozů, neváhají účelově manipulovat s fakty. Objektivita dostává na frak, hlavně, že "to vyšlo knižně." 04

      + 5 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Špatně chápeš. 12 Klasika.... Ty dva co jim uteče jsem měl na mysli Honda a Renault, se kterými byli šul nul v 2019 na konci... Vyšlo knižně... Samozřejmě odhaduji a nevím zda to tak bude.... Ano knižně Ferrari uznalo že má silnější motor +- 20-25 koní a ne ten nesmysl co říkal Marko. ( rok 2019 )
        Pokud někdo napíše a řekne to co je v článku, není to standartní navyšení výkonu tzv roční, mohl bych říci. Ale mnohem větší než je těch "ročních" cca +- 25-30 koní. Nakonec jsem to psal, že Mercedes bude razantně navyšovat a ty jsi zase psal že to budou ladit. Tak uvidíme, jak se kdo pochlapí....

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Ona ta čísla kolem výkonu jsou stejně k ničemu. Špičkový výkon, který budu mít někde kolem 14.000 rpm je sice fajn, ale použiji ho akorát v kvaldě a ještě si budu kousat nehty u monitorování průtokoměru. Když pak druhý motorář má o desítky koní víc napříč výkonnostní křivkou a bude trochu zaostávat od 12.000 rpm, tak to sice v kvaldě udělá rozdíl, ale v závodě ta stáj dostane těžký obklad.
          Další faktor je také efektivita motoru. Mít tam 20 koní za cenu 10% navýšení spotřeby umí leckdo. Písmenka a řeči pak snesou hodně a udělá se tím super promo, jenže obklad půl kola v cíli závodu potom je faktický stav.
          V neposlední řadě je tam také točivý moment a práce s elektromotorem. Mohu mít o 50 koní víc v motoru, ale pokud mi pokulhává hybridní část, tak se mohu jít klouzat. 04
          V neposlední řadě je to také výkonnost v ekonomickém režimu, kdy je potřeba jet lidově řečeno "na spotřebu". Když tam pak ti střelci, co mají o desítky koní navíc ve špičce zaostávají a musí motor utlumit o 100 koní dolů, tak jsou zrazu o 1-2 sekundy jinde.

          Píšeš to tedy správně, ty kecy kolem jsou fajn v okurkové sezóně, faktický přehled si udělá rychle každý sám podle toho, jak to vypadá v závodě. Realita je taková, že Mercedes za posledních pár let nemá nejvyšší špičkový výkon motoru, ale v závodním režimu je stále nejlepší. Kdyby tomu bylo jinak, McLaren by určitě nestál o to být znovu zákazníkem Mercedesu a zůstal by u Renaultu. A pokud si dobře pamatuji, on se v tom smyslu vyjádřil Brown nebo Seidl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Ale no tak, nikdo nemá o desítky koní navíc napříč výkonovou křivkou. ta možnost max. výkonu v kvaldě je v Q3 důležitá, ne že ne.
            Půlka kola ztráty není moc o motoru, ale o šásku, umění používat pneu a další věci. Je to skladačka. Pišeš tam extrémy co neexistují....ale na pochopení cajk.
            V závodním režimu MOTOROVĚ loni myslím mercedes nejlepší nebyl....to si myslím že se mejlíš. Dohnal to ale jinde a jinudy..... proto stavěl tento nový motor. nakonec sami řekli, že loni se jim fakt nedařilo....(motorově)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              37.188.158.XXX
              Pokud se bavíme o 1000 koních, tak 10 koní je 1% a to ještě při max. výkonu... Pak to ještě musí přenést na trať, takže 10,20 koní nemusí být nesmysl a současně to není žádný mega rozdíl...

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Ten jejich původní koncept už měl vyčerpaný vývoj. Navíc se jednalo o evoluci toho žrouta oleje, s čímž byl od jisté doby utrum.
              Rozhodně je to složitější téma. Já to teď cílil opravdu pouze na motory. Motory Mercedes byly opravdu vždy trochu jinak koncipované. Poznáš to i podle zvuku. Ferrari a Honda úplně dychtí po otáčkách, ale ve středních otáčkách více chraptí. Mercedes je zase živější v těch středních otáčkách a v těch vyšších ztrácí dech.
              Souhlasím s tím, že v závodním režimu loni byli do jisté doby až za Ferrari. Po změně metodiky měření průtoku paliva se to ale opět trochu změnilo. Honda loni hodně zabrala a dostala se na úroveň Renaultu, který ovšem také hodně překvapil. Především pak spolehlivostí.
              Co se týká těch rozdílů ve výkonu, to tam skutečně je. Jenže je tam další návaznost na tu hybridní část pohonu a ty výkonové díry se dají zacelit. V tomto ohledu mají všichni 4 motoráři hodně odlišnou filozofii.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            89.111.66.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Přesně tak. Ferrari zaujalo trochu jinou filozofii, která by nesla ovoce, kdyby jim fungovalo lépe šasí.
              Pokud to máme nějak bilancovat, tak bych to vzal podle Lewise, Maxe a Charlese (vzhledem k jeho úspěšnějším kvaldám). Dvojky u Mercedesu a RB nemají moc vypovídající hodnotu. Bottas má výkonnost jak podle kondiciogramu a Gasly byl střídán Albonem.

              Tato bilance je s ohledem na možnosti vozů, nehodnotím tím výkony pilotů:
              Lewis - kvalifikace s bojem o PP téměř v každém závodě, kvalifikační výkon až na jednu výjimku podtržen špičkovou výkonností v závodě
              Max - kvalifice nadprůměr, závod řádově lepší výkon než v kvalifikaci
              Charles - kvalifikace špičková, pokud neudělal chybu pilot ... závod propad formy

              K tomu si musíme přidat občasné technické potíže u Ferrari, což se Mercedesu, ale i Hondě a Renaultu loni více vyhýbalo.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Allison 10

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama