DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Přijde mně, že Marko letos dost mlčí....to něco naznačuje. A nebo taky nic... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Kdyby někdo chtěl, narazil jsem na slevu 25% na oficiální roční předplatné livetimingu. Kód je "EARLYBIRD25" a je použitelný jen do 28.2.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Aby viděl podrobně jak je Mercedes nejlepší? Pff

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Alnety

        Alnety

        81.162.199.XXX
        Ale no tak, trochu optimismu do nové sezóny. 12
        Věřme tomu, že tahle sezóna bude napínavá od začátku do konce a o titul se rozhodne až v Abu Dhabi. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.190.XXX
      Když to bylo zdarma, tak jsem si to užíval. Pak to tuším trochu omezili, ale ok proč ne... Absolutně nechápu proč to zpoplatnili... To jako vážně mám platit za to, abych si lépe užil jejich produkt, který mě má bavit ? Chápu, že si platím za TV kanál, který mi F1 zprostředkuje, ale absolutně nechápu, proč bych měl platit za časomíru... Ještě by mohli prodávat pohled na tachometr... Na mobilu uvidím kolik zrovna jede můj oblíbený pilot... Nebo všech 20 tachometrů vedle sebe... 12 12 12

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        To jako myslíš naprosto vážně, že bys chtěl těch 20 tachometrů vedle sebe za jednotnou cenu? 18 18 Cena tachometrů je různá a platí se za jednotlivý tachometr roční předplatné. Případně si můžeš zdarma užít verzi, kdy se můžeš kochat předloňskými hodnotami. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Začínám nabývat dojmu, že si Mergl nedá pokoj dokud nepřeválcuje všechny rekordy Ferrari. Teprve potom možná poleví, nebo přenechá svůj tým nějakému partnerovi. Třeba AMG.

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Teď by mě zajímalo zda se mé sudby děsí sedm lidí, nebo jeden strašpytel jako sedm lidí. 12

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      No, Mercedesu už moc rekordů překonat nezbývá, i když. 19
      Takže Ferrari má 16 titulů, Mercedes 6, to je pořád na pohodu.
      Ferrari dokázalo 6 titulů v řadě, to dokázal i Mercedes, takže tady to je kritické.
      Ferrari má 238 vítězství, Mercedes 102, pohodička. 14
      Ferrari má 228 pole positions, Mercedes má 111, takže pohoda. 14
      Ferrari má 770 pódií, Mercedes 211. 14
      Ferrari má 84 dvojitých vítězství, Mercedes 53.
      Takže kluci z Mercedesu mají co dělat. 18

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Takže Mergl uvidíme v poli minimálně deset sezón, než vyrovná Ferrari v titulech.
        Teď si nejsem jistý zda tak dlouhé utrpení pro příznivce Ferrari je humánní. 19

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Otázkou je, jestli je vůbec možné si tak dlouhou dobu udržet nepřemožitelnost. Přeci jen už v letech 2017 a 2018 to bylo hodně těsné.
          Na druhou stranu je nutno říci, že jakékoli velké změny zatím Mercedesu vždy hrály do karet ... 17

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Zákonitě to jednou skončí ale otázka je kdy.
            Mě spíš děsí to, že jestli příští rok Mercedes zase odskočí, tak bude těžší ho dohnat kvůli omezeným rozpočtům.
            Na druhou stranu budeme mít téměř unifikovaná auta, takže výkonnostně utéct bude těžší.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejvíce chybí svoboda. Bez ní je div, že Mergl přišel s něčím tak kreatívním jako je DAS.
              Unifikace sice udělá napínavější závodění, ale údiv nad Tyrrellem P 34 už nečekejme. 09

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Budou sice vypadat podobně, ale je tam pořád hodně oblastí, kde se dá hodně získat. Každopádně mezi špičkou očekávám menší rozdíly. Pokud tedy zase nenajde nějakou bezva vychytávku, která ho tím pádem téměř určitě odsoudí k titulu. 12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Na AT jsem hodně zvědavý. Ale nejen na něj, ale jak si Gasly s Kvítkem poradí s Albonem. 04

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  AT bude zajímavé a byla by docela sranda, kdyby Gasly trápil Albona. Respektive bylo by pak zábavné sledovat, co na to Helmut. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama