DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.170.XXX
    To jsou ovšem skvělé zprávy 14 co se týče komentářů jak je automobilka v háji tak je to víc než úsměvnýy jsou neustále v plusu, prodejnost aut stoupá (hlavně nový elektro) a Mercedes má stále 282 tisíc zaměstnanců, kdo tu mluví o 10 tisících asi neví, že je to kvůli stěhování výroby E a S třídy 03

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Ale buďme trochu pozitivně a optimisticky naladěni. A říkám, že Ferrari blafuje a bude hodně rychlé a bude to nádherný souboj mezi Ferrari, Red Bullem, Mercedesem a bylo by nádherné i mezi Mclarenem. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Pokud, ale Ferrari neblafuje a je na tom opravdu takhle, tak si myslím, že bude McLaren hodně blízko, a tím blízko myslím opravdu blízko, možná tak blízko, že Ferrari porazí. 20

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.159.XXX
    Já jsem letos z Mercedesu volaký zmetený. O nových revolučních vychytávkách dělaj pomalu tiskové konference, detailně popisujou vylepšení na autě, kolik mají přítlaku… Takhle se v testech nikdy nechovali, vždycky ticho po pěšině a příliš se k ničemu nevyjadřovat. Proč letos ta změna? 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      Taky mám z Mercedesu zvláštní pocit, jako by něco chystali, něco hodně velkého. No, bude to zajímavá sezóna 03.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Chtějí nechat Ferrari a RB, ať si to taky přidají. Bude je to stát zdroje a trochu je rozptýlí od příprav na příští rok, kde se může chleba lámat úplně jinak. To za tím vidím já. Podle mě je jediná neznámá ostré aero na Austrálii a motor v plném nasazení, což bychom měli vidět koncem týdne.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Možná je to i tím, že Daimler je ve *** a bude propouštět hodně lidí. Takže lidé z F1 týmu potřebují obhájit svou činnost a maximalizovat svůj mediální/reklamní přínos.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    By mě zajímalo, kolik se letos pojede/nepojede závodů. S tím co se teď děje v Itálii a jak rychle se šíří ten vir.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Máš recht. Jarní Evropská část může dostat na frak a otázka nahrazení Činy Imolou asi právě vzala nadobro za své.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Imola byl od začátku nesmysl... Jezdí se tam, kde se platí... Proto se objíždí Čína, Rusko, Azerbajdžán apod. Okruhů po Evropě, kde by se mohlo jet je xxx...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama