DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison
Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
El.Senor
12:02 24.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
12:20 24.02.2020 90.176.154.XXXOno se toho vždy hodně namluví, někdy možná proto, že se snaží odvést ty týpky s mikrofóny od trati. Jenže ono jich tam hodně zůstalo a prvotní odhady se dělají podle zvukového projevu v kombinaci s GPS.
Podle prvotních poznatků je to zatím tak, že by se měl hodně dotáhnout Renault a forma McLarenu není úplně úlet. Ferrari s RB zatím moc nepřesvědčili.
Ale jak jsi psal, uvidíme v Austrálii, za testy se body ani tituly nedávají.-
El.Senor
13:22 24.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
17:15 24.02.2020 90.176.154.XXXŠasí má RB vždy hodně dobrou, spíše špičkovou. Jenže pořád tam jsou dvě neznámé. Honda měla pořád hodně domácích úkolů, jestli ten balík má jet o titul. A když to pojede, tak jak si to porovná Max v hlavě, protože potom může očekávat souboje alá loňské Mexiko nebo Suzuka daleko častěji. Charles na něj má od Rakouska pifku a očekávám, že kdykoli bude mít možnost ho sundat kontaktem koly, udělá to. A že by mu pak Lewis někde nechal o centimetr navíc, to si může nechat zdát. Jakmile bude mít nového rivala, tak začnou zase ty Lewisovi "hry".
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
08:07 24.02.2020 88.102.38.XXXLetos se chování Mercedesu docela liší a jejich veřejná vyjádření jsou velmi optimistická a sebevědomá už hodně dopředu. Myslím že je to snad poprvé co mluví hlavně o sobě a ne o tom jak perfektní jsou ostatní. V každém případě Mercedes vypadá neskutečně silně a zdá se že odvedli fantastickou práci, na tomhle autě se pracovalo dlouho a je to znát.-
-
-
Pinďa
08:54 24.02.2020 37.48.30.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
jon
08:54 24.02.2020 90.176.154.XXXSice se říká, že samochvála smrdí, ale letos zatím vše nasvědčuje tomu, že není důvod se držet zpátky.
Motor prodělal zásadní navýšení výkonu. Samotné hodnoty prý překvapily inženýry, protože čekali o něco méně. Ale jsou do data z brzdy, na trati to může být jinak. To uvidíme na konci týdne, kdy mu plánují trochu povolit uzdu.
Každopádně je tu ta obrovská výhoda v podobě DAS, díky které mohou nastavit mezní rozbíhavost, která by jindy byla na hranici ztrát na rovinách. Podle simulátoru to má přinášet v řádech desetin na všech tratích v kalendáři včetně Monzy.
Na tom autě tolik zapracovali, protože představenstvo Daimleru bude daleko svolnější k pokračování programu F1, pokud ostatní porazí rozdílem třídy. Zároveň hodně zainvestovali do poznatků, které budou přenášet do další éry od roku 2021. Čímž na pár let ušetří rozpočet a zajímavá řešení budou přicházet víceméně zadarmo. Ale pochybuji, že to tak neudělají ani ostatní přední stáje, takže vidina dobrých výsledků u menších stájí je stále v nedohlednu ...-
Pinďa
08:59 24.02.2020 37.48.30.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
El.Senor
09:04 24.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
10:32 24.02.2020 90.176.154.XXXČísla Ti nikdo neřekne. Navíc můj známý už je léta mimo přímý kolotoč dění, ale ještě pár let bude mít díky osobním vazbám informace z první ruky. Byť samozřejmě také neví vše a o leccos se podělit nemůže.
Ale ano, povídá se o tom, že by to mělo být cca 20 koní špičkového výkonu a povedlo se jim najít slušné přírůstky výkonu po celé křivce. Vzhledem k tomu, že koncepce jejich motoru se vždy zaměřuje na výkon v nižších a středních otáčkách a špičkový výkon tolik neřeší díky propracovanému aeru, tak ty 20-ti koňové přírůstky jsou i jinde, kde to dělá trochu jiný procentuální přírůstek.
Každopádně spalovák je jedna věc, ale to zásadní se mělo odehrát v hybridní části. Konkrétně o co jde, nevím. I o DAS se všichni dozvěděli až v testech.
Čeho se mi dostalo, tak podle odhadu inženýrů a toho, co leze ze simulátorů by Mercedes měl v Austrálii mít náskok kolem 1s na nejbližšího konkurenta, kterým se zdá být Renault. Ale jak píšeš, ostatní mohou přivést nový balík aero a pustit motor naplno a bude to jinak.-
El.Senor
13:02 24.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
13:30 24.02.2020 90.176.154.XXXVýhoda to určitě je a ne malá. Že z toho mají vrásky nikdo neříká, ale kdyby to bylo k smíchu, tak už se tomu dávno vysmějí. Zatím se k tomu vyjádřil jen Vettel, že je to jako videohra, což byl aktuální pocit, když se to ten den řešilo.
Pokud jde o výkonnost, tak jak RB, tak Ferrari se zatím předvedli hůře než McLaren a tovární Renault. S tou formou RB v zatáčkách to moc nevidím. Bylo to spíš poplatné tomu, že společně s Ferrari jeli s vybuzenějšími motory. Lepší obrázek budeme mít koncem týdne, to už si všichni budou chtít zkusit trochu nakrmit motory a ty časy proti minulému týdnu půjdou značně dolů.
Ještě k tomu DAS ... Ono není problém udělat to hýblátko. Pokud ale chci mít očekávané zisky na rovinách, chce to předělat i přední křídlo. S čímž jde ruku v ruce aero na celém voze. To zabere nejdelší dobu. O zdrojích předních stájí nepochybuji, ale byť je to jednoduchý nápad, jeho provedení zabere hodně času na implementaci, když se s tím předem nepočítalo. Navíc to má podle mě ještě hlubší význam. Ferrari a RB se tím nejspíše budou muset zabývat. Pokud ne, tak budou letos dost možná jen stafáž. Jenže pokud tak učiní, seberou si část kapacity na vývoj pro rok 2021. Čeká je těžká Sophiina volba ...
-
-
-
-
-
El.Senor
08:59 24.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek