DISKUZE K ČLÁNKU "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Technický ředitel Mercedesu James Allison promluvil o novém Mercedesu W11 EQ Performance, který proti svému předchůdci představuje významný posun vpřed. Se svými inženýry nechtěli jít cestou drobných vylepšení, odhodlali se k agresivnímu vývoji. A na trati to je zatím vidět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 26.02.2020 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2020 09:58
Elseňore, co ty jsi říkal....ehm, ty jsi toho … »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 24.02.2020 10:14
Škoda marnit bláboly některých jedinců... Mají… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.02.2020 08:35
Tak na motor jsem zvědavěj ..výkonově tem dvěma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • El.Senor

              El.Senor

              89.111.66.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Ono se toho vždy hodně namluví, někdy možná proto, že se snaží odvést ty týpky s mikrofóny od trati. Jenže ono jich tam hodně zůstalo a prvotní odhady se dělají podle zvukového projevu v kombinaci s GPS.
                Podle prvotních poznatků je to zatím tak, že by se měl hodně dotáhnout Renault a forma McLarenu není úplně úlet. Ferrari s RB zatím moc nepřesvědčili.
                Ale jak jsi psal, uvidíme v Austrálii, za testy se body ani tituly nedávají. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • El.Senor

                  El.Senor

                  89.111.66.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Šasí má RB vždy hodně dobrou, spíše špičkovou. Jenže pořád tam jsou dvě neznámé. Honda měla pořád hodně domácích úkolů, jestli ten balík má jet o titul. A když to pojede, tak jak si to porovná Max v hlavě, protože potom může očekávat souboje alá loňské Mexiko nebo Suzuka daleko častěji. Charles na něj má od Rakouska pifku a očekávám, že kdykoli bude mít možnost ho sundat kontaktem koly, udělá to. A že by mu pak Lewis někde nechal o centimetr navíc, to si může nechat zdát. Jakmile bude mít nového rivala, tak začnou zase ty Lewisovi "hry".

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          U posledních specifikací v loni se všichni určitě stejně nezlepšili...myslím že tam naopak byli velké rozdily.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Letos se chování Mercedesu docela liší a jejich veřejná vyjádření jsou velmi optimistická a sebevědomá už hodně dopředu. Myslím že je to snad poprvé co mluví hlavně o sobě a ne o tom jak perfektní jsou ostatní. V každém případě Mercedes vypadá neskutečně silně a zdá se že odvedli fantastickou práci, na tomhle autě se pracovalo dlouho a je to znát.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Mergl měl už loni velice dobrý základ který pro letošek pouze zdokonalovat a nemusel se zaměřit především k nápravě chyb jako Ferrari.

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Sice se říká, že samochvála smrdí, ale letos zatím vše nasvědčuje tomu, že není důvod se držet zpátky.
      Motor prodělal zásadní navýšení výkonu. Samotné hodnoty prý překvapily inženýry, protože čekali o něco méně. Ale jsou do data z brzdy, na trati to může být jinak. To uvidíme na konci týdne, kdy mu plánují trochu povolit uzdu.
      Každopádně je tu ta obrovská výhoda v podobě DAS, díky které mohou nastavit mezní rozbíhavost, která by jindy byla na hranici ztrát na rovinách. Podle simulátoru to má přinášet v řádech desetin na všech tratích v kalendáři včetně Monzy.
      Na tom autě tolik zapracovali, protože představenstvo Daimleru bude daleko svolnější k pokračování programu F1, pokud ostatní porazí rozdílem třídy. Zároveň hodně zainvestovali do poznatků, které budou přenášet do další éry od roku 2021. Čímž na pár let ušetří rozpočet a zajímavá řešení budou přicházet víceméně zadarmo. Ale pochybuji, že to tak neudělají ani ostatní přední stáje, takže vidina dobrých výsledků u menších stájí je stále v nedohlednu ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pinďa

        Pinďa

        37.48.30.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Právě. Šupáci (rozuměj Haas a nyní RP) si slíznou smetanu od top stájí. Stejně tak Alfa a Alpha, ale Sauber a STR jsem měl vždy rád, tak u nich mám trochu dilema. Ale minimálně kvůli Williamsu se mi to nelíbí ani u nich.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        89.111.66.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Čísla Ti nikdo neřekne. 12 Navíc můj známý už je léta mimo přímý kolotoč dění, ale ještě pár let bude mít díky osobním vazbám informace z první ruky. Byť samozřejmě také neví vše a o leccos se podělit nemůže.
          Ale ano, povídá se o tom, že by to mělo být cca 20 koní špičkového výkonu a povedlo se jim najít slušné přírůstky výkonu po celé křivce. Vzhledem k tomu, že koncepce jejich motoru se vždy zaměřuje na výkon v nižších a středních otáčkách a špičkový výkon tolik neřeší díky propracovanému aeru, tak ty 20-ti koňové přírůstky jsou i jinde, kde to dělá trochu jiný procentuální přírůstek.
          Každopádně spalovák je jedna věc, ale to zásadní se mělo odehrát v hybridní části. Konkrétně o co jde, nevím. I o DAS se všichni dozvěděli až v testech.
          Čeho se mi dostalo, tak podle odhadu inženýrů a toho, co leze ze simulátorů by Mercedes měl v Austrálii mít náskok kolem 1s na nejbližšího konkurenta, kterým se zdá být Renault. Ale jak píšeš, ostatní mohou přivést nový balík aero a pustit motor naplno a bude to jinak. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            89.111.66.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Výhoda to určitě je a ne malá. Že z toho mají vrásky nikdo neříká, ale kdyby to bylo k smíchu, tak už se tomu dávno vysmějí. Zatím se k tomu vyjádřil jen Vettel, že je to jako videohra, což byl aktuální pocit, když se to ten den řešilo.
              Pokud jde o výkonnost, tak jak RB, tak Ferrari se zatím předvedli hůře než McLaren a tovární Renault. S tou formou RB v zatáčkách to moc nevidím. Bylo to spíš poplatné tomu, že společně s Ferrari jeli s vybuzenějšími motory. Lepší obrázek budeme mít koncem týdne, to už si všichni budou chtít zkusit trochu nakrmit motory a ty časy proti minulému týdnu půjdou značně dolů.
              Ještě k tomu DAS ... Ono není problém udělat to hýblátko. Pokud ale chci mít očekávané zisky na rovinách, chce to předělat i přední křídlo. S čímž jde ruku v ruce aero na celém voze. To zabere nejdelší dobu. O zdrojích předních stájí nepochybuji, ale byť je to jednoduchý nápad, jeho provedení zabere hodně času na implementaci, když se s tím předem nepočítalo. Navíc to má podle mě ještě hlubší význam. Ferrari a RB se tím nejspíše budou muset zabývat. Pokud ne, tak budou letos dost možná jen stafáž. Jenže pokud tak učiní, seberou si část kapacity na vývoj pro rok 2021. Čeká je těžká Sophiina volba ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama