Stříbrné šípy s potěšením oznámily novou víceletou smlouvu se společností AMD, která je v současné době lídrem v oblasti PC procesorů, superpočítačů a simulací. Její logo bude zdobit vozy po obou stranách kokpitu, stejně tak závodní kombinézy a oblečení zaměstnanců.
Tým bude využívat jejich nejnovější řešení včetně EPYC procesorů, které jasně předčí konkurenční Intel v oblasti výkonu, efektivity i ceny. Inženýři budou používat laptopy s procesory Ryzern PRO (firemní procesory se vzdálenou zprávou a hardwarovým šifrováním).
A jak to jde v Brixworthu s vývojem nové pohonné jedntoky? Cowell na Twitteru potvrzuje, že přes zimu dosáhli pokroku, ale jako každý rok čelí několika drobným problémům. Pod videem stojí komentář Mercedesu: "Pokud se nesetkáte se zádrhely, pak to dostatečně nesnažíte."
Mistrovská stáj zveřejnila video z nastarování nového motoru za zády monopostu W11 již 28. ledna, nyní Cowell říká: "V Brixworthu se toho děje hodně, dochází k mnoha zlepšení v oblasti celé pohonné jednotky, po stránce ERS, u motor s vnitřním spalováním. Jako obvykle bojujeme s několika potížemi, když se snažíme vše dotáhnout dokonce."
As the old saying goes... ‘If you don’t have setbacks, you’re not trying hard enough!’ 👊
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 4, 2020
Andy’s got an update from the Team over at Brixworth 👇 pic.twitter.com/DtGrXxKynL
"Hodně úsilí jde do stavby té správné specifikace, zajištění toho, aby zvládla dlouhé vzdálenosti, a dodání pohonných jednotek týmům tak, aby mohly nastartovat své vozy. Myslím, že to naše jste už viděli," usmívá se Cowell.
"A pak příprava hardware na testování na trati. Auto představíme 14. února s červenou růží, pak zamíříme do Barcelony, kde se snad budou po trati prohánět tři auta. K dispozici budeme mít jen šest dní testování, než vyrazíme do Melbourne," shrnuje šéf motorové továrny Mercedesu, který své motory poskytuje také Racing Pointu a Williamsu, a od příští sezóny mu přibude i McLaren.
V Brixworthu dokončují závodní motory pro šest vozů, které se postaví na start Velké ceny Austrálie: "Pokud jde o závody, tak jsme už vyrobili obrovský počet dílů, skládáme je dohromady a čelíme výzvě dodat je na druhou stranu světa. Jde o rušné období, naháníme kousky výkonnosti, zajišťujeme spolehlivost, dáváme dohromady ohromné množství hardwaru a dostáváme ho na druhou stranu světa," dodává Cowell.
Listen up... W11 is ALIVE! 🔥⬆🔊❤ pic.twitter.com/BXFGSefmMy
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) January 28, 2020