DISKUZE K ČLÁNKU Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera

Mercedes oznámil novou víceletou smlouvu s AMD, šéf vývoje motorů Andy Cowell promluvil o přípravách v továrně v Brixworthu na novou sezónu. Jako obvykle ve snaze zvýšit efektivitu svého agregátu bojují s několika problémy, v nejbližších dnech je čeká spousta testování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 07.02.2020 09:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 10:25
Mercedes: máme drobné potíže, pracujeme na… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 13:42
AMD již mezi sponzory Ferrari nefiguruje. Jinak… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 16:16
Jenže on tohle Jamamoto řekl..... 12 Pešek...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Očekávám, že se výkony motorů od různých výrobců budou hodně srovnávat. Rozdíly by se mohly pohybovat v toleranci +- 20 koní. To už není moc a proto budou hodně rozhodovat malé detaily. Mapy motorů, spolehlivost, paliva, nebo podvůdky. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.37.XXX
    Mercedes: máme drobné potíže, pracujeme na nápravě. Ferrari: víme, že máme problémy pracujeme na nápravě. Renault: stále ztrácíme na nejlepším, musíme odvádět lepší práci. Helmut a Honda: jsme před Mercedesem a kousek za Ferrari, letos bude minimálně 5 vítězství a Verstappen mistrem světa 18 18 18

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dobrá predikce. 11 No jsem zvědav jak to bude....imho Renault ( motor) letos moc navyšovat nebude a všechny síly dají na rok 2021.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Mercedes : je to těžký a makáme, Ferrari naše auto je průšvih, Honda snažíme se dohonit Mercedes, nevim kdes vyčetl cos vyčetl, Renault :máme výkonově druhej nejlepší motor po Ferrari, kde a jak nejlepší je otázka, kterou si zodpověď sám. Nevypadá to tak. Zkus si určit pořadí úspěšnosti, a použitelnosti.......

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Vad

      Vad

      176.62.229.XXX
      "Letos jsme dosáhli velkého výsledku, pokud jde o vývoj pohonné jednotky. Jak můžete vidět z výsledků závodů, spolehlivost je jedna věc, ale tou druhou je výkon. Jsme celkem blízko Mercedesu, ale stále pozadu. Celý tento rok byl pro nás dobrý. Jsme spokojeni," shrnuje Jamamoto."

      "Neřekl bych, že jsme byli nestabilní, ale některé okruhy jsme upřednostňovali. K tomu by nemělo docházet. Chceme říct Maxovi: 'Jsme tady,' dobří všude, v každém závodě. Musíme poskytnout takový druh motor, mít dobrý vývoj," vysvětluje Jamamoto.

      Markovi výroky komentovat nebudu, nekdy mě přijde že jen provokuje ty méně inteligentní co při čtení jeho prohlášení hned viděj rudě.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Vad

    Vad

    176.62.229.XXX
    AMD bylo dlouholetým sponzorem Ferrari, to zůstává a sponzorujou oba? Mimochodem že v Mercedesu přecházejí z Xeonů na Epyc není nic překvapivýho když jeden "civilní" Epyc aka Threadripper 3990X za 4000 dolarů má lepší výkon než než dva Xeony 8280 v součtu za 20 000 dolarů.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      AMD již mezi sponzory Ferrari nefiguruje.
      Jinak jo, Intel je totálně v háji (i když výsledky hospodaření ze setrvačnosti stále skvělé), ne a ne přejít na 10nm, stále jen další žravé generace na 14nm+++.. Zaspal, může si za to ale sám. Z jejich soupeření těžíme my, zákazníci. Zajímavý bude i letošní souboj AMD vs. nVidia na poli grafik.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já bych ten Intel tak neodepisoval. S tím přechodem na 10nm je to sice pravda, ale s tou žravostí to není tak jednoduché, jak se na papíře může zdát. Další věc je reálný výkon při té spotřebě a v neposlední řadě fakt, že tady se nebude jednat o běžná PC pro koncové uživatele. Pokud bych tedy měl vycházet z toho, které partnerství by bylo nejvíce strategické, tak to bude vždy směřovat k IBM, respektive k nVidia. AMD udělalo velký krok kupředu, ale bohužel pro ně je vzhledem k ne zrovna férovému konkurenčnímu boji z minulosti problém optimalizovat hrubý výkon v konkrétních rozhraních.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po závodě v Silverstone

Red Bull bude uklidňovat Verstappena. "Chápu frustraci," říká Horner

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

Vozy F1 se v listopadu do Istanbul Parku vrátí

V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Fernando Alonso se opět vrací do F1

Renault se obrací s žádostí na FIA: Povolí zkušenému šampionovi účast v testu nováčků?

Alexander Albon se svou trofejí za třetí místo po závodě v Toskánsku

Přišel prvním pódiem Albona zlom? Horner je o tom přesvědčen

Speciální zbarvení safety caru v Toskánsku

"Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Speciálně vyvedený monopost Ferrari u příležitosti oslav 1000. Grand Prix ve Formuli 1

Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Hromadná havárie z pohledu Carlose Sainze v Mugellu

Piloti si stěžují na ohrožení bezpečnosti při restartu, 12 z nich bylo napomenuto + VIDEO

Safety Car v závodě v Toskánsku

FOTO: Karamboly, restarty a Hamiltonovo 90. vítězství, taková byla 1. GP Toskánska

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama