DISKUZE K ČLÁNKU Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera

Mercedes oznámil novou víceletou smlouvu s AMD, šéf vývoje motorů Andy Cowell promluvil o přípravách v továrně v Brixworthu na novou sezónu. Jako obvykle ve snaze zvýšit efektivitu svého agregátu bojují s několika problémy, v nejbližších dnech je čeká spousta testování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 07.02.2020 09:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 10:25
Mercedes: máme drobné potíže, pracujeme na… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 13:42
AMD již mezi sponzory Ferrari nefiguruje. Jinak… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.02.2020 16:16
Jenže on tohle Jamamoto řekl..... 12 Pešek...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Očekávám, že se výkony motorů od různých výrobců budou hodně srovnávat. Rozdíly by se mohly pohybovat v toleranci +- 20 koní. To už není moc a proto budou hodně rozhodovat malé detaily. Mapy motorů, spolehlivost, paliva, nebo podvůdky. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Se ukaze na trati, ze rozdily budou stale podobne, stejne. Kdo neinvestuje tak nestahuje. Ti co zaplati vyvoj pred zmrazenim motoru a dokazi postavit dobre auto dnes i zitra budou mit celkem pohodu i po roce 2021. Zasadni zmeny cekat nelze, pouze v dlouhodobem horizontu je mozne, ze se nektery tym zvedne, jiny padne.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mergl, Ferrari i Honda na investicích šetřit nebudou. U Renaultu nevím. Chlubí se, že udělali velký pokrok, tak by mohli trochu polevit a to by mohlo dopadnout hodně špatně.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          89.111.66.XXX
          Chlubit se muze kazdy cim chce. Musi to potvrdit hlavne konkurence a take to musi byt videt na trati.
          Jinak dotahnout na spicku tech "poslednich" par koni stoji velke prachy. Stejne tak stoji velke prachy pridavat vykon, když jsou ty motory "blizko" maxima. Vsichni vime jak na tom kdo je, jak to koresponduje s vysledky a hodnocenim od konkurence. Zmeny odpovidaji a budou odpovidat investicim.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.37.XXX
    Mercedes: máme drobné potíže, pracujeme na nápravě. Ferrari: víme, že máme problémy pracujeme na nápravě. Renault: stále ztrácíme na nejlepším, musíme odvádět lepší práci. Helmut a Honda: jsme před Mercedesem a kousek za Ferrari, letos bude minimálně 5 vítězství a Verstappen mistrem světa 18 18 18

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dobrá predikce. 11 No jsem zvědav jak to bude....imho Renault ( motor) letos moc navyšovat nebude a všechny síly dají na rok 2021.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        46.135.37.XXX
        Proč na 2021? Ten motor zůstane stejnej

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        89.111.66.XXX
        A to je samozrejme velka chyba. Jestli se odsouhlasi zmrazeni motoru, tak jsou pak mimo. McL v tomhle vi co dela, jasně pochopil kudy cesta nevede. Proto ted Mergl maka jako na zacatku teto ery, protoze se vyplati zmrazit velmi dobry motor a ziskat tak dlouhodobou vyhodu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ještě 14 dní a začnou první letošní testy. Třeba už něco naznačí. Hlavně se konečně bude zase něco pořádného dít.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Mercedes : je to těžký a makáme, Ferrari naše auto je průšvih, Honda snažíme se dohonit Mercedes, nevim kdes vyčetl cos vyčetl, Renault :máme výkonově druhej nejlepší motor po Ferrari, kde a jak nejlepší je otázka, kterou si zodpověď sám. Nevypadá to tak. Zkus si určit pořadí úspěšnosti, a použitelnosti.......

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Vad

      Vad

      176.62.229.XXX
      "Letos jsme dosáhli velkého výsledku, pokud jde o vývoj pohonné jednotky. Jak můžete vidět z výsledků závodů, spolehlivost je jedna věc, ale tou druhou je výkon. Jsme celkem blízko Mercedesu, ale stále pozadu. Celý tento rok byl pro nás dobrý. Jsme spokojeni," shrnuje Jamamoto."

      "Neřekl bych, že jsme byli nestabilní, ale některé okruhy jsme upřednostňovali. K tomu by nemělo docházet. Chceme říct Maxovi: 'Jsme tady,' dobří všude, v každém závodě. Musíme poskytnout takový druh motor, mít dobrý vývoj," vysvětluje Jamamoto.

      Markovi výroky komentovat nebudu, nekdy mě přijde že jen provokuje ty méně inteligentní co při čtení jeho prohlášení hned viděj rudě.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      89.111.66.XXX
      Tak tohle si hodne zazlucil. Kdyz to tve tvrzeni porovname s Taffinovym a od CA, tak si v tech prohlasenich prohodil Renault a Hondu. Umysl? 12 12 12 18 18 18

      Co rika Helmut je tvrzeni Helmuta, resp. tymove RB, nemá s motorari nic spolecneho. A ve vysledku ve vysledku mel v roce 2019 celkem pravdu. Takže tech 5 vítězství je opet moznych, ale znovu netyka se motoraru 04 12 18

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Vad

    Vad

    176.62.229.XXX
    AMD bylo dlouholetým sponzorem Ferrari, to zůstává a sponzorujou oba? Mimochodem že v Mercedesu přecházejí z Xeonů na Epyc není nic překvapivýho když jeden "civilní" Epyc aka Threadripper 3990X za 4000 dolarů má lepší výkon než než dva Xeony 8280 v součtu za 20 000 dolarů.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      AMD již mezi sponzory Ferrari nefiguruje.
      Jinak jo, Intel je totálně v háji (i když výsledky hospodaření ze setrvačnosti stále skvělé), ne a ne přejít na 10nm, stále jen další žravé generace na 14nm+++.. Zaspal, může si za to ale sám. Z jejich soupeření těžíme my, zákazníci. Zajímavý bude i letošní souboj AMD vs. nVidia na poli grafik.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já bych ten Intel tak neodepisoval. S tím přechodem na 10nm je to sice pravda, ale s tou žravostí to není tak jednoduché, jak se na papíře může zdát. Další věc je reálný výkon při té spotřebě a v neposlední řadě fakt, že tady se nebude jednat o běžná PC pro koncové uživatele. Pokud bych tedy měl vycházet z toho, které partnerství by bylo nejvíce strategické, tak to bude vždy směřovat k IBM, respektive k nVidia. AMD udělalo velký krok kupředu, ale bohužel pro ně je vzhledem k ne zrovna férovému konkurenčnímu boji z minulosti problém optimalizovat hrubý výkon v konkrétních rozhraních.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc s vozem SF1000 v Katalánsku

Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Týmový jezdci Williams pro sezónu 2020

Russell se na bitvu s Latifim těší. Zamíří po sezoně k Mercedesu?

Mercedes W11 EQ Performance

"Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Charles Leclerc v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

Zase? "Soupeři jsou rychlejší než my," přiznává šéf Ferrari

Alexander Albon v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

První testy? Albon chválí především spolehlivost

Valtteri Bottas a Sebastian Vettel v rámci třetího dne předsezonních testů v Barceloně

FOTO: Pátek v Barceloně - týmy testují nové díly, Mercedes drtí soupeře, Ferrari nestíhá

Valtteri Bottas při svém řádění v Barceloně

Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

Sebastian Vettel s Ferrari SF1000 ve čtvrtek v Barceloně

"To už není volant, ale ovladač videoher," usmívá se Vettel nad DAS Mercedesu. Jak hodnotí nové Ferrari?

Volant Mercedesu

Proč je podle FIA systém řízení Mercedesu 'DAS' legální a proč do něj menší týmy nepůjdou +VIDEO

Lewis Hamilton v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

FOTO: Druhý den testů v Barceloně - úřaduje Kimi, Mercedes pod drobnohledem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama