Další názor pilota ze staré školy. Bude Alan Jones pokračovat v roli závodního komisaře?

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ, 24. srpna 2019, 17:24 Google+

Jak vnímá Alan Jones současnou práci traťových komisařů? Bude v této roli pokračovat?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 26.08. 11:09) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Bývalý australský pilot Alan Jones, který ve Formuli 1 závodil především v osmdesátých letech, kdy také sbíral své největší úspěchy řekl svůj názor na současná pravidla v královně motorsportu. Dvaasedmdesátiletý Jones, stejně jako někteří další odborníci a bývalí jezdci odsuzuje současnou striktnost regulí. Dle něj by měla být práce komisařů mnohem víc uvolněnější a intuitivnější.

Jedna z nejvýraznějších postav osmdesátých let zachází dokonce tak daleko, že zvažuje své další působení v roli závodního komisaře. „Řekněme, že v tuto chvíli jsem docela rozladěný Formulí 1 a to až do takové míry, že uvažuji o rezignaci na svůj post závodního komisaře. Upřímně, nesouhlasím s mnoha způsoby rozhodování a některými verdikty, ale pokud jste jejich zaměstnancem, těžko je můžete kritizovat.“ Praví mistr světa z roku 1980.

Dají vám do rukou kniho určenou pro komisaře. A na straně pět odstavec tři ve čtvrtém řádku se píše, že pokud dojde k vypadnutí jezdce z důvodu problémů s baterií, je třeba udělit takový a takový trest.“

Nemyslím, že by vše mělo být posuzováno podle manuálu.“ Pokračuje Jones. „Jestliže máte mechanický problém na voze, je to tým, kdo by měl být potrestaný. Nikoliv jezdec nebo divák, který si zaplatil za to, aby mohl sledovat závod,“ uzavřel Australan.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Další názor pilota ze staré školy. Bude Alan Jones pokračovat v roli závodního komisaře?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 26.08.2019 11:09 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Lance Stroll během Velké ceny Abú Zabí

"Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

Helmut Marco, Gianpiero Lambiase a Max Verstappen v kvalifikaci v Rakousku

"Žádný jiný juniorský program nedosahuje výsledků, kterými disponuje ten náš," hlásí Marko

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

"Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

  2. "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

  3. "Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

  4. Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

  5. "Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

  6. Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud