"Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Petr Hlawiczka, 19. června 2019, 06:25 Google+

Ve Formuli 1 se občas i mezi piloty objevují hlasy, že by bylo lepší a bezpečnější, kdyby monoposty měly méně přítlaku. Kevin Magnussen s tím ale rozhodně nesouhlasí.

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 20.06. 02:32) Napište svůj názor
Kevin Magnussen po nárazu do Zdi šampionů v Kanadě

Kevin Magnussen po nárazu do Zdi šampionů v Kanadě | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Přítlak v F1 i po úpravě pravidel před sezónou 2019 stále stoupá, stejně tak i výkony motorů, a tak jsme svědky pokořování traťových rekordů. Většina pilotů si jízdu s letošními vozy užívá, obzvlášť v kvalifikaci, někteří se ale vyslovují proti neustále vyšším výkonům.

"Ti jezdci, kteří chtějí méně přítlaku, tak to je dáno tím, že neumějí jezdit s těmito rychlými auty. Chtějí se vrátit k tomu, v čem byli dobří, ale to je jejich vlastní věc - nikdo pomalejší auta nechce," popisuje Magnussen, jenž letos pro Haas nasbíral 14 bodů, zatímco jeho týmový kolega si připsal pouze dva.

"Myslím, že bychom mohli mít více koní, protože tolik přilnavosti, kolik máme, to je neuvěřitelné," nebál by se dánský pilot. Již nyní pohonné jednotky poskytují kolem 1000 koní, ale díky vysokému přítlaku generovanému současnou generací vozů F1 s nimi není jízda až tak náročná.

img-responsive

Kevin Magnussen si jízdu se současnými monoposty F1 na limitu užívá | foto: Haas F1 Team

"Ježdění s těmito vozy je fenomenální - ve světě není nic lepšího. Nic - jedna věc se jim blíží, ale jízda s těmito vozy je absolutně fantastická. Když máte málo paliva a nové pneumatiky, tak je to zkrátka neuvěřitelné," pochvaluje si Magnussen.

Co by bylo ještě lepší? "Pokud byste s nimi mohli jezdit v takovém stavu, s větší porcí výkonu a lepší schopností následovat auto před vámi, tak si myslím, že by to bylo skvělé," odpovídá 26letý jezdec, jenž v loňském šampionátu skončil s 56 body celkově devátý.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 20.06.2019 02:32 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly s Red Bullem RB15

Gaslyho chuť roste, po velkém zlepšení v Silverstone chce víc

Valtteri Bottas v Rakousku

Co říká Bottas na možnost využití mentálního kouče?

Lewis Hamilton v kvalifikaci v Silverstone

Sleduje Hamilton výsledky svého bývalého týmu?

Vettel, Sebastian

Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

Antonio Giovinazzi v kvalifikaci v Kanadě

S Räikkönenem Giovinazzi prohrává na celé čáře. Co na to šéf Alfy Romeo?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Silverstone

Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Fernando Alonso se poohlíží po jiných odvětvích motorsportu

Návrat do "neatraktivní" F1 pro Alonsa už není prioritou. Kam má namířeno?

Trať v Melbourne

Další tradiční okruh prodloužil smlouvu s F1

Pierre Gasly předvedl v Silverstone výrazné zlepšení

"Gaslymu pomohla v Británii změna přístupu, nikoliv Verstappenovo nastavení," říká Horner

Simone Resta bude působit opět u Ferrari

Technický ředitel Alfy Romeo míří zpět k Ferrari

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Pátek

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Sobota

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Já ho nezdržuju!" bránil se Gasly. Proč mu Horner nařídil, aby Verstappena pustil před sebe?

  2. Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

  3. S Räikkönenem Giovinazzi prohrává na celé čáře. Co na to šéf Alfy Romeo?

  4. Helmut Marko zná lék na Vettelovy problémy

  5. Zažívá Sebastian Vettel svoje déjà vu?

  6. Bottas se v Silverstone přiblížil nové smlouvě s Mercedesem, Ocon jedná s "mnoha týmy"

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud