DISKUZE K ČLÁNKU "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Ve Formuli 1 se občas i mezi piloty objevují hlasy, že by bylo lepší a bezpečnější, kdyby monoposty měly méně přítlaku. Kevin Magnussen s tím ale rozhodně nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Piloti, kteří volají po nižším přítlaku, s těmito auty neumí jezdit," říká Magnussen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 20.06.2019 02:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 08:53
Volba fotek není náhodná 03 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 19.06.2019 10:11
Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Jako bych slyšel "druhého" Vettela,.. 12 12 12 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Tak jezdci Haasu neumí jezdit s více generacemi monopostů, takže není divu, že tohle prohlásí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak výměny 3 motorů u RB a TR potvrzeny Tojoharu Tanabem. Výkon to prý ale moc nezvedne, to prý až v Monze. takže budou testovat a ladit na trati aby ta 4tá specifikace byla spolehlivá a něco si předzkoušeli. Asi hlavně turba od IHI. Kvjat dostane už pentli a Albon asi bude testovat co ten motor druhé specifikace vydrží, respektive asi chtějí tu starou specifikaci motoru porovnat s novou na trati. Vypadá to že motorů bude letos Honda potřebovat opět hodně. Osmý závod třetí motor.Holt chtějí rychle posouvat, tak to dělají takto. V zasadě je divné že ostatní to zvládnou v továrně a Honda musí na trať a jít na to postupně. Ale co už, důležitý bude, jak to posunou v tý Monze. Ale tam opět budou upgradovat i ostatní....mají časovou ztrátu ve vývoji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Dobrej Magnussenův náběh na vidle. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ta titulní fotka je vzhledem k obsahu článku celkem vtipná 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ono v kontextu celého posledního závodu kdy prohlásil že je to nejhorší zkušenost s autem vůbec je to docela sranda 12 Ale chápu pointu, prostě je to jako všude, každý lobuje jen za to své (stejně jako teď Magnussen). Osobně si myslím že F1 by měla jít cestou maximálního přítlaku, ale s eliminací přítlaku který nejvíce škodí předjíždění. Zda se jim to povede je otázka, v každém případě doufám že od roku 2021 bude umělý prvek zvaný DRS minulostí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Tak ono takhle, nízkej přítlak má taky svoje kouzlo, ale F1 je královna motorsportu a proto musí být nejrychlejší a nejúžasnější a to by s nízkým přítlakem nebylo.
        Ale úplně si nejsem jistý tím, že se povede najít shoda na řešení, které bude dobré pro souboje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.134.XXX
        Maximální přítlak je k hounu. To rovnou můžou závodit tramvaje. Vůz má být lehký, obratný a hbitý jako atlet. Krásné závodění udělá spíše vůz s nižším přítlakem, který dovolí jet v driftu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Kdy naposledy jezdily formule driftem? To už je těžká historie.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.134.XXX
            Tak natvrdo je to už hodně dlouho, ale jízdu nadoraz jsme mohli vídat v době před ERSem než vozy ztěžkly a přišly sjačkoídní gumy a omezené množství paliva.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Volba fotek není náhodná 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama