V Monaku zažila Honda úspěch, když poprvé od roku 1987 bodovala se všemi čtyřmi vozy: Max Verstappen byl klasifikován na čtvrtém, Pierre Gasly na pátém, Daniil Kvjat na sedmém a Alexander Albon na osmém místě. Max po penalizaci sice o pódium přišel, přesto šlo podle Jamamota o jedno z důležitých "malých vítězství."
"Naučili jsme se, že nejdůležitější je oslavovat drobná vítězství jako kroky vpřed," prohlásil po Velké ceně Monaka šéf Hondy, která se do F1 vrátila s McLarenem v roce 2015.
Nebyla mu ale schopna dodat konkurenceschopnou pohonnou jednotku, a tak se v roce 2017 jejich cesty předčasně rozešly. Na vítězství stále čeká, ale po zlepšení svých výkonů si je už klade za cíl: "Musíme pokračovat v soustředění se na vítězství v závodech, to je náš největší cíl," uvádí Jamamoto.
Selhání partnerství s McLarenem považuje za největší lekci, kterou dostali: "To, že jsme nebyli plně připraveni, bylo tou největší lekcí. Pokud bychom mohli začít znovu, rozhodně bychom byli lépe připraveni na to, abychom se rychleji dostali do lepší pozice," dušuje se Japonec. "To, čím jsme s McLarenem prošli, bylo cennou lekcí - my jsme se z toho hodně naučili. Dostalo nás to tam, kde jsme dnes."
Před sezónou 2018 se Honda spojila s Toro Rosso, letos se k ní přidal Red Bull. A společně s ním se chtějí konečně pokusit o porážku Mercedesu. "Bude to těžké, pokud ale zůstaneme na cestě, pak s nimi jednoho dne budeme moci bojovat," věří Jamamoto.
"Motorsport je celý o vítězstvích a porážkách, i když z 50 % zahrnuje tlak a z 50 % zábavu. Musíme dosahovat pokroku dle našeho plánu. Formule 1 je tím nejlepším divadlem pro vypořádání se s touto výzvou," dodává sportovní šéf Hondy.