Celková televizní návštěvnost počítaná jako průměrná návštěvnost všech F1 přenosů za rok na 20 nejvyspělejších trzích dosáhla 1,4 miliardy, což představuje růst o 6,2 % proti roku 2016.
Největší čtyři trhy - Německo, Brazílie, Itálie a Spojené království - dosáhly pozitivního růstu. Největší byl v Itálii (+ 19,1 %) následovaný Brazílií (+ 13,4 %), Spojeným královstvím (+ 3,9%) a Německem (+ 0,9 %). Další zajímavé hodnoty byly zaznamenány například v Číně (+ 42,2 %), ve Švýcarsku (+ 14,3 %) či v Dánsku (+ 14,1 %).
V roce 2017 si TV program naladilo celkem 352,3 milionů jedinečných diváků. Poprvé od roku 2010 v této statistice nedošlo k poklesu. Na hlavních trzích došlo k růstu o 2,4 % - nejvíce v Mexiku (+ 22,6 %), v Itálii (+ 16, 7 %) a v USA (+ 13 %). Brazílie i přes lehký pokles (- 1,8 %) zůstává se svými 76 miliony diváky stále největším televizním trhem.
Počet uživatelů sociálních platforem F1 také významně vzrostl na celkových 11,9 milionů sledujících na Facebooku, Twitteru, Instagramu a YouTube - oproti roku 2016 o 54,9 %. Formule 1 se tak loni stala nejrychleji rostoucí značkou na sociálních médiích.
Počet shlédnutých minut na Facebooku vzrostl proti roku 2016 o 1600 % (celkem 390 mil. min) zejména díky sestřihům z kvalifikací a závodů, které patřily mezi nejčastěji shlížený obsah, obzvlášť v případě velkých cen pořádaných na Dálném východě.
Video obsah na Twitteru patřil mezi nejlepší - 64 milionů zhlédnutí, roční vzestup o 165 %. Počet sledujících na Instagramu se téměř zdvojnásobil (+ 93 %), za rok 2017 dosáhl 3,8 milionu.
Celkový počet jedinečných uživatelů webových stránek a oficiální aplikace Formule 1 přesáhl 124 milionů (průměrný růst 7,5 % - u Formula1.com +7,5 %, u aplikace + 1,7 %, počet závodů byl ale vyšší). Mezi nejvydařenější podniky z pohledu těchto dvou platforem patřily Čína (+ 35,6 %), Singapur (+ 26,7 %) a USA (+ 19,8 %).
"Naše práce na zlepšení zážitku pro naše fanoušky napříč všemi platformami a jejich větším zapojení po celém světě pokračuje. Fanoušci Formule 1 uvidí další změny v zážitcích a tvorbě nových materiálů. Pro fanoušky F1 nastává ta správná doba," komentuje Sean Bratches, obchodní ředitel Formule 1.