DISKUZE K ČLÁNKU

F1 se chlubí silným vzestupem diváků a zájmu - předčí Formuli E, Ligu mistrů, NBA i NHL

Formule 1 v roce 2017 zaznamenala silný růst zájmu jak v oblasti televize, tak i v oblasti digitálních platforem. Jde také o nejrychleji rostoucí značku sportu na sociálních médiích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 se chlubí silným vzestupem diváků a zájmu - předčí Formuli E, Ligu mistrů, NBA i NHL

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 26.10.2018 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 25.10.2018 09:50
I ten růst na sociálních sítích je daný tím, že… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 25.10.2018 15:00
Poprvé od roku 2010 nedošlo v počtu jedinečných… »
» Cooper (Hlasovali 2 lidé) 25.10.2018 16:57
No já třeba nadával hodně a nezvykl jsem si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.86.XXX
    Takove paradni zlepseni v digitalnich platformach a pak vypusti do sveta ten novy zmrseny live timing. Co si pak o tom ma clovek myslet??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tam to hodně podcenili. Ale alespoň že zareagovali a dali k dispozici i ten starý live timming.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FerrariFan

    FerrariFan

    85.207.12.XXX
    Děsí mě sledovanost Formule E, jestli to bude takhle pokračovat, mám obavy z toho, že FE bude za nějakých deset let před F1 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Poprvé od roku 2010 nedošlo v počtu jedinečných TV diváků k poklesu, no teď je otázkou jak tomu bude dál. Pokud by se trend i jen zastavil na další roky bylo by to dobrým znamením, ale moc tomu nevěřím. Zvýšení sledovanosti na sociálních médií je logický, tam se na tento trh dlabalo hodně dlouho a teď se něco konečně začíná dít.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    spíše než s loňským zatraktivněním F1 jako takové bych viděl nárůsty v itálii díky Ferrari, které konečně po delší době začalo pravidelněji jezdit na čele a vloni občas i Mergl porazili, v anglii na tom má asi největší zásluhu Lewis a v německu Seb společně s Merglem.
    ale ono se z nuly ( v oblasti "nových médií" ) navyšuje pochopitelně podstatně rychleji než z nějakých vyšších čísel z minula. řekl bych, že je to vlastně Bernieho zásluha, když se tak dlouho tvrdošíjně novým médiím bránil 03. jsem skutečně zvědavý, jaká čísla budou letos, kdy to bylo donedávna opravdu zajímavé v boji o titul a zajímavé závody převyšovaly ty nudné. a osobně by mě hrozně moc zajímalo, jak jsme na tom s nárůsty a poklesy my - věčně nespokojení češi 18.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    A já myslel, že to jde s F1 z kopce, protože je nudná a předvídatelná.
    Jen je škoda, že nejsou už nějaká čísla z letoška, jak se projevilo Halo.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Já bych řekl, že se Halo projevilo minimálně. Všichni řvali ale nakonec si všichni víceméně zvykli a koukají dál.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Taky mám pocit, že všichni ti, co řvali jaký je to hnus a jak se na to nedá dívat, se dívají dál. Nebo jsem si aspoň nevšiml, že by někdo z nich z diskusí zmizel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jurgenb

          jurgenb

          109.105.39.XXX
          Viděl bych to něco mezi - dívám se, ale nezvykl jsem si na to. Je to prostě hnus a na formuli to nepatří.
          A jejich argument ohledně zvýšení bezpečnosti je jen pseudoargument.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Asi se těžko najde někdo, komu se to vyloženě líbí a chtěl by to tam i bez bezpečnostních důvodů. Ale když si vzpomenu na letícího Alonsa přes Leclercovu hlavu, byl bych s tím "pseudoargumentem" opatrný. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jurgenb

              jurgenb

              109.105.39.XXX
              Já jsem se schválně na to díval několikrát a kolo Alonsa by Leclera nezasáhlo. Minulo by ho i bez zábradlí. Sice těsně, ale netrefilo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo, to je možný. Ale těžko se dá říct, že to bezpečnost nezvýší jen proto, že ho kolo minulo o milimetry. Je jen otázkou času, kdy to bude o cenťák níž. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              hixaxon

              89.176.21.XXX
              Ono to třeba opravdu jednou někoho zachrání. Ale nezachrání to každou situaci (viz Massa).
              Otázka celkového přínosu je stále otevřená.
              Někdo tvrdí, že jediný zachráněný je opodstatněný důvod pro cokoli (bude potřeba až gamepad a konzole?). Někdo tvrdí, že sport obsahuje inheritně (zabudovaně?/Od počátku?) riziko a jeho snižování za každou cenu snižuje atraktivitu sportu (méně adrenalinu a celkové snížení napětí/zábavy?).

              Já osobně jsem jen zvědav, kam se vše posune dále. Nesoudím a na halo jsem si časem zvykl (a doufám že nikdy žádné auto nezačne hořet s kokpitem dole...). 17

              Ale co třeba lámající se zavěšení? Odpadlá zadní křídla? Rozšíříme normy na pevnost až ad-absurdum za pomocí pravidel? Nebo necháme inženýry počítat s jistým rizikem (calculated risk)?

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Tak určitě je to o nějaké hranici. Asi nikdo nechce, aby piloti seděli u gamepadu a ty formule řídili z křesílka v boxech. Jestli bylo Halo velkým zásahem do atraktivity F1, pak se to musí odrazit ve sledovanosti. Takže snad za rok budeme vědět. 03
                Pro mne osobně míra rizika atraktivitu nezvyšuje. Kdyby oddělali Halo, snížili bočnice, kokpit udělali z papíru, vyndali pásy a místo helem jim dali na hlavu zase kožený hadr, rozhodně by se mi atraktivita F1 nezvýšila. Halo pěkný není, ale v tom, jestli se na závod budu dívat nebo ne, němá žádný vliv.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          No já třeba nadával hodně a nezvykl jsem si prostě se mi to nelíbí a na F1 to nepatří. Každopádně jsem F1 nepřestal sledovat uplně ale už ji nesleduju tak jako bez halo. Možná to bude tím že to letos ze začátku vypadalo s F na titul pokud by od začátku sezony měl ham zas vteřinu náskok nekoukal bych a sváděl to na halo :-D 18

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      dobrý rejpnutí Miku 11
      za mě je HALO super! je to výtečný podklad pro grafiku brzd, plynu zařazeného kvaltu a momentální rychlosti. ještě bych to vylepšil tak, že by z vnitřní strany mělo být jednobarevné a bez reklam, aby tam ta grafika dobře vynikla03.
      no, jinak jsem názor na něj příliš nezměnil. při pohledu na auto se mi to tam pořád nelíbí, ale abych kvůli tomu přestal F1 sledovat? to ne, o tom jsem ani nikdy neuvažoval. tak radikální nejsem.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Dík. Jsem rád, že moje občasný rejpání aspoň někoho neuráží a že to aspoň někdo nebere smrtelně vážně. 12
        Ani mně se Halo zrovna moc nelíbí, na druhou stranu jsou dnes vozy i s tou klecí hezčí, než zhruba před 5-ti lety. Když si vzpomenu na ty úzký vozy, úzký kola, úzký zadní křídla a úzký pindíky na špici.... Taky se většina nepřestala dívat. Osobně se přestanu dívat, když budu vědět dopředu pořadí prvních 3 s občasnou zněnou, jako kdysi. To je nuda. Ale pokud budou závody tak zajímavé, jako letos, klidně tam můžou mít klec i větší. 12
        Ale kdo ví, třeba se to projevilo. Proto by mne ty čísla zajímala. Asi si budu muset rok počkat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    tedy nevim jestli se tomu dá věřit vzhledem k 2. místu Formule E

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      194.228.59.XXX
      Jde o růst - takže tam je to dost pravděpodobný.
      NFL, NBA měla růst například z 30 na 35, zatímco FE defakto z nuly na 5 jednotek. Takže třeba nových lidí zaujali stejně, ale růst u FE je procentuálně vyšší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Je pravda, že poslední dva roky jsou mnohem lepší než roky předtím. Je to ale hlavně díky vyrovnanosti Mercedesu a Ferrari, což je sice jeden z nejdůležitější aspektů, ale pořád je co zlepšovat.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve Velké ceně Brazílie 2018

Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Kritický okamžik závodu - o kolo zpět jedoucí Ocon vráží do vedoucího Verstappena

"Verstappen nedokáže udržet emoce pod kontrolou," říká Brawn. "Ocon mě vyprovokoval," hájí se jezdec

Max Verstappen v kolizi s Estebanem Oconem v závodě v Brazílii

Whiting se vyjádřil k incidentu Ocona s Verstappenem. Kdo je na vině? +VIDEO

Lewis Hamilton, Toto Wolff a Valtteri Bottas slaví mistrovský titul konstruktéra po závodě v Brazílii

FOTO: Těsné souboje v Brazílii, kolize Verstappena s Oconem a oslavy titul Mercedesu

Lewis Hamilton na pódiu po GP Brazílie 2018

"Nikdy nebudu fanouškem Formule E, je pomalejší než Formule Ford," říká Hamilton

Sebastian Vettel s Ferrari na brazilském okruhu Interlagos

Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho Ferrari

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama