Zatímco někteří piloti se trápili s puchýři a museli do boxů dvakrát, tak Alonso v závěru dokázal útočit i přesto, že startoval jako poslední z boxové uličky a celý závod jezdil v provozu.
Většinu času strávil jízdou za Leclercem, s nímž v 60. kole svedl boj o 10. příčku. Cílem pak projel po odstoupení Lewise Hamiltona a předjetí Pierra Gaslyho na osmém místě, připsal si 4 body a v šampionátu udržel osmou příčku.
"Myslím, že Fernando byl trochu v úzkých, když přešel na měkké pneumatiky. A to je to, kdy vidíte, jak se v tom vyplácí jeho zkušenost. Byl zkrátka velmi chytrý, udržoval své pneumatiky a na konci byl na nich velmi rychlý, měl je v lepším stavu než já," popisuje Leclerc závěr velké ceny, v níž skončil devátý. Talentovaný mladík se Sauberem tak skóroval popáté v poslední šesti závodech.
Se svou výkonností o uplynulém víkendu byl pochopitelně velmi spokojený: "V kvalifikaci jsem skončil třináctý a dostal trestných pět míst na roštu, pak jsme byli 13. nebo 14. před tím, než jsem se dostal do štěrku a znovu na poslední místo. Potom jsem se vrátil na body, takže to byl pro nás skvělý víkend," pokračuje Monačan.
"Věděl jsem, že na to musím v prvních kolech hodně tlačit, protože jsem po startu z 18. příčky musel riskovat. Pokoušel jsem se předjet Pierra [Gaslyho], myslím. Nějak - nevím, co se skutečně v tom kole přihodilo, ale hodně aut v té zatáčce vyjelo zeširoka. Myslím, že Pierre a Marcus [Ericsson] se dostali do štěrku stejně jako já. Mě to zkrátka ujelo, protože jsem se snažil vybrzdit Pierra, jenž taky brzdil docela pozdě. Bylo to příliš a musel jsem to vzít zeširoka," přibližuje své potíže.
Jeho týmový kolega se před něj přitom dostal, před cílem je však pustil před sebe zpět na deváté místo. Proč? "Marcus byl zkrátka na jiné strategii," snažil se nám Leclerc vysvětlit po závodě.