PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tohle jsem potřeboval," ulevilo se Leclercovi

Jana Šrámková / Robert RoBertino Pavelka / MaMa, 10. července 2022, 16:35 Google+

Jak hodnotí dnešní závod v Rakousku jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Charles Leclerc v závodě v Ázerbájdžánu

Charles Leclerc v závodě v Ázerbájdžánu | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Charles Leclerc, 1. místo
Byl to dobrý závod. Měli jsme rychlost. Na začátku jsme měli dobré souboje s Maxem a ten závěr byl nesmírně náročný. Měl jsem problém s plynovým pedálem. Zasekl se na dvaceti nebo třiceti procentech při nižších rychlostech, takže to bylo náročné. Zvládli jsme to a dojet do konce a jsem moc šťastný. Podivné je, že ten můj problém se objevil ve víceméně stejné chvíli, jako když vypověděl Carlosovi službu motor a to jsem měl také na mysli. Věděl jsem, že to není problém s motorem, protože to bylo jen o pedálu, z něj jsem měl špatný pocit, naštěstí jsme to vydrželi až do konce. Rozhodně jsem to vítězství potřeboval, těch posledních pět závodů bylo pro mě i celý tým hodně náročných. Takže konečně ukázat, že máme rychlost a že to zvládneme je neuvěřitelné. Musíme na to tlačit až do konce.

Carlos Sainz, nedokončil
Neměl jsem žádnou zpětnou vazbu z motoru, že by se něco podobného mělo stát. Bylo to velmi náhlé. Trošku se mi nedostává slov, protože je to pochopitelně velká ztráta bodů a výsledek pro tým, protože to mohl být jednoduchý double. Oheň, rozhodně hodně velké poškození. Není to ideální a musíme se na to dál podívat, ale rychlost jsme měli, opotřebení pneumatik bylo mírné a byli jsme rychlí, takže to přijmu a co nejrychleji otočím list. Je to o to náročnější, že jsme mohli v tabulce konstruktérů dostat Red Bull, který by dojel s jedním vozem. Je to bolestivé, ale musíme se dál snažit. Otočit list a je před námi stále ještě dost času.

Mattia Binotto, šéf týmu
Charlesovo vítězství je rozhodně velmi důležité. Že zůstal před Maxem... Někdy jsme měli smůlu, jindy ne. A tak jsem rád, že se to dnes povedlo. Navíc je to pro Ferrari druhé vítězství v řadě a na domácí půdě Red Bullu  a auto to vydrželo. Zbývají dva závody do letní přestávky a to bude také velmi důležité, my se pokusíme vyhrát i další. Ještě nemohu říci nic ohledně problémů, které se dnes s vozy objevily, musíme se na to podívat. Jsme ale také zklamaní, protože to mohla být ještě mnohem lepší neděle. Nicméně i tak si dnes můžeme odvést řadu pozitiv. Musíme se dál snažit a tvrdě pracovat. Ohledně strategií se o tom kolem nás hodně mluví, ale my v tom máme celkem jasno a velké debaty nejsou. Tým je jednotný a každý ví, co má dělat. Dnešek prokázal, že spolu můžeme pracovat a něco dokázat, dnes je to radost pro Charlese a zklamání pro Carlose, stejně jako pro ostatní v týmu. Udržet si tento trend a formu je pro nás teď před letní pauzou důležité.

RED BULL

Max Verstappen, 2. místo
Byl to náročný den, vypadalo to, že se trošku trápíme s pneumatikami a pokračovalo to na každé sadě. Hodně se opotřebovávaly a nemohl jsem tak opravdu zaútočit na Charlese, nicméně druhé místo je po těžkém dni dobrý výsledek. Je skvělé tu vidět tolik fanoušků, kteří do Rakouska přijeli. Bohužel jsem jim nemohl nabídnout vítězství, ale druhé místo je dobré. Lepší, než jsme čekali. Chyběla nám rychlost a nechápu to opotřebení pneumatik, proč to bylo tak zlé. Vypadalo to, že mě Carlos předjede, ale nakonec měl problém s motorem. Ztratili jsme tak jen pět bodů a to není špatné ve špatný den. Bylo to dnes náročnější než jsme čekal, ale to se občas stává. Chyběla mi přilnavost, pneumatiky se nechovali, jak bych si přál a opotřebovávaly se. Vypadá to, že jsme jednoduše neměli den a oni měli silný den. Dnes to pro nás nevypadalo dobře, ale věci se mohou rychle změnit a tak těžko řici, jak se to bude vyvíjet dál.

Sergio Pérez, nedokončil
Ohledně té nehody, byl jsem jasně vepředu. Bylo na Georgovi, aby si opravdu kontrolovat vůz, což jasně nezvládl a tak jsme kolidovali. Nemohl jsem udělat nic jiného, dal jsem mu dostatek místa. Už tak jsem byl blízko kačírku, abych se ujistil, že je tam dost místa pro oba, abychom tu zatáčku projeli. Dostali jsme jasné instrukce, jak nechávat místo pro ostatní v zatáčkách. Pro George a jeho jízdu, byl jsem tím manévrem velmi překvapen. Je to velké zklamání. Velké zklamání pro tým, protože dnes jsme měli hodně příležitostí, ale poškození vozu bylo příliš velké na to pokračovat. (pozn.red. Komisaři rozhodli, že za kolizi nese vinu Russell a obdržel za to trest.)

Christian Horner, šéf týmu
Dnes to jsou důležité body a gratuluji Ferrari, kteří byli během většiny závodu nejrychlejší vůz. Max na to na konci šlápl, ale naše opotřebení pneumatik bylo větší než v polovině prvního stintu, takže to bylo těžké. Ferrari vypadalo, že s nimi takový problém nemá a měli rychlostní výhodu a to vám dává více strategických možností. Ztratit Checa bylo zklamání. byla to pro ně také smůla, s Carlosem, ale na konci jsme měli dobrou rychlost a máme nejrychlejší kolo, ale neměli jsme tu pohodu co včera a to musíme prozkoumat. Během dvou závodů jsme ztratili jen pět bodů s Maxem, což není špatné. Ale jsme hodně zklamání kvůli Checovi. Nemyslím, že Mercedesu se líbí naše auta jedoucí vnějškem v zatáčce čtyři. Zabojujeme zase ve Francii.

MERCEDES

Lewis Hamilton, 3. místo
Díky všem fanouškům, neuvěřitelný dav. Rozhodně jsem pódium nečekal, včera to bylo náročné. Měli jsme celkem těžký víkend. Jako tým jsme získali třetí a čtvrté místo, což je dost bodů a můžeme se odtud posunout. Nejprve chci také poděkovat všem v garáži, kteří tvrdě pracovali a opravili vůz. Měl jsem úplně nový vůz v sobotu ráno a bohužel je to něco, co nedělám často. Během víkendu jsme se zlepšili, takže v tom musíme dál pokračovat. Byla to skvělá náprava pro celý tým, třetí a čtvrté místo a ty body. Jen tak dál. Trošku jsme ztrátu ukusovali, ale ti před námi jsou pořád dost rychlí. Občas to v kvalifikaci vypadá, že bychom mohli být v první trojce, ale s tou nehodou to tento víkend nebylo možné. Potom jsem měl nové auto, nové šasi, stejný motor a novou převodovku, myslím. Auto se nechovalo stejně jako v pátek, ale bylo to hodně, hodně podobné a vypadalo to, že se neustále zlepšuje čím déle jsem s ním jel.

George Russell, 4. místo
Byl to frustrující incident v prvním kole. Pozdě a tvrdě jsem zabrzdil a Checo měl čistou stopu. Jakmile jsme začali zatáčet, věděl jsem, že dojde ke kontaktu, protože jsem byl už na limitu auta. Brzdil jsem tvrdě, jak to jen šlo a také tak zatáček, ale on měl více přilnavosti v závodní stopě. Kontakt je jedna věc, penalizace druhá, ale potom šlo i o poškození vozu, které mě stálo deset sekund v prvním stintu. Potom jsem měl 20 sekundovou zastávku v boxech a vyjel sedmnáctý, musel jsem tedy všechny ty auta předjet. Když se za tím ohlédnu, asi to bylo ok, ale očekával jsem víc. Stálo mě to kolo na začátku, ale ani tak jsem se necítil tak rychlý, jak jsem na konci čekal. Když se podívám na data, asi jsem měl podobnou rychlost jako Lewis. Ale musel jsem se dostat přes ten provoz a poškodil si tím pneumatiky. Takže ten výsledek je slušný. Jako tým jsme stále víc pozadu, než bychom si přáli. Ale ta ztráta se rozhodně zmenšuje. Nicméně kdykoliv jsme přivezli novinky, bylo to na okruhu, který našemu vozu sedí, takže se nechceme nechat příliš unést.

Toto Wolff, šéf týmu
Nečekali jsme, že bychom tu byli silní. Myslím, že když se podíváte na výsledek, je to ok, třetí a čtvrté místo, ale chybí nám ty dvě, tři desetiny, které potřebujeme, abychom byli součástí bojů na čele. Myslím, že nejde o to, že by nefungovaly novinky, tento okruh byl pro nás vždy trošku otravný. Já to tu pochopitelně mám moc rád, je to můj domácí závod, ale auto tu nikdy nebylo úplně šťastné, i když jsme měli velký náskok a byli dominantní a tak to musíme brát. Myslím, že nadcházející Francie je okruh, který nám, podobně jako Silverstone, na papíře měl sedět, ale jestli to tak bude, to uvidíme za dva týdny. Nálada v týmu je dobrá, upravili jsme si očekávání. Jsme třetí a čtvrtí a bereme to, i když loni by to pro nás byla katastrofa, takže je to dobré a nálada fajn.

ALPINE

Esteban Ocon, 5. místo
Jaký den, takový víkend! Myslím, že jsme dnes opravdu maximalizovali tempo auta, když na tom opravdu záleželo. Byl to skvělý způsob, jak završit 100. závod ve Formuli 1. Dnes na trati byly dobré souboje, ale nakonec byl George [Russell] příliš rychlý a páté místo bylo to nejlepší, čeho jsme mohli dosáhnout. Po tomto víkendu jedeme domů s velmi dobrými body, posouváme se na osmé místo v šampionátu jezdců a nyní se vyrovnáme McLarenu v poháru konstruktérů. Jako tým se ubíráme správným směrem a na naší straně máme sílu, když se pojede na okruhu Paul Ricard, jeden z domácích závodů týmu, a samozřejmě také můj. Měl by to být neuvěřitelný víkend a nemůžu se dočkat, až budu za dva týdny zpátky před domácími fanoušky.

Fernando Alonso, 10. místo
Jeden bod je lepší než nic, vezmeme-li v úvahu, že jsme dnes začínali ze zadních řad. Myslím, že to byl jeden z mých nejlepších závodů této sezóny, kromě minulého víkendu v Silverstone. Myslím, že jsme bojovali o šesté nebo sedmé místo, ale pak se po naší druhé zastávce pod VSC objevily podivné vibrace na pneumatikách, které jsme namontovali. Protože to bylo ještě pod VSC, rozhodli jsme se znovu zastavit pro další novou sadu pneumatik. Bohužel jsme při této extra zastávce v boxech ztratili některé pozice a museli jsme se v posledních kolech bránit. Nakonec se nám podařilo obsadit desáté místo. Nakonec je pro mě jen jeden bod z tohoto závodu trochu ostuda, ale s celkovým tempem a výkonem týmu můžeme být tento víkend velmi spokojeni.

Otmar Szafnauer, šéf týmu
Za prvé, gratuluji Estebanovi k jeho 100. startu ve Formuli 1, když získal deset bodů za páté místo. Po dnešní tak dobré jízdě a provedení velmi dobré strategie dvou zastávek si to plně zasloužil. Díky tak vysokému skóre v kombinaci se včerejším úsilím ve sprintu to znamená, že tým pokračuje ve svém tempu vpřed poté, co na nedávných událostech přinesl několik dobrých vylepšení. I Fernando jel výjimečně dobře, aby zahnal včerejší zklamání a prošel na bodovanou pozici. Tento víkend jsme měli nějaké problémy se spolehlivostí, což znamená, že z Rakouska nemůžeme odjet s pocitem naprosté spokojenosti. Musíme se soustředit na vyřešení těchto problémů, abychom mohli mít bezproblémovou druhou polovinu sezóny. Jasně máme rychlé auto, ale musíme také zajistit, aby všechny provozní problémy týmu byly řešeny na vysoké úrovni, abychom s oběma vozy nadále získávali body.

HAAS

Mick Schumacher, 6. místo
Bojovat znovu s Lewisem bylo úžasné. Ve srovnání se včerejškem jsem se cítil značně odlišně, věděl jsem, že musíme dobře nakládat s pneumatikami. Velice záhy mi bylo jasné, že nepůjde jen o jednu zastávku, už jenom proto, jak se auto chovalo - také povětrnostní podmínky byly jiné a těžko zvládnutelné, především vítr. Bylo to těžké, ale po Silverstone jsme bodovali opět oběma auty, takže všichni v týmu mohou být nadšení. Je také skvělé být zvolen pilotem dne, takže děkuji všem.

Kevin Magnussen, 8. místo
Byl to pro náš tým skvělý víkend. Měli jsme po čtyřech nebo pěti závodech také trochu štěstí, ale všechno špatné je k něčemu dobré. Je důležité se tomu nepoddat a to štěstí, jako v posledních dvou Grand Prix, nakonec přijde. Tento víkend jsme byli dostatečně rychlí, i když jsem se celý závod potýkal s motorem, takže jsem se modlil k bohu, aby mi neexplodoval, naštěstí se to nestalo, takže jsem nesmírně rád, že jsem mohl závod bez potíží dokončit. Byla to vynikající kvalifikace, sprint i závod, takže jsem superšťastný.

Günther Steiner, šéf týmu
Fantastický výsledek pro tým, dva vozy na bodech a návrat na sedmou příčku v Poháru konstruktérů. Jen u Kevinova motoru byl malý problém, ale všechno dopadlo tak dobře, jak jen mohlo. Celému týmu patří velký dík za veškeré jeho úsilí.

MCLAREN

Lando Norris, 7. místo
Pozitivní výsledek, posunuli jsme se o několik pozic dopředu a získali slušné body. Udělal jsem pár chyb ohledně limitů trati a dostal penalizaci, což mi pravděpodobně ublížilo. Měl jsem být šestý, ale jinak to byl solidní den, rychlost byla odpovídající, máme body, které jsme potřebovali, takže nakonec vládne spokojenost. Musíme se pořád a dál zlepšovat a víc tlačit. Díky všem za jejich usilovnou a tvrdou práci jak na trati, tak v továrně, díky nim jsme se od pátku dokázali zlepšit.

Daniel Ricciardo, 9. místo
Naším cílem tu byly samozřejmě body. Myslím, že jako tým můžeme být spokojeni, protože to dopadlo mnohem lépe, než kde jsme byli v pátek. V prvním stintu jsem měl problém s levou přední pneumatikou, protože jsem v první zatáčce probrzdil. Takže to nebylo tak dobré jako včera. Pak jsem se potýkal s předními pneumatikami, pořád s levou stranou, aniž bych ji nějak poškodil, ale myslím, že dnes to dopadlo dobře, získali jsme, co se dalo. Chtěl jsem se ještě dostat před Magnussena, ale musíme brát to, co máme. Dobré body, minimální poškození, vládne u mě spokojenost.

Andreas Seidl, šéf týmu
Bodovat oběma vozy je na tomto rychlostně náročném okruhu dobré. Počínaje umístěním včera bylo dnes cílem se ještě o něco posunout. Výsledek je uspokojivý, zvláště když v pátek pro nás víkend začal známými problémy. Landovi a Danielovi děkuji za ukázku bojového ducha. Platí to ale i pro tým, celý víkend tvrdě pracoval - stejně jaké po celou dobu. Absolvovali jsme čistý závod a dostali se tam, kde jsme chtěli být. Poděkování patři lidem na trati i v továrně, že jsme díky nim získali dalších osm bodů v bitvě o Pohár konstruktérů. Teď bude krátká přestávka, odpočinek, reset a analýza výkonu, a potom už nás čeká Francie. Na Paul Ricard se těšíme.

ALFA ROMEO

Valtteri Bottas, 11. místo
Dnes jsem si věřil na body, takže výsledek je pro mě trochu zklamáním, že jsem skončil těsně za nimi. V posledním kole Fernando na nové sadě pneumatik velmi rychle mazal ztrátu a nakonec mě dostal. Jinak ale myslím, že to byl dobrý závod i strategicky, udělali jsme vše, co se dalo, jen nám chybělo trochu rychlosti, zejména v zatáčkách. Alespoň se mi po startu z boxů podařilo dostat se startovním polem nahoru, to je určitě pozitivum. Musíme se dále zlepšovat, protože ostatní týmy jsou také lepší. Francie by pro nás měla být vhodnější, ale je třeba se kvalifikovat mnohem výš než tady, abychom naše nedělní šance maximalizovali.

Guanyu Zhou, 14. místo
Cítím, že náš vůz měl tento víkend mnohem lepší potenciál, takže nemohu být s výsledkem spokojený. Včera to vypadalo slibně, ale dnes jsme první část závodu strávili ve vláčku a pak jsem se nemohl dostat do tempa na tvrdé směsi. Když jsem přešel na žluté pneumatiky, dostal jsem se do lepší pohody a byl konkurenceschopnější, ale to už bylo pozdě na to, abych se vrátil na body. Tempo ze včerejšího sprintu a dnešním posledním stintu je nadějné, stejně jako můj absolvovaný počet kilometrů - pomáhají mi v mých celkových zkušenostech. Svedl jsem několik zajímavých duelů a užíval si je, ale od tohoto víkendu jsem očekával víc.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Byl to pro nás těžký víkend a nechybělo mnoho, abychom si odváželi bod navzdory všemu, co nás potkalo. Jen to poukazuje na morálku našeho týmu. Valtteri startoval z boxů a Guanyu z 13. místa, věděli jsme, že je čeká těžká práce, pokud chceme dokončit Grand Prix s dobrým výsledkem. Byl to hektický závod s mnohým předjížděním a akcemi - skvělá reklama pro náš sport. Málem jsme slavili velký comeback, ale výhoda čerstvějších pneumatik, které měl Alonso v posledním kole byla pro Valtteriho příliš velké sousto na to, aby ho strávil - Zhou ztratil šanci na body už o něco dříve. Odjíždíme proto odsud zklamaní, ale dáme se zase dohromady a pokusíme se bodovat ve Francii.

WILLIAMS

Alex Albon, 12. místo
Startovali jsme ze zadních pozic, takže jsem se na to snažil tlačit a být blízko soupeřům, i když jsem věděl, že to není příliš šetrné k pneumatikám. Pokusil jsem se zabojovat o body, což nám nevyšlo, ale jinak jsem s naším závodem spokojený. Naše tempo bylo celkem srovnatelné s tempem McLarenu, což je povzbuzující. Šlo o první pořádný závod s novým balíkem, přičemž rozhodně jsme pokročili. Teď můžeme analyzovat data a ve Francii se vrátit ještě silnější.

Nicholas Latifi, nedokončil
Na konci prvního stintu se mi rapidně zhoršilo vyvážení. Na začátku toho druhého jsem neměl přítlak ani tempo, takže jsme se rozhodli odstoupit a pošetřit motor. Ve Francii to snad bude lepší.

Dave Robson, šéf výkonu vozidla
V případě Alexe šlo o dobré zotavení po včerejšku. Měl dobré tempo, přičemž i strategie fungovala. Když se deset kol před koncem dostal na desáté místo, je škoda, že jsme nezískali bod. Ale s Bottasem to bylo od začátku těsné, mohlo to dopadnout jakkoliv. Alespoň jsme dokončili závod s novým balíkem, což nám poskytne cenná data, která si před Francií projdeme. Nicholas utrpěl na začátku závodu poškození podlahy, kvůli čemuž přišel o hodně přítlaku. Rozhodli jsme se ho stáhnout ze závodu dřív, než by došlo k výraznějším škodám.

ASTON MARTIN

Lance Stroll, 13. místo
Můj start byl slušný a brzy jsem mohl držet pozici a bojovat s McLareny. Zažil jsem tam také několik dobrých momentů kolo na kolo s vozy s různými strategiemi, což byla zábava. Nicméně bylo složité udržet rychlejší auta za sebou. Bylo by hezké odjet s bodem nebo dvěma po včerejší silné obnově, ale musíme dál tlačit a pokusíme se bodovat ve Francii.

Sebastian Vettel, 17. místo
Je zklamáním, že jsme byli opět natlačeni do štěrku [po včerejším kontaktu s Alexem Albonem]. Tentokrát to byl [Pierre] Gasly a mám takový pocit, že je na mém voze terč! "Udělal jsem dobrý manévr na vnější straně, byl jsem vepředu a nechal jsem si tam spoustu místa. Myslím, že byl trochu příliš horlivý, narazil do mě a já skončil ve štěrku. Vůz poté nebyl v nejlepším stavu a můj závod byl skoro hotový. Předtím to byl náročný závod, protože mě v prvním kole zasáhly nějaké úlomky, které mohly auto poškodit. Na začátku jsme nebyli moc konkurenceschopní na tvrdých pneumatikách, ale střední sada byla lepší a propracovávali jsme se polem až do kontaktu s Pierrem. Myslím, že jsme měli docela smolný víkend, takže otočme list a soustřeďme se na další závod ve Francii.

Mike Krack, šéf týmu
Když Lance startoval z 12. místa, cítili jsme, že dnes odpoledne máme rozumnou šanci na body. Dnes jel dobře, přestože naše auto trochu bojovalo s výkonem. Během první fáze závodu se vyšplhal až na páté místo, zvládl svou první sadu pneumatik po dobu 30 kol a užil si temperamentní souboj s [Georgem] Russellem a [Mickem] Schumacherem. Sebastian měl smůlu. Probojovával se polem, a předvedl dobrý manévr, poté byl vyhnán do štěrku – tento krok si právem vysloužil Gaslymu pětisekundovou penalizaci. Od té chvíle nemohl dělat nic moc jiného. Opět jsme spolehlivě přivezli dvě auta domů – což je skvělým důkazem tvrdé práce mechaniků – budeme snažit bodovat před prázdninami ve Francii a v Maďarsku.

ALPHA TAURI

Pierre Gasly, 15. místo
Tenhle závodní víkend můžeme odepsat, chyběla nám rychlost. Neviděl jsem záběry, ale dostal jsem penalizaci, takže to asi budu já, kdo může za střet se Sebastianem. Snažil jsem se tvrdě bránit, jak to jen šlo, ale v té zatáčce to je vždycky složité a on se bohužel otočil. Potřebujeme maximální restart, máme půldruhého týdne na to, abychom se pokusili přijít na to, proč jsme tak pomal, a najít způsob, jak se v následujících závodech zlepšit. Doufejme, že nový balíček nám umožní se ve startovním poli posunout a budeme opět konkurenceschopní.

Juki Cunoda, 16. místo
Byl to dlouhý a těžký závod. Tento víkend jsem trpěl absencí rychlosti a od druhého tréninku jsem opravdu bojoval s vozem, soustavně klouzajícím a nestabilním. Musíme se podívat na příčiny problémů, protože v datech jsme nenašli nic, co by dokázalo tento náročný víkend nějak objasnit. Osobně jsem dnes do toho dal všechno a myslím, že v dané situaci jsem nemohl udělat o moc víc; je to doposud nejtěžší závodní víkend, jaký jsme letos absolvovali.

Jody Egginton, technický ředitel
Byl to pro nás tak trochu očistec, protože jsme nebyli schopni dosáhnout žádného pokroku. Navíc Pierre dostal dvě penalizace a ty ho srazily ještě více dozadu. Brzy bylo jasné, že se pojede na dvě zastávky, takže jsme stáhli Pierra, aby se tak posunul vpřed, ale bohužel se dostal do silného provozu a ten ho pozdržel, pak už to bylo těžké. Totéž jsme zkusili u Jukiho, získat pozice přes pit-stopy, ale dnes nebyl rychlý. Celý závod byl vzadu, vyšli jsme naprázdno. Musíme toho prověřit opravdu hodně. Teď se soustředíme na to, abychom zvládli aktualizaci vozu pro Grand Prix Francie a opět se vrátili do středu pole.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tohle jsem potřeboval," ulevilo se Leclercovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Jet Bus na Red Bull Ringu

VIDEO: 5000 koní v akci - dodávka VW s tryskovým motorem nažhavila fanoušky v…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud