Nejlepší zastávku doma předvedl Red Bull, jenž Ricciarda v 38. kole odbavil za 2,18 sekundy. První byla o něco pomalejší, k mechanikům totiž v 15. kole během virtuálního safety caru zamířily oba vozy domácí stáje. Verstappen byl před ním, jeho odbavení trvalo 2,32 s.
O něco rychlejší byl Sauber, který v hektickém okamžiku závodu zdržel Leclerca jen 2,3 sekundy. Švýcarská stáj předvádí v boxech perfektní výkony, když v předchozích závodech byla třikrát dokonce ze všech nejrychlejší. Ericssonovo přezutí ze 45. kola se vešlo mezi nejrychlejší pětici: 2,45 s-
Mercedesu patří čtvrtá příčka za výkon z 52. kola, kdy mechanici odbavili Hamiltona za 2,44 s. Ferrari se zařadilo až za Stříbrné šípy, zastávka Räikkönena v 15. kole trvala 2,64 s, šlo o druhou vydařenou dvojzastávku (kromě zmíněného Red Bullu) po odstoupení Bottase.
Většina (12) pilotů startovala na super-měkké směsi, sedm na ultra-měkké a pouze Ericsson na nejpomalejší měkké. Týmy chtěli Velkou cenu Rakouska odjet s jedinou zastávkou, kvůli vysokým teplotám (asfalt měl téměř 40 °C, mnohem více než v předchozích dvou dnech) se ale u některých objevily puchýře, proto do boxů šestice pilotů zamířila dvakrát.
Setkali jsme se s neobvykle vysokým množstvím mechanických odstoupení, která měla dopad i na boj o titul. Puchýře se objevovali ve druhém stintu, kdy většina volila měkkou směs. Ta se opotřebovává pomaleji než ostatní dvě nominované, takže si udržuje více gumy a tepla - k jejich tvorbě je tudíž náchylnější. S puchýři ale neměl problémy nikdo z jezdců, kteří se umístili na pódiu.
Nejdelší stint na ultra-měkkých pneumatikách předvedl Magnussen (28 kol), na super-měkkých Hartley (54 kol) a na měkkých zvládla trojice Räikkönen - Verstappen - Vettel: 56 kol tvořilo 79 % velké ceny vypsané na 71 okruhů.