K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Jsem rychlejší než napovídají výsledky, stojí si za svým Räikkönen

Robert RoBertino Pavelka, 8. srpna 2017, 19:50 Google+

Motorsport může být někdy záludný. Pohybujete se na špici, ataktujete vedoucí příčky, abyste nakonec kvůli nějakým problémům skončili stejně v poli poražených. Podobnou situaci podle vlastních slov prožívá Kimi Räikkönen, který ale cítí mnohem větší potenciál.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 08.08. 20:43) Napište svůj názor
Kimi Räikkönen prozatím není příliš spokojen

Kimi Räikkönen prozatím není příliš spokojen | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Prozatím nashromáždil Iceman 116 bodů (na čtvrtého Ricciarda momentálně ztrácí jeden jediný) a v tuto chvíli má už na svém kontě čtyři pódiová umístění, což je o dvě víc, než nastřádal za celou loňskou sezónu. K tomu je třeba přičíst i pole-position v Monaku, které si připomněl poprvé od roku 2008, ale pořád čeká na vítězství v barvách Ferrari - to se mu naposledy povedlo v roce 2009 v belgickém Spa-Francorchamps.

"Osobně s výsledky spokojený nejsem. Chci vyhrávat závody, chci být v popředí, což v tomto roce tak často nebylo. Já vím, pokud jsou věci v pořádku, a ono se občas něco přihodí, je třeba za to něco vynaložit. Řídím s rozvahou, jsem rychlý, takže se o to moc nestarám. Je to o rozložení věcí na správná místa," hodnotí se Räikkönen.

Vztah Räikkönena a Ferrari je neustále pod drobnohledem veřejnosti i odborníků. Na jednu stranu probleskují zprávy, že vedení a zejména prezident Sergio Marchionne není tak docela spokojeno s Finovými výsledky, ovšem na druhou stranu je svět F1 zásobován zprávami, jak by Scuderia stála o to, aby sestava Vettel - Räikkönen fungovala i v roce 2018. I k tomu se Räikkönen nebojí vyjádřit.

img-responsive

Návrat ke starým časům - pole-position v Monaku | foto: Pirelli

"Nejsem zrovna nadšený tím, kde se s ohledem na všechny závody zatím nacházím, ale to je dosavadní průběh - s tím už nic nenaděláme. A co se stane v budoucnu? To nevím, v určitém okamžiku se to rozhodne. Tým ví, co chci já. A je koneckonců na něm, aby si vybral, co je pro něj nejlepší," zahaluje se tajemstvím Kimi.

Pokud nebudeme počítat Buttonův monacký záskok, pak je Räikkonen věkově i služebně nejstarším pilotem ve startovním poli. Od svého debutu v roce 2001 (tehdy v barvách Sauberu) prošel dlouhou cestu a dle vlastních slov říká, že ho působení v F1 zajímá pouze v tom případě, že bude moci jezdit ve špičce. Poslední závod ale vyhrál v úvodu sezóny 2013, tehdy vyhrál na Lotusu svou prozatím poslední Grand Prix.

img-responsive

Od téhle chvíle už utekla notná dávka času | foto: Lotus F1 Team

"Mým jediným cílem je dobře odvádět, co se po mě žádá, to je také jediný důvod, proč jsem tady. Nic jiného. Nechci být jenom součástí světa F1 - to je docela jiná část příběhu. Není to vždy legrace, někdy je to hodně tvrdé, ale tak to je. Vše závisí na mnoha věcech. Sice máme rychlost, ale pokud nebude fungovat i to ostatní, jak předpokládáte, tak to samo o sobě nestačí," dodává Räikkönen.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jsem rychlejší než napovídají výsledky, stojí si za svým Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 08.08.2017 20:43 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Čtyřnásobný mistr světa Lewis Hamilton

Mercedes se s Hamiltonem dohodl na prodloužení smlouvy o 2 roky. Kolik ho to bude stát?

Stoffel Vandoorne s otevřeným zadním křídlem svého McLarenu MCL33

Vandoorne věří, že toho dělá dost pro setrvání u McLarenu, Alonso očekává těžký víkend

Eric Boullier ve svém posledním závodu s McLarenem

Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

Ztráta Renaultu na špici se žel nemění

Zlepšení motoru Ferrari na Renault zapůsobilo. Přiznává, že nic nestáhl

Kevin Magnussen a Romain Grosjean se letos těší z podstatně lepší formy svých vozů

Může za markantní vzestup Haasu jeden muž? Jezdci i vedení to naznačují

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault musí řešit alternativu za Sainze, v budoucnu chce vychovávat vlastní talenty

Force Indie za sebou ve Velké ceně Rakouska

Mallya si chce udržet Ocona s Pérezem, pochvaluje si loajalitu zaměstnanců

Lewis Hamilton během Velké ceny Rakouska, kterou se svým týmovým kolegou nedokončil

Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

Lewis Hamilton stíhaný Red Bullem

Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

Pohonná jednotka Hondy

Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Franz Tost nabádá svého svěřence k větší disciplíně

Více disciplíny, méně emocí. To je recept pro Kvjata

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

  2. Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

  3. Renault musí řešit alternativu za Sainze, v budoucnu chce vychovávat vlastní talenty

  4. Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

  5. Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

  6. Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud