Mercedesu se nelíbí Jordanovy "falešné zprávy." Ir na to reaguje, mlčet nehodlá

Albert Hadáček, 2. července 2017, 12:07 Google+

Situace mezi Jordanem a Wolffem se lehce vyostřuje. Šéf Mercedesu nechce, aby někdo takto spekuloval o 1500 zaměstnancích v továrně. Jordan si ale chce říkat, co chce, pokud k tomu tedy bude mít důvod.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 04.07. 06:11) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Již v Monaku Eddie Jordan vyjádřil své pochybnosti ohledně setrvání tovární stáje Mercedesu v královně motorsportu. Minulý týden v Baku dokonce spekuloval o tom, že nový subjekt se jménem China F1 Racing Team stáj sídlící v Brackley odkoupí. Může se to zdát jako velké scifi, ale jak historie ukázala, Jordan se již několikrát ve svých predikcích trefil (Schumacherův návrat či Hamiltonův přestup do Mercedesu).

Tyto neověřené spekulace se ale nelíbí současnému šéfovi stáje Stříbrných šípů. Je to prý až moc vážné téma, o kterém by se nemělo jen tak spekulovat. "Řekl jsem mu, že jsem na žertíky připraven, ale v okamžiku kdy se dělají vtipy o 1500 lidech a jejich budoucnosti, tak se přestávám smát," okomentoval situaci Wolff.

"V rozhovoru s ním jsem řekl, že je to až moc vážné téma. My F1 neopouštíme, žádný z našich sponzorů také F1 neopouští. Jsme naprosto spokojeni. Měl by přestat jen tak vypouštět ty své spekulace, řekl bych falešné historky, jen tak do světa," dodal Wolff.

K celé situaci se vyjádřil i sám Jordan: "Nikdy jsem neřekl, že se stoprocentně stáhnou. Jen jsem řekl, že Mercedes je tady z technologických a marketingových důvodů. A tohle prostředí není zrovna láskyplné. Odejdou, až se jim to bude hodit."

img-responsive

Greame Lowdon, Eddie Jordan a David Coulthard v Soči | foto: Manor Racing

"Nemyslím si, že jsem řekl, jaký čas by pro ně byl ten nejvhodnější. Řekl jsem, že v roce 2018 jim končí kontrakt s UBS s firmou Petronas. Nechápu, proč je naštvaný, ale je mi to vlastně jedno. To je život. Jednou se uvidí. Když říkám, že jsem o tom přesvědčený, tak je třeba podívat se i na druhou stranu mince. On mluví o 1500 lidech. Já tu mluvím o tisících akcionářích Daimleru," pokračoval Jordan.

"Bude o tom rozhodovat představenstvo. Já byl na mnoha zasedáních a tihle lidé nakonec rozhodují. Dle mého názoru se rozhodnou na základě toho, co je nejvýhodnější pro jejich společnost. Pokud zjistí, že návratnost již není taková, tak odejdou. Odkud si myslíte, že Mercedes přišel? A kam zmizela Toyota? Jedno je jisté, nechají si svou divizi pro výrobu motorů," dodal Jordan.

Zakladatel týmu Jordan Grand Prix navíc podotkl, že jako novinář má právo mluvit o tom, co ví: "Mou prací je reportovat to, co vím, a tak to dělám. Nikdo mi nebude říkat, abych sklapl. Pokud by se jednalo o nějaké bludy či něco, na čem by nebyl kus pravdy, tak poté by se měli ozvat. Nemám problém s nikým a jsem ochoten jít do zázemí jakékoliv stáje. Pokud někdo nechce, abych k nim chodil, tak ať si řeknou," zakončil expert stanice Channel 4.

Vytisknout

Diskuze: Mercedesu se nelíbí Jordanovy "falešné zprávy." Ir na to reaguje, mlčet nehodlá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 04.07.2017 06:11 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Haas v nových barvách

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Lewis Hamilton se brání útoku svého týmového kolegy Georgea Russella v Miami

Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Pietro Fittipaldi první den při testech v Bahrajnu

Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Romain Grosjean v kvalifikaci v Baku

Odhalen důvod problémů Haasu s brzdami? Šéf týmu řekl, co ukazují data

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

  2. Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

  3. "Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

  4. Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

  5. Válka mezi jezdci? Nedovolím to, ujišťuje Wolff

  6. Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud