Zařízení odpadlo z Bottasova vozu v druhém pátečním tréninku a následně poškodilo vůz Maxe Verstappena, který jel v závěsu za Finem. Jak už bylo řečeno, jedná se o druhý incident v krátké době, což vedlo vedení Mercedesu k zásahu. Toto Wolff oznámil, že tým T-křidélko přes noc značně posílil – oprava byla provedena po přímé intervenci FIA, aby byla záruka, že se podobný problém nebude před třetím tréninkem opakovat, jinak by tým byl požádán, aby ze svého vozu problematické zařízení odstranil.
„Problém jsme odstranili, křidélko bylo posíleno. Teď už byste ho neurazili ani baseballovou pálkou, takže by to mělo být v pořádku,“ zhodnotil zásah Toto Wolff a zároveň s humorem zareagoval na připomínku Christiana Hornera, který incident značně rozhořčeně komentoval. „Je jasné, že to Christian musel udělat. Pokouší se dosáhnout odstranění tohoto prvku z ostatních aut, na kterých funguje!“
V Číně upadla Bottasovi pouze vrchní vodorovná část, pilot poté mohl pokračovat jenom s pilířem, aniž by se to nějak zásadně projevilo na jízdě. FIA nicméně deklarovala, že od roku 2018 hodlá jak „žraločí ploutve“, tak i T-křidélka zakázat.