Grosjean v závodě odjel pouze 8 kol, poté mu selhaly brzdy a musel odstavit své auto v únikové zóně v první zatáčce okruhu.
Šéf týmu Günther Steiner prohlásil, že brzdový problém Grosjeana byl zcela odlišný od toho, který zaznamenal jeho týmový kolega Esteban Gutiérrez v dubnu během Velké ceny Bahrajnu.
"Na Romainově autě došlo k selhání kotouče, který explodoval a my nevíme proč. V datech jsme viděli nějaké vibrace, takže musíme zjistit proč kotouč selhal, protože se nepřehříval ani něco podobného," řekl Steiner.
"Zjistit příčinu selhání karbonového brzdícího kotouče není snadné, je to vědecký projekt. Musíme zjistit, jestli není něco špatně v uchycení, nebo ve výrobě."
Další závod se koná v Japonsku už tento víkend, Haas tedy nemá na zjištění příčiny problému moc času.
"Musíme alespoň zjistit, jestli můžeme něco změnit, nebo provést nějaká měření v místě problému. Před víkendem v Japonsku nové kotouče určitě nedostaneme, výroba trvá 3 měsíce."
"Je to znepokojující, budeme ale po zbytek sezóny dělat to, co doposud, měli jsme spoustu závodů bez tohoto problému," dodal Steiner.