Rosberg: Pravidla pro rok 2017 jsou krokem špatným směrem

Robert RoBertino Pavelka, 27. dubna 2016, 12:15 Google+

Chystané změny pro rok 2017 by měly přinést dramatičtější podívanou, rychlejší monoposty, ale ne každý je o tom přesvědčen. Mezi pochybovače patří první muž průběžné klasifikace šampionátu F1 Nico Rosberg.

Počet komentářů:  13 komentářů (Poslední 29.04. 10:21) Napište svůj názor
Nico Rosberg se ke změnám pravidel staví skepticky

Nico Rosberg se ke změnám pravidel staví skepticky | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Vozy by měly být rychlejší o pět vteřin na jedno kolo, což už vyvolalo u některých odborníků obavy, aby se tím předjíždění nestalo ještě obtížnější. Nico Rosberg patří mezi ty, kteří se domnívají, že zvýšení přítlaku nebude mít požadovaný účinek a bude souboje přímo na trati spíše omezovat, než aby jejich počet narůstal.

"Měli bychom závodit mezi sebou, ale obávám se, že větší přítlak nám v tom spíš bude bránit. Je to jedna ze zásadních věcí, protože jízda v závěsu bude velice obtížná. Když budeme mít o 30 % vyšší přítlak, tak se budou věci ubírat špatným směrem. Prioritou by měly být častější souboje a předjíždění. Neříkám, že to tvrdí všichni, ale pokud poslouchám pozorně, myslí si to spousta dalších pilotů," podotýká Rosberg.

Rovněž Rosbergův šéf Toto Wolff už několikrát uvedl, že s ohledem na vývoj současného šampionátu jsou vlastně změny bezpředmětné. "Rychlejší auta jsou jedna věc, větší přítlak druhá. Auta je možné zrychlit mechanicky, domnívám se však, že to není to nejlepší řešení. Ano, také bych přivítal rychlejší auta, ale měli bychom toho dosáhnout jiným způsobem, než aby se navyšoval přítlak," podpořil Rosberga Wolff.

Vytisknout

Diskuze: Rosberg: Pravidla pro rok 2017 jsou krokem špatným směrem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.04.2016 10:21 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 13 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pat Symonds se opakovaně vrací k přístupu týmu Haas

Symonds své názory nemění, ale výsledky Haasu obdivuje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud