Francouzský výrobce má k dispozici stále 12 žetonů, zatímco Honda a Mercedes již svůj příděl vyčerpali a Ferrari zbývají čtyři. Podle Autosportu nyní využil "významné" množství žetonů, které se blíží jeho plnému počtu.
Zatím ale není jisté, zda tento motor Red Bull využije. Rozhodnutí padne po diskusi s Renaultem v Austinu, kam přiveze starší i novou specifikaci. Toro Rosso, které je blízko dohodě s Ferrari na využívání jejich specifikace 2015 v příští sezóně, novou pohonnou jednotku v USA nenasadí.
Renault se při vylepšení svého produktu zaměřil na motor s vnitřním spalováním (ICE) a turbo. Úpravy jsou součástí vývoje pro sezónu 2016, kdy by chtěl udělat velký pokrok. Před případným ostrým nasazením o tomto víkendu byly novinky kvůli spolehlivosti plně otestovány na dynamometru.
Zástupce francouzského výrobce později potvrdil, že pro úpravy využili 11 žetonů, jeden mu tedy zbude. Je však nepravděpodobné, že by jej posléze ve zbývajících třech závodech ještě dokázal využít. Ať už se Red Bull rozhodne sáhnout po jeho nové pohonné jednotce či nikoliv, Renault se ve vývoji snaží stáhnout náskok Ferrari a Mercedesu.
Pokud jde o to, kdo bude Red Bull pohánět příští rok, v tom stále není jasno. Obě strany spolu o pokračování spolupráce jednají. Renault krom toho jedná také s Lotusem o převzetí, aby měl k dispozici opět vlastní závodní tým.