Prohlášení po závodě: Ferrari zářilo a potvrdilo dominanci v Singapuru

F1NEWS.CZ, 20. září 2015, 17:33 Google+

Ferrari přetavilo úspěšnou kvalifikaci v zasloužené stupně vítězů. Dominovalo nejen rychlostí, ale i výjezdy bezpečnostních vozů tým po strategické stránce zvládl na výbornou. Red Bull dokázal držet krok, ale šance na vítězství se nekonala. Mercedes se dnes prezentoval v lepším světle, Hamiltona však zastavil motor a Rosberg stačil pouze na bramborovou. Lotus nepotvrdil předchozí vystoupení a končí bez jediného bodu. McLaren atakoval Top10 a Alonso byl vidět, ale oba piloty zradila převodovka.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 21.09. 11:55) Napište svůj názor
Sebastian Vettel a Kimi na tiskovce po kvalifikaci, GP Singapuru (Singapur)

Sebastian Vettel a Kimi na tiskovce po kvalifikaci, GP Singapuru (Singapur) | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Sebastian Vettel, 1. místo
Dnes to byl neuvěřitelný závod, vlastně všechno o tomto závodním víkendu je neuvěřitelné. Proto je těžké to nyní shrnout. Závody jsou tu dlouhé a jezdí se naplno, po jistou dobu na mě tlačil Ricciardo, myslím, že jsme dnes měli dva nejrychlejší vozy. Byl jsem ale schopen diktovat tempo a dávat pozorn na pneumatiky, s těmi po celý víkend nebyly žádné problémy. Jelo se mi fantasticky, kontroloval jsem si až do konce odstup od ostatních. Dnes jsme vstoupili do ráje, ale vím, že jsme pořád jen na počátku dlouhé cesty. Překvapilo mě, že Mercedesy nebyly rychlé, nevíme proč, ale upřímně je mi to celkem jedno. Dnes děkuji týmu, který odvádí skvělou práci, vlastně od chvíle, kdy jsem k Ferrari přišel. Do příštích závodů půjdeme zase na 100%, pokud je šance, musíme udělat vše pro to, abychom ji využili. Mercedes lze porazit, nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je zaměřit se na sebe a vydat ze sebe všechno.

Kimi Räikkönen, 3. místo
Mám smíšené pocity. Těší mě, že jsem třetí, zvláště po těžkém včerejšku, kdy jsem se potýkal s řízením a ovladatelností vozu. Zároveň jsem trochu zklamán, že jsem nebyl schopen bojovat o lepší pozici. Věděl jsem, že to nebude snadné, závod to byl obtížný. Na nových pneumatikách jsem byl schopen pronásledovat Ricciarda, ale pak se vrátily včerejší problémy a proto jsem nebyl dostatečně rychlý, abych se ho udržel. Pro tým je první a třetí místo vynikající výsledek, ale samozřejmě by to mohlo být lepší. Je těžké předvídat, co nás čeká v příštích závodech, ale nemyslím, že  bychom se dneškem měli nechat nějak unést. Zřejmě nám některé okruhy vyhovují více, nadále budeme dělat, co je v našich silách. Doufám, že si udržíme konkurenceschopnost a budeme bojovat opět o vítězství. Dobrá práce, stále se zlepšujeme, ve všech oblastech poznáváme, že jdeme správným směrem.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Je to fantastická výhra! Fantastická pro Seba, jehož včerejší kvalifikace byla úžasná, taková připomínka mistrovských událostí minulosti. Ale je to skvělá pobídka pro celý tým, pro všechny v naší garáži, pro ty, co jsou dnes v Maranellu, také Kimiho třetí místo dnes jasně ukazuje, jak důležité a účinné jsou vývojové práce na našem voze. Máme oba piloty na stupních vítězů - a přesto jsme si tím nebyli jisti, dokud nepřejeli cílovou čáru. Vítězství v závodě se buduje krok za krokem, od začátku roku. Na trati, jako je tato, s dvěma výjezdy SC, bylo skutečným problémem udržet koncentraci. Nemíním dělat nějaké vyhlídky co se týče šampionátu, teoreticky pořád máme šanci a budeme dělat všechno pro to, abychom ji měli co nejdéle. Ale vždy s náležitou pokorou a velkou úctou k soupeřům.

Sergio Marchionne, předseda představenstva Ferrari
Gratuluji všem zúčastněným, bylo to fantastické vítězství. Sebastian dnes jel jako skutečný mistr, každý v týmu, ať v Singapuru nebo v Maranellu, odvedl brilantní práci. Jsem rád i za Kimiho, bylo skvělé ho vidět opět na stupních vítězů. Už to bylo pořádně dlouho, kdy Ferrariho piloti byli mezi prvními třemi, kteří přeťali cílovou čáru.
Je to důležitý triumf na velmi těžké trati a já bych ho rád věnoval našim tifosi, kteří nám nadále věnovali svou náklonnost a podporu. Jménem všech u Ferrari slibují, že to není jen jeden závod, ale první z velkých kroků na naší cestě vpřed a k našemu působení na samotném vrcholu, kde bychom rádi slýchali italskou hymnu mnohem častěji.

 

RED BULL

Daniel Ricciardo, 2. místo
Myslím, že dnes jsme měli nejlepší šanci na vítězství, byli jsme opravdu blízko, tak můžeme být hrdí na náš výkon. Udělali jsme opravdu maximum. Na začátku mi Seb odjel, pak jsem ho zase dotahoval a kdyby nevyjel safety car, možná bych se dostal tak blízko, že bych ho při zastávce v boxech zdolal. Oba jsme stavěli při výjezdu SC, což ovlivnilo mé šance. V prvním stintu jsem jel na hranici a dostal se dokonce tak blízko, že jsem mohl použít DRS. Pak ale vyjel SC, což mě hodně zklamalo, ale věděl jsem, že je ve hře ještě jedna zastávka, ještě jedna šance. Ale zdálo se, že se Vettel z prvního stintu poučil. Měl jsem opět šanci ho dotáhnout, než se objevil safety car podruhé. A to byl, s ohledem na komplikované předjíždění, konec nadějí. Na samém konci jsem zajel nejrychlejší kolo, takže aspoň to mě může těšit. Suzuka by nám měla vyhovovat, i když nečekám, že to tam bude tak dobré jako tady, pořád můžeme usilovat o umístění v první pětici. Je to fajn pocit, mít další pódium, těší mě to i z hlediska týmu. Posledních pár závodů je podvozek opravdu výborný, takže díky za něj.

Daniil Kvjat, 6. místo
Smůlou pro mě byl safety car, zastavil jsem pouhé kolo předtím, než vyjel. Mám pocit, že mě tohle auto dneska vůbec nemělo rádo, v tom snad bylo něco osobního. Ale takový je život. Dnes vše pracovalo proti nám, nebyl to pro mě dobrý závod, ale nic jiného nešlo dělat. Díky zastávkám jsem ztratil několik míst, zdržel jsem se za vozy, které byly na rovinkách vždy trochu rychlejší, to stačilo k tomu, abych je nemohl předjet. Je ale pozitivní, že jsme dosáhli na body, tým odvedl skvělou práci a také vůz se choval velice dobře, zejména v zatáčkách. Z tohoto hlediska je 8 bodů asi maximem.

Christian Horner, šéf týmu
Skvělý výkon Daniela, tentokrát to byl náš nejvíc konkurenceschopný víkend v celé sezóně. Celý závod jel naplno, od začátku do konce, měl jen trochu smůlu se safety carem. Naše rychlost byla obdivuhodná, tlačili jsme na Ferrari, takže safety car vyjel pro ně v nejlepší čas, mohli si oddychnout. Daniel měl smůlu v případě obou vitruálních SC a poté i reálnými SC, jel ale fantasticky, i proto byl druhý. Ještě hůř na to doplatil Dany (Kvjat), ten se propadl za Rosberga a Bottase, ale oba musím za dnešek pochválit, nasbírali jsme dost bodů a teď už myslíme na Japonsko.

Matthieu Dubois, Renualt
Po velmi dlouhé době nás mohl potěšit pohled na čtyři vozy poháněné motory Renault na bodovaných příčkách. Druhé místo Daniela je skvělé, vše měl pod kontrolou přes různé výkyvy, které závod postihly. Daniilův výsledek ovlivnili hned dvakrát SC, takže se propadl o dvě místa. Je příjemné vidět, že naše dlouhá práce začíná přinášet ovoce, takže se těšíme, že něco podobného předvedeme za týden v Japonsku.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 4.
Je tu malé pozitivum, že jsem snížil náskok na Lewise, ale víkend byl pro nás všechny zklamáním. Najednou hodně ztrácíme a vůbec tomu nerozumím, je to moc špatné, protože jak se máme potom zlepšovat? Jen doufám, že příští závod pro nás bude úspěšný, protože na ostatních tratích jsme byli velice rychlí. Ale dnešek, ten byl znepokojující, protože vůbec netušíme, co se stalo, takže nikdo neví, co bude v příštím závodě za týden.

Lewis Hamilton, nedokončil
Závod probíhal velmi dobře. Cítil jsem, že jedu nejlepší závod. Myslím, že jsem měl na to, abych vyhrál. Udělal jsem maximum. Moje pneumatiky fungovaly dobře a dokázal jsem se držet vozů předemnou. Moje rychlost byla dobrá, dokud jsem neztratil výkon. Vím, že tým pracoval na maximum a takové věci se občas stávají. Bohužel se to stalo nyní, ale s jízdním projevem jsem spokojen. Nicméně bylo lepší odstoupit a ušetřit motor. Budeme makat na tom, abychom se již nemuseli strachovat o motor. Naše spolehlivost je na velmi dobré úrovni.

Toto Wolff, šéf týmu
Řekl bych, že tenhle víkend bychom mohli nazvat posilováním charakterů. Vzhledem k našemu tempu a výkonu v závodě je čtvrté místo maximum, které jsme mohli očekávat. U Lewise jsme dělali vše, abychom vyřešili pokles výkonu, ale nic z toho se až do jeho odstoupení nedařilo. Od pátku jsme se pokoušeli vůz vyladit a až dnes se to trochu zlepšilo. Chvílemi to vypadalo dobře, ale způsob jakým pracovali s pneumatikami piloti na čele nás přinutil se vrátit k realitě. Teď musíme vše zanalyzovat, vzít si ponaučení - a tuto špatnou kapitolu uzavřít. Jeden špatný víkend by naše úspěchy v tomto roce neměl zastínit, ale sami vidíme, že nemůžeme usnout na vavřínech. Doufám, že v Suzuce budeme zpět v plné síle.

Paddy Lowe, technický ředitel
V kvalifikaci jsme příliš neoslnili, až třetí řada vyústila v dlouhý a "bolestivý" závod. Nakonec se podařilo zachránit pro Nica čtvrté místo, jel dobře a neudělal žádnou chybu. Lewise postihl technický problém a my ho nebyli schopni vyřešit - neměl plný výkon a na trati se trápil. Ostatí piloty se strategií dvou zastávek nešlo ohrozit, jakékoli pokusy vymyslet něco jiného, byly zmařeny výjezdy safety caru. Provedeme vyhodnocení, abychom zjistili, čeho se naše problémy týkají, a v Japonsku chceme být zase v obvyklé síle.

 

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 5. místo
Byl to dobrý závod, povedl se mi start, tempo bylo lepší, než jsme očekávali. Mohl jsem na kluky před sebou víc tlačit a využít undercutu. Mechanici odvedli úžasnou práci i přes tlak, který museli cítit. Udělali jsme, co bylo v našich silách a díky tomu jsme dosáhli maxima, takže jsem potěšen.

Felipe Massa, nedokončil
Pro mě to byl velmi nešťastný závod. Můj problém začal po první zastávce kolizí s Hülkenbergem. Brzdil jsem do zatáčky a on se dostal příliš blízko, takže jsem neměl kam uhnout a narazil do něj. Tím jsem si poškodil pravou přední pneumatiku a další zastávka mě stála příliš mnoho pozic. Pak jsem měl problém s převodovkou, při řazení z dvojky na trojku mi tam pada neutrál. Nejdřív to vypadalo, že se to vyřeší samo, ale nakonec se tento problém vrátil a to znamenalo konec. Byl to jeden z těch závodů, kdy se prostě nic nedaří. Bude třeba příště zabrat a získat zpět body, které nám dnes utekly.

Rob Smedley, závodní inženýr
Pro Valtteriho to dneska byl vynikající závod. Na rozdíl od kvalifikace byl velice rychlý a podařilo se mu smazat rozdíly od soupeřů, takže jsme bojovali s Kvjatem a Rosbergem. Zvolili jsme strategicky dobrou zastávku, když Kvjat zajel do boxů, my zůstali na trati, protože jsme čekali, že by mohl vyjet safety car. Felipe měl kontakt s Hülkenbergem, následně byl potrestán, bohužel tím pádem spadl až na konec pole. Důvodem jeho odstoupení byla převodovka, takže se musíme podívat, co se stalo. Jsem spokojen, ale s malým nádechem zklamání, protože jsme doufali, že i Massa získá nějaké body.

 

TORO ROSSO

Max Verstappen, 8. místo
Byl to úžasný závod, hodně jsem si ho užil! Když jsem zůstal na roštu, myslel jsem, že je konec, protože jsem byl odtlačen do boxů a až poté jsme se vraceli do závodu. Ale snažil jsem se a dojel jsem si pro fantastické osmé místo! Moje rychlost byla skvělá a užil jsem si předjíždění. Nemyslím si, že byl důvod závod vzdávat, ačkoliv jsem byl o kolo zpět. A myslím si, že jsem si zasloužil osmé místo.

Carlos Sainz, 9. místo
Byl to opravdu úžasný závod! Měl jsem dobrý start a velmi dobrou rychlost v úvodu, strategie byla také skvělá. Po první fázi safety caru mi převodovka zařadila neutrál a propadl jsem se dozadu. Když jsem začal předjíždět, užil jsem si hodně zábavy a vyškrábal jsem se na deváté místo, za Maxe, který tlačil na Pereze. Jsem velmi spokojen se ziskem bodů. Musíme toto udržet i do na dalšího závodu v Japonsku.

Franz Tost, šéf týmu
Začátek závodu byl velkým šokem, protože Maxovi schcípl motor a nemohl odstratovat do závodu ze zasloužené osmé pozice. Musíme zjistit, co se stalo, aby se to neopakovalo. Měli jsme štěstí při safety caru, Max se mohl vrátit do závodu. Jel fantasticky a byl jeden z nejrychlejších. V závěru bojoval s Perezem, ale bohužel jej nepředjel. Nicméně osmé místo je úspěchem.

Carlos se v úvodu trápil, protože musel stratovat ze čtrnáctého místa. Po safety caru měl technický problém, skočil mu tam neutrál, to musíme vyšetřit. Kvůli tomu jsme přišli o mnoho pozic. Celkově jsme spokojeni z výkonností našeho vozu a jsme připraveni na víkend v Japonsku - již se na něj těšíme.

 

SAUBER

Felipe Nasr, 10. místo
Byl to dneska náročný závod. Plánovali jsme dvě zastávky v boxech a věděli jsme, že bude náročné se dostat na body. Když jsem se dostal do první desítky, bylo to krásné. Bohužel druhý safety car ovlivnil teplotu přednícch pneumatik. Po restartuu jsem neměl dostatečnou rychlost. Musel jsem počkat než se zahřejí. Nicméně celkově jsem spokojen za zisk jednoho bodu. Nebyl to jednoduchý víkend. Je však dobré dokončit závodu s takovým zadostiučiněním.

Marcus Ericsson, 11. místo
Byl jsem spokojený s mým startem, stejně tak s prvním kolem. Dokázal jsem předjet Jensona Buttona. Poté jsem se snažil pokořit Felipeho Nasra, ale zde se špatně předjíždí. Nicméně po prvních pit stopech jsem zapomněl vypnout omezovač rychlosti. Poté jsem vyjel na trať s nastavením brzd do boxů, proto jsem hodně probrzdil zadní kola. Bohužel. Poté jsem byl spokojen se svou rychlostí. Ale je krásné, že Felipe získal jeden bod, ale pro mě je to zklamání.

Monisha Kaltenborn, šéfka týmu
Vzhledem k výsledku musím říci, že to byl pozitivní závěr závodu, ve kterém jsme chybovali. Ale při druhém safety caru jsme neměli štěstí. V závěru však piloti odvedli maximum. Celý tým ukázal dobrou výkonnost při horké singapurské noci a bod jsme si zasloužili.

 

FORCE INDIA

Sergio Pérez, 7. místo
Je to dobrý pocit, dokončit náročný závod na bodovaném místě. Důležitý byl start, protože jsem se dostal před Alonsa a Grosjeana. Pak se mi dařilo držet správný rytmus a po prvním výjezdu safety caru jsem měl nové pneumatiky, takže jsem se soustředil na jejich šetření a budování náskoku před soupeři. Druhý výjezd SC nám moc nepomohl, zdálo se, že výhodu budou mít u Toro Rosso, protože jeli na nových pneu. Věděl jsem, že se rychle přiblíží a bylo těžké si před nimi udržet náskok, horšící se stav pneumatik mě nutil jet na hranici rizika. Posledních 15 kol závodu bylo extrémné obtížných, ale naštěstí jsem je udržel za sebou.

Nico Hülkenberg, nedokončil
Jsem z toho incidentu docela frustrovaný, do té doby to vypadalo slibně, takže jsem zklamaný a naštvaný. Nacházel jsem se v závodní stopě a on [Massa] vyjel z boxů a dotkl se mě, takže jde o divný trest [pokles o 3 místa na roštu v Japonsku], nevím proč. Komisaři mají jiný pohled. S týmem to rozebereme. Felipeho jsem viděl a věděl jsem, že jsem před ním. / rozhovor /

Způsob, jakým jsem skončil, je opravdu hodně frustrující. S autem se mi jelo výborně, absolvoval jsem první zastávku a cítil se v pohodě. Kolize s Massou byla velmi nešťastná, vůbec nechápu, proč jsem byl penalizován a proč jsem neměl možnost sdělit sportovním komisařům svůj názor. Viděl jsem Massu při výjezdu z boxů, projel jsem první zatáčku, ale i ve třetí jsem byl pořád vpředu. Volil jsem závodní stopu, namířil do zatáčky jako obvykle, ale najednou jsem ucítil kontakt s mojí levou zadní pneumatikou a bylo po závodění. Podle mého názoru byla zatáčka moje a byl jsem překvapen, jak do ní Felipe najel. / tisková zpráva /

Vijay Mallya, šéf týmu
Další hořkosladký závod, v němž se nám nepodařilo dosáhnout na body s oběma vozy, ačkoliv by sio to piloti zasloužili. Sergio byl skvělý, výborně útočil a dokázal se bránit, aniž by jedinkrát chyboval. Konec závodu byl nervydrásající, protože Pérez byl pod velkým tlakem ze strany Verstappena, ale využil silných stránek svého vozu a nedal mu šanci k předjetí. Nico byl velice rychlý, ale neměl šanci to náležitě předvést. Do zatáčky najel před Massou, držel závodní stopu, a přesto Felipe nezpomalil. Byli jsme překvapeni trestem, který Nico dostal, zvláště když odpadl a ještě měl vážně poškozený vůz. Ještě mě překvapilo, že piloti nebyli pozváni k pohovoru ke sportovním komisařům, aby mohli vyjádřit svůj názor na danou situaci. Ale podařilo se nám zvýšit náskok na týmy za námi, takže v tomto trendu hodláme pokračovat i v Japonsku.


LOTUS

Pastor Maldonado, 12. místo
Byl to velmi náročný závod. Kontakt s McLarenem byl malý, ale dostatečný pro poškození mého difuzoru. Bránil jsem na vnitřku a nevěděl jsem, kde mě chtěl Jenson předjíždět. V této zatáčce se to stává, protože zde nejsou moc velké šance na předjetí. Poškození znamenalo ztrátu výkonnosti na zadní nápravě a ovlivnilo to i funkčnost pneumatik. Bohužel nebylo možné udržet rychlost.

Romain Grosjean, 13. místo
Pro dnešek jsem měl agresivní plán a ono to vycházelo, nejvýše jsem byl osmý, ale první virtuální safety car zhatil šance. V prvním kole jsem ztratil hodně pozic a bylo jasné, že to pro nás bude náročné, tento okruh nám nesedí - podobně jako Maďarsko a Monako. V závěru odešly pneumatiky a propadal jsem se polem a skončil jsem mimo body. Rozhodli jsme se odstoupit, kdyz jsem cítili problémy s převodovkou a nechtěl jsem riskovat penalizaci v Japonsku.

Federico Gastaldi, šéf týmu
Nezískali jsme body, ale byl to náročný boj. Byl to dlouhý a horký závod. Děkujeme Pastorovi a Rommainovi za jejich úsilí. Všichni v týmu tvrdě pracovali po celý týden, proto je pro nás frustrující, že odjíždíme bez bodů. Nyní se musíme zaměřit na zlepšení výkonu v Japonsku.

 

MARUSSIA

Alexander Rossi, 14. místo
Na můj debut ve Formuli 1 jsem dlouho čekal, ale dneska to bylo opravdu speciální. Všechna tvrdá práce se vyplatila a cítil jsem se na městské trati v Singapuru fantasticky. Nebyl to nejjednodušší závod, neměl jsem nejlepší start, protože tato procedura je pro mě nová, na tom musím zpracovat. Ale dostal jsem se z toho dobře a v páté zatáčce jsem se dostal před svého týmového kolegu. Všechno probíhalo dobře, dokud nepřišel prostředek závodu, kdy jsem přišel o radiovou komunikaci. Přesto jsem spokojen se svým debutem.

Will Stevens, 15. místo
Celkově to byl dobrý víkend. Dneska to byl nejlepší závod sezony, ale bohužel jsem chyboval v prvním kole, což mě stálo pozici. Safety car pomohl a pokusil jsem se odvést maximum, ale degradace pneumatik byla příliš vysoká. Je to opravdu škoda, protože jsem si závod opravdu užíval, ale to se občas stává. Doufejme, že na Suzuce to bude obvyklejší závod.

John Booth, šéf týmu
Chtěl bych pogratulovat celému týmu za úžasnou práci během tohoto týdne v Singapuru. Oba piloti odvedli fantastickou práci a viděli šachovnicovou vlajku. Bojovali jsme s degradací pneumatik v posledním stintu. Ale jsme spokojeni s prvním zámořským závodem.

 

MCLAREN

Fernando Alonso, odstoupil
Dnešní závod byl určitě zklamáním, protože dneska jsme mohli dosáhnout na body. Problémy s převodovkami zastavily oba naše vozy. Před odstoupením jsme jeli v nejlepší desítce a výkonnost na super měkkých pneumatikách byla velmi dobrá, mohl jsem pozici udržet až do konce. Ale pro zisk bodů je třeba dokončit závod a to jsme neučinili.

Jenson Button, odstoupil
Mohli jsme dneska získat body a mohlo se tak stát, pokud bych neměl kontakt s Pastorem a neměl problémy s převodovkou. Je tu mnoho možností "pokud" a "kdyby", ale vůz jel dobře a to je pozitivní. Dokázali jsme se dobře starat o pneumatik a to nám pomohlo, stejně tak druhý safety car. Nyí musíme zvednout hlavy a soustředit se na další závod v Japonsku. Je to domácí závod pro Hondu, ale bude to další náročný víkend.

Eric Boullier, závodní ředitel
Naše vozy ukázali dobrou rychlost, Fernandovo nejrychlejší kolo bylo jen o 1,1 sekundy pomalejší než Ricciardovo nejrychlejší kolo závodu, přestože v tu chvíli měl Fernando ještě docela dost paliva v nádrži. Nicméně dneska je to dne plný zklamání, protože jsme museli s oběma vozy odstoupit pro poruchu převodovky. Musíme to vyšetřit, aby se to neopakovalo. Nyní cestujeme do Suzuky, na jednu z nejlepších závodní trati ve Formuli 1. Je to navíc domácí podnik pro našeho partnera - Hondu.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení po závodě: Ferrari zářilo a potvrdilo dominanci v Singapuru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 21.09.2015 11:55 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Felipe Nasr v Singapuru

Maximální rychlosti: Nasr se vytáhl s 319,3 km/h, Honda ztrácela přes 18 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud