Grosjean ve čtvrtek poznamenal, že "učinil rozhodnutí, v mé hlavě je všechno jasné a už vím, co se mnou bude v budoucnu." To někteří interpretovali jako podpis s týmem Haas. Podle jiných to ale znamená, že Romain ví něco více než my o budoucích plánech Renaultu a bude jejich továrním jezdcem.
Romain Grosjean už v týmu Renault jednou závodil, v roce 2009 nastoupil do 9 závodů, avšak moc se mu nevedlo. Obě strany si ale přejí, aby došlo ke spolupráci nové. Velkým přívržencem Francouze má být společnost Total.
Podle zpráv britského 'Autosportu' jsme těsně před oznámením Grosjeana jako továrního pilota francouzské značky. Romain má ještě rok platnou smlouvu s Lotusem, jehož nástupcem se Renault (snad) stane. Není bez zajímavosti, že pilot má smlouvu s Gravity Management, který vlastní Gerard Lopez, spolumajitel týmu.
Jenže v zákulisí mají prý probíhat namluvy mezi Grosjeanem a Haasem. Tato smlouva by však měla být na pouhý rok s výhledem na postup do týmu Ferrari, kde by Grosjean nahradil Kimiho Räikkönena pro sezonu 2017.
Autosport se jezdce na jeho budoucnost zeptal přímo po volném tréninku v Singapuru: "Věci se mění skoro každý den, ale já mám docela jasno. Jsem se svojí volbou spokojen. Když činíte rozhodnutí, zvažujete přítomnost, budoucnost a to, kam se chcete dostat." Tedy nic konkrétního...
Grosjean patřil ke 4 klíčovým jezdcům, kteří tento rok byli spojování s Ferrari v době, kdy ještě neměl Räikkönen prodloužený kontrakt. Dalšími jmény byly Valtteri Bottas, Nico Hülkenberg a Daniel Ricciardo.