Australský pilot po kvalifikaci v Montrealu řekl, že poslední novinky "nic neudělaly." Rakouský tým přitom přivezl několik vylepšení včetně nového krytu motoru, jehož menší rozměry pomohly snížit aerodynamický odpor.
Horner na výroky vítěze loňské Velké ceny Kanady reaguje slovy: "Myslím, že se v jeho včerejších komentářích zračilo trochu frustrace z toho, že nebyl spokojený se svou výkonností. V kvalifikaci jej očividně předčil jeho týmový kolega a jeho očekávání byla po minulém roce obzvlášť vysoká."
Podle něj není pravdou to, že by nedosahovali pokroků: "Myslím si, že s šasi děláme pokroky. Od Malajsie nasazujeme vývojové díly a vylepšení v každé velké ceně a připravujeme toho pro zbytek roku ještě mnohem více. Podle mě máme stále slabinu v pomalých zatáčkách při srovnání s loňským vozem."
Red Bull stále doplácí na úpravu pravidel týkajících se nosu, což jejich aerodynamikům trochu zamotalo hlavu: "Změny pravidel v oblasti nosu nás v této oblasti postihla, ale kluci se toho nyní dobře chopili a zvládají to. Během příštích několika závodů bychom měli pozorovat další kroky."
Trápení Ricciarda přičítá jeho šéf spíše na potíže s nastavením, které mladý pilot netrefil ideálně: "Celý víkend tady byl mimo rámec. Řekl, že mu to připadalo jako v roce 2013, kdy se tady trochu trápil ve srovnání s Jeanem-Ericem [Vergnem]. Zkrátka nedokázal najít nastavení, které by pro něj fungovalo."
Daniel Ricciardo se v Kanadě trápil, podle něj se Red Bull nezlepšuje (foto: Infiniti Red Bull)
"Takže to dodatečně rozpitváme a pokusíme se to pochopit. Na jeho voze jsme šli s přítlakem nahoru, abychom mu s tím pomohli. To mu mělo poskytnout lepší výkonnost v nižších rychlostech, ale z nějakého důvodu si více poškozoval pneumatiky a opotřeboval je odlišným způsobem než Kvjat.
Kvjat odvedl super práci, přenesl si svou formu z Monaka a ta sebedůvěra ho zde následovala. Z auta dostal vše, co šlo," chválí Horner ruského pilota, který byl v cíli dříve než Ricciardo. Ani jeden z nich však po úspěchu v Monte Carlu tentokrát na body nedosáhl.