Do Austrálie přiveze měkkou (žluté barvy) a středně-tvrdou (bílé barvy) směs, které mají vyhovovat různým požadavkům a různým možnostem počasí na okruhu Albert Park v Melbourne.
V dalším podniku přitvrdí: Malajsie je totiž známá svým drsným asfaltem a vysokými teplotami, proto se zde setkáme se středně-tvrdou a tvrdou směsí (oranžové zbarvení).
V Číně se pak bude závodit na měkkých a středně-tvrdých pneumatikách, což je dle Pirelli ta nejlepší volba pro očekávanou, poměrně vysokou degradaci, která je dána náročným rozvržením okruhu.
Stejné směsi budou mít týmy k dispozici také v Bahrajnu, který je náročný na zadní pneumatiky. Velká cena tam začíná pozdě odpoledne a končí večer za výrazného poklesu teplot vzduchu i asfaltu v jejím průběhu.
U letošních pneumatik se oproti loňské sezóně změnila konstrukce, která nyní dokáže rovnoměrněji rozložit síly a teploty uvnitř pneumatiky. Směs se měnila pouze u super-měkkých pneumatik, ty však v prvních čtyřech závodech neuvidíme.