"Určitě to stále dolaďujeme. S motorem a s ovladatelností ještě nejsme tam, kde bychom chtěli být," říká Ricciardo. "Ale zároveň jsme neočekávali, že tam už budeme. Věděli jsme, že to zabere trochu času, takže si myslíme, že jsme tam, kde jsme si mysleli, že bychom mohli být."
"Někteří jsou trochu napřed, ale až přijde na řadu Melbourne, tak tam budeme," věří australský jezdec před domácí velkou cenou. I když Renault na soupeře stále ztrácí, tak se mu ty největší potíže vyřešit už podařilo.
"Myslím, že ty větší problém se dnes zdají být vyřešeny. Nyní to jen dolaďujeme a snažíme se, aby byl ovladatelnější, aby poskytoval výkon tam, kde ho potřebujeme. Z pohledu globálních problémů to je OK. Neujeli jsme 100 kol, nemuseli jsme však měnit žádný motor, jako tomu bylo v Jerezu. Rozhodně tedy v této oblasti děláme pokroky," pokračuje pilot Red Bullu.
Včera zajel na měkkých pneumatikách třetí nejrychlejší čas, ale na Kimiho Räikkönen s Ferrari, jenž měl nasazenou středně-tvrdou směs, ztrácel téměř 4 desetiny. "Ferrari vypadá velmi solidně. Nevím, na jakých pneumatikách byl Räikkönen, v každém případě ale vypadají velmi dobře."
Red Bull se stále trápí s ovladatelností pohonné jednotky Renaultu (foto: Pirelli)
Poté, co mu bylo řečeno, že jel Fin na tvrdší směsi než on, upřesnil: "Pak to vypadá hodně dobře. U Mercedesu si jsem jistý, že tam bude. Zdá se, že tito dva udávají počáteční tempo."
Z výkonnosti svého Red Bullu však není nikterak mrzutý: "Stále je příliš brzy na frustrace, nejsem frustrovaný. Chci už závodit, a do Melbourne tam budeme. Když to ale začne a my tam stále nebudeme, pak to začne být trochu frustrující."