Räikkönen: Ferrari mě během závodu na chvíli zpomalilo, pak jsem zase musel přidat

Jan Vitouch, 23. června 2014, 13:25 Google+

Pilot Ferrari Kimi Räikkönen musel po pouhých dvou kolech ve Velké ceně Rakouska na požádání týmu na chvíli zpomalit, aby ochladil své brzdy.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 25.06. 11:01) Napište svůj názor
Räikkönen, Kimi

Räikkönen, Kimi | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Fin vybojoval ve Velké ceně Rakouska až desáté místo. V průběžném pořadí Mistrovství světa jezdců je s devatenácti body až na dvanáctém místě. Zatímco týmový kolega Fernando Alonso skončil v závodě pátý a v celkovém pořadí šampionátu mu patří se 79 body čtvrté místo.

Pilot ve službách Ferrari vydržel další frustrující závod za volantem F14 T, vybojoval jediný mistrovský bod. Upřesňuje, jak jeho problémy začaly: “Byl to další velmi těžký závod pro mě. Ve druhém kole jsem měl problémy s brzdami, které se začaly postupně přehřívat, musel jsem okamžitě zpomalit.“

Nakonec, byl požádán týmem, aby přidal na svém tempu. “Potřeboval jsem získat dvě desetiny na Jensona Buttona ve střední části závodu." “Dejte mi více výkonu", odpovídal Räikkönen týmu během závodu.

“Snažil jsem se bojovat se soupeři přede mnou i za mnou. Bylo to docela těžké po dvou kolech. Tyto dvě věci by se neměli stát, a my je musíme pro příští závod napravit. Nemůžeme jít do závodu a začít zpomalovat po dvou kolech. Potom nejsme dostatečně rychlý,“ pokračuje Räikkönen.

http://autoroad.cz/pictures/photo/2014/06/22/140347143211.jpg
Kimi Räikkönen se trápí na konci bodované desítky uprostřed Velké ceny Rakouska
(foto: Scuderia Ferrari)

Räikkönen je zmatený, proč Ferrari otálelo tak dlouho s jeho první zastávkou. Během jeho prvního stintu, kdy ztrácel výkon od svých pneumatik. A uvádí:  “V době mé první zastávce v boxech, v patnáctém kole moje pneumatiky byly zcela opotřebované, ztratil jsem dvě místa. Měli jsme určitě se zastavit dřív. Pro mě to byla velmi špatně načasovaná zastávka. Mé pneumatiky nebyly dobré a já jsem ztratil dvě místa.“

Ve srovnání se začátkem sezóny Ferrari dosáhlo mírného zlepšení, ale jejich rychlost jim neumožňuje bojovat s Mercedesem, na který ztrácí v Poháru Konstruktérů propastných dvě stě tři bodů.

Vytisknout

Diskuze: Räikkönen: Ferrari mě během závodu na chvíli zpomalilo, pak jsem zase musel přidat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.06.2014 11:01 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sauber

Kaltenbornová: Žádné zázraky neexistují, musíme zvládnout finální doladění

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud