Stáj z Wokingu, která se kvůli nekonkurenceschopnosti před začátkem sezóny zbavila Martina Whitmarshe, v posledních třech závodech nezískala ani bod. Přestože po Austrálii šampionát konstruktérů vedla, tak se nyní propadla až na 6. příčku.
"Myslím, že skutečná otázka ohledně naší schopnosti dostihnout soupeře a toho, jak rychle bychom to mohli zvládnout, vyvstane mezi závody v Rakousku a v Silverstone. Neříkám, že v Silverstone vyhrajeme, říkám, že o naší schopnosti stáhnout náskok ostatních budeme do těchto závodů vědět více," vysvětluje Boullier pro Reuters.
Domácí závod z pohledu britské stáje se v Silverstone pojede 6. července, v letošním kalendáři bude 9. podnikem z celkových 19.
Odpískat sezónu ale McLaren nehodlá: "Nemyslím si, že přesuneme svou pozornost k roku 2015. Je však možné, že po Silverstone to zhodnotíme, a pak bychom mohli jít do radikálnějších konceptů," pokračuje sportovní ředitel.
Tým z Wokingu je stále bez titulárního sponzora a příští rok přesedlá na pohonné jednotky Hondy, které by si rád vyzkoušel ve svém monopostu ještě letos po Velké ceně Abú Zabí (více zde). Závod vyhrál naposledy v listopadu 2012, což by letos rád zažil znovu.
Unikátní zadní zavěšení McLarenu týmu k získání velké výhody zatím nepomohlo
(foto: Toni Arch)
"V aerodynamickém tunelu v posledních týdnech pozorujeme velmi, velmi významný pokrok, takže si myslím, že musíme jenom pochopit, jak na tom jsme a kudy se chceme ubírat. Monako by pro nás nemuselo být špatné. Auto je v pomalých zatáčkách dobře vyvážené a velmi ovladatelné, takže v Monaku budeme trpět méně," očekává optimisticky Boullier.