Letos se toho podle technického ředitele Ferrari dá hodně naučit, protože došlo k rozsáhlé změně v pravidlech a spousta věcí je nových. Týmy se seznamují s novou technikou a učí se dostávat více z hybridních pohonných jednotek, nových pneumatik a aerodynamiky svých monopostů.
"Těžko popsat, kolik je toho k učení. Jde o velmi raný design, velmi mladé auto za velmi čerstvých pravidel. Všude, kam se podíváte, nalézáte výkonnost," tvrdí Allison. Stáj z Maranella opět neprožívá nejlepší začátek, což stálo místo Stefana Domenicaliho. Na dominantní Mercedes hodně ztrácí, ale v Číně dosáhla znatelného pokroku.
Kde jsme mohli vidět skutečnou výkonnost? V Bahrajnu nebo v Číně? "Je to chyba takto smýšlet, protože na těchto dvou okruzích nešlo o stejné auto. Mezi těmito dvěma závody jsme ho docela výrazně vylepšili, takže se nezměnila jen charakteristika tratě, ale i náš vůz."
"Učíme se, jak za těchto nových pravidel získat více výkonnosti a zlepšit jeho konkurenceschopnost. Klíčem k úspěšné sezóně je zlepšování se v každém závodě. Pokud se nám to bude dařit, smysluplně navyšovat výkonnost v každém závodě, pak budeme dále pozorovat pokroky. A to blíže určí, čím je skutečně vůz F14 T - ne pouze jediný závod," pokračuje Allison.
Piloti Ferrari na něj zapůsobili tím, jak si vedou s letošním monopostem: "U Ferrari jsme velmi šťastní, že máme dva jezdce s tak bezvadnou historií. U Fernanda jsme pozorovali výjimečné výkony, získal při všech příležitostech každý možný bod. Kimi s týmem pracuje extrémně dobře, spolupracuje s inženýry, pomáhá nám posouvat se s vozem kupředu. Je to třída a velmi brzy to uvidíme ve výsledcích na dráze, tím jsem si jistý."
Video: James Allison o záměru Ferrari neustále se zlepšovat (zdroj: Scuderia Ferrari)