Kvjat: Když sedím ve voze, vidím jen volant a cestu před sebou

BŽ, 28. ledna 2014, 11:16 Google+

Daniil Kvjat absolvoval po představení nového vozu STR9 v Jerezu tiskovou konferenci s ruskými novináři

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 28.01. 14:03) Napište svůj názor
Toro Rosso

Toro Rosso | foto: Scuderia Toro Rosso

Sdílejte článek

Daniil, jaký máte dojem z dizajnu nových vozů?
Daniil Kvjat (DK): „Všichni zvolili různý přístup. Myslím, že do prvního závodu se ještě hodně věcí změní. Možná se objeví i jiné tvary. Ale novinek je určitě víc než vloni…“

Jak se Vám líbí Váš vůz?
DK: „Hlavně aby byl rychlý. Když sedím v něm, tak stejně vidím jen volant a cestu přede mnou.“

Jako první vyjede na trať Jean-Eric, Vy až na druhý den…
DK: „Od samého začátku jsem měl naplánovaný druhý den. Je nepravděpodobně, že už v první den půjde všechno hladce, vůz je úplně nový. Takže je dobře, že si sednu za volant až na druhý den.“

Bylo to rozhodnutí na Vás, nebo na týmu?
DK: „Zajímali se o můj názor, ale rozhodnutí bylo ze strany týmu.“

Jaké pocity máte z prezentace? Proběhlo vše tak, jak jste si představoval?
DK: „Až dodnes jsem podobné prezentace viděl jen v televizi. Být součástí představení je fantastické, mám pozitivní pocity. Přišlo hodně lidí, cítil jsem se dobře. Dlouho jsme se chystali na testování, na novou sezonu. Tento den je významný pro tým i pro mě osobně.“

Nejste z rozhovorů unaven?
DK: „Určitě ne. Styk s novináři je součástí mé práce. Navíc je to zajímavé. Tím, že mluvím s novináři, se dozvím taky něco o sobě. Jednou jsem se například dozvěděl, že můj táta je magnát.“ (smích)

Jste připraven na to, že budete přitahovat více pozornosti?
DK: „Ano, a do jisté míry si to užívám. To je také součástí světa F1. Možná se to v budoucnosti změní, ale zatím je to v pohodě.“ (smích)

Existuje dotaz, z kterého jste už unaven?
DK: „V Austinu a Sao Paolu jsem byl unaven z otázek o mé minulosti. Stále se mě někdo vyptával na můj předešlý život a předešlou kariéru. Nebylo to příjemné.“

Budete přítomen na testování Jeana-Erica?
DK: „Ano, na okruhu budu už od rána. Budu přítomen na všech brífincích, vynasnažím se poznat vše nové. Uvidíme, co se bude dít.“

Znáte okruh v Jerezu?
DK: „Znám ho z testování, když jsem byl ve Formuli Renault 2.0. Po dva roky jsme tady byli v zimě na testech.“

Kolik dní jste absolvoval na simulátoru?
DK: „Tři plné dni, to není špatné.“

Zahrnuje simulátor Red Bullu už i nový vůz STR9?
DK: „Ano a práce na něm byla užitečná. Přítomen byl i můj závodní inženýr. Kvůli příští spolupráci je důležité, abychom se navzájem dobře poznali. Nejsem velkým fanouškem simulátorů, ale pro piloty je důležitý. Můžete se naučit přepínače na volantu, konfiguraci tratě, zkoušet nastavení vozu. Skutečně si užívat jízdu můžete ale jen za volantem skutečného monopostu.“

Máte po zkušenosti ze simulátoru představu, jak moc se liší nový vůz od předešlého?
DK: „Jsou dost odlišné kvůli novým pravidlům. Na začátku sezony nebudou mít velký přítlak. Tato oblast bude jednou z hlavních, na kterých budou technici letos pracovat.“

Jak moc se odlišuje volant?
DK: „Ani bych neřekl, že moc. Objevila se na něm malá obrazovka, doplnily se některé nové přepínače. Je trochu větší a těžší, ale vypadá podobně.“ 

Motor má nový zvuk…

DK: „Upřímně, mě se ten nový zvuk líbí. Mnohým lidem se nelíbí dizajn nových vozů, ale zvuk se podle mě musí líbit všem. Zdá se mi agresivnější. Na změny je nutné si zvyknout. Formula 1 není monotónní disciplína, stále se něco mění.“

Vytisknout

Diskuze: Kvjat: Když sedím ve voze, vidím jen volant a cestu před sebou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 28.01.2014 14:03 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Force India

Force India zveřejňuje další snímky vozu VJM07

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud