Snímky kromě zachycení nového agregátu odhalují také umístění komponent uvnitř vozu, způsob jízdy i práce jednotlivých části systému pro rekuperaci energie.
Ve Formuli 1 totiž letos dochází k největší změně v historii tohoto sportu. Vozy budou poháněny sofistikovanými pohonnými jednotkami, které kombinují přeplňované interní spalovací motory a mocné systémy pro rekuperaci energie z výfuků (termální energie) a té, která se uvolňuje při brzdění (mechanická energie).
Během jednoho kola budou vozy poháněny jak tradičním palivem, tak i elektrickou energií. Tyto dva systémy budou spolu harmonicky spolupracovat, týmy a piloti budou muset nalézt optimální kompromisy ve využívání těchto dvou typů energií v závodě. Omezení průtoku paliva a jeho počáteční hmotnosti na startu letos vedly k vývoji nejefektivnějších motorů na světě.
Využívání systému ERS v různých fázích jízdy, pro zvětšení klikněte
(foto: Renault Sport F1)
Další fotografie naleznete pod článkem, zbytek snímku zveřejňených loni zde.
Mercedes dnes také zveřejnil nové snímmky své pohonné jednotky, najdete v naší fotogalerii zde.