Japonská automobilka uvede svoje šestiválce a další součásti hnacího ústrojí v monopostech stáje McLaren v roce 2015, zatímco Ferrari, Mercedes a Renault svoje díla předvedou už za méně než měsíc.
Z úst představitelů Hondy můžeme slyšet, že je to pro ně nevýhoda, tak její rivalové, kteří budou mít po 28. lednu 2014 zmražený vývoj pohonných jednotek (ledaže by se mělo jednat o zlepšení spolehlivosti), věří, že se Honda bude moci z roku 2014 poučit a bude moci reagovat, protože jí se pravidlo o zmražení vývoje samozřejmě týkat nebude.
"Dlouho jsme [o tomto problému] mluvili s ostatními výrobci, ale nenašli jsme řešení," řekl šéf Ferrari, Stefano Domenicali. "Nemůžeme přinutit Hondu, aby zmrazila svůj motor, když ještě není registrována ve světě Formule 1 a navíc s tímto přístupem uzavření se by mohl ztratit chuť kterýkoliv další výrobce, který by mohl chtít vstoupit.
Zjistitli jsme, že japonský výrobce bude moci těžit z velké výhody tím, že bude moci adaptovat svoje motory na problémy, které budou zaznamenány během sezony, ale nemůžeme s tím nic udělat," uzavřel Domenicali.