DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se obává, že Honda bude mít po svém návratu do F1 nefér výhodu

Ostatní výrobci motorů mají obavu, že by Honda mohla mít nefér výhodu plynoucí z toho, že do sportu vstoupí až rok po uvedení nových pravidel v platnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se obává, že Honda bude mít po svém návratu do F1 nefér výhodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 27.12.2013 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 24.12.2013 09:14
Zmražení vývoje motorů v rámci šetření... no… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 24.12.2013 18:20
zmražený motory? Teda docela čumim,že ty motory… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 24.12.2013 15:21
Psal jsem o tom před půl rokem zde: http:/… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to hlúposť,... ...zmrazovať vývoj motorov, lebo ten vlastne poháňa konštruktérov motorov k tomu, aby do motorov aplikovali najnovší vývoj vedy a techniky. Je hanba, ak sa do monopostov F1 montujú pekáče, ak sú na svete už osvedčené a tohto roku budú aj homologované pseudoadiabatické motory. Ak totiž Honda príde s ním, tak ostatný to môžu rovno zabaliť a toho sa bojí aj Luca. 11

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    zmražený motory? Teda docela čumim,že ty motory mají být hned zmražený,když se ještě ani neví jak budou spolehlivý a celkově dobrý/špatný.

    Ferrari,Mercedes a Renault v tomhle docela chápu a zmrazil bych to až pozdějc. Nebo ty motory by mohli vyvýjet jako jiná firma,stejně by každej věděl od koho to opravdu je.
    U nikoho by problém určitě nebyl,když mají pod sebou jiný automobilky.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    193.179.208.XXX
    hm... ale vzdyt ty motory se nemrazi. Kazdy rok ma prece kazdy vyrobce motoru urcity pocet bodu, ktere muze vyuzit na upravu jednotlivych casti motoru. Sice se kazdy rok body snizuji, ale presto to upravy dovoluje. Muze mi prosim nekdo vysvetlit, co presne maji vlastne hosi od Ferrarri na mysli?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Psal jsem o tom před půl rokem zde:
      [odkaz na stránku]
      Pokud tě zajímají tech. detaily, co kdy bude možno upravovat, pak to najdeš zde:
      [odkaz na stránku]

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        193.179.208.XXX
        diky moc, obcas mam problem na vasem webu najit starsi clanek. 05

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ala6

      90.204.225.XXX
      Presne tak. Nejvetsi pridel bodu na upravy je v roce 2014 a ty Honde propadnou. Sice muzou vyvijet motor bez "utraceni" bodu, coz ale ma, bez testu ohnem (zavodem), o neco mensi ucinek. Takze si myslim ze na tom spise prodela, mozna ne, ale 100% nevydela. V roce 2015 bude mit moznost stejnych uprav jako ostatni, kteri ale jiz budou mit 19x data ze zavodniho vikendu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Z článku ale vyplývá, že Hondě nepropadnou, protože bude ve svém prvním roce, zatímco ostatní budou více omezení ve druhém roce svých turbomotorů.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          no jako by to vyplyva z clanku, to breceni Ferrarri, ale prave ten Petruv clanek pred pul rokem podle me rika neco jineho.

          Osobne to chapu tak, ze Honda ma prostor k tomu sledovat problemy ostatnich a pokud zjisti, ze maji neco podobneho, ma "neomezeny" cas to vyladit, nez do procesu oficialne vstoupi. Otazka je, jak moc je to odlisne, kdyz Honda svuj motor nemuze testovat na monopostu F1 a kdo bude mit vlastne vetsi sance.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            46.33.96.XXX
            "Honda svuj motor nemuze testovat na monopostu F1"

            A proč by nemohla? Motoru je úplně jedno, jestli je v autě aktuálním, nebo 7 let starém. Stačí, když staré auto upraví tak, aby se tam motor fyzicky vešel. To, co je potřeba (vibrace od kol, přetížení, problémy s chlazením) mohou nasimulovat i pomocí dávno neaktuálního auta, který navíc v rámci testů mohou upravovat daleko za rámec platných předpisů - přesně podle potřeb inženýrů testujících motor.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          viz. "Pro ty, kteří se budou chtít přidat později, nebudou platit zvláštní pravidla jako nováčky, ale budou se muset řídit tím, co bude stanoven pro každý rok."

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    95.103.64.XXX
    . Férové by bolo zmrazenie všetkých naraz, teda pred príchodom Hondy by mali byť všetky rozmrazené aspoň v čase medzi sezónami. Ďalší výrobca hneď tak nepríde.

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Nepřijde. Právě z těchto důvodů. A to je špatně, nebo dobře?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Zmražení vývoje motorů v rámci šetření... no budiž, ale proboha proč takhle záhy, sotva začal jejich vývoj 20

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • turbič

      31.28.151.XXX
      hmm asi v tom budou hrát roli peníze ,ty motory jsou už tak drahý a ještě aby je vylepšovali.to by zvyšovalo náklady.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      37.188.234.XXX
      Když by nebyli zmrazené, tak by zákaznické týmy vyšly na nehorázné peníze... V řádech 10tek mil dolarů... Valstně už teď je stály cca 20 - 25... Příští rok by zaplatili stejně ne-li více... Problémem je, že máme 11 týmů, ale pouze 3 výrobce... Kdyby měl každý spojení jako Mclaren s Hondou, bylo by to ideální... Ale tak to není, aproto se musí hledět na náklady...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bango

    194.228.13.XXX
    Mráz Já myslim, že tohle si žádá diskuzi na téma, jakou kterej výrobce motorů asi zvolí cestu pro obejití uvedenýho zmrazení... Celá historie F1 je přece jen o tom, jak vochcat pravidla, no nemyslíte?

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • danna

    89.103.144.XXX
    mrazeni proc zas ty motory mrazi ? :( achjo... kdyby nevymysleli takovehle koniny, nikdo by neresil nefer (ne)vyhody plynouci z techto blbych napadu.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama