DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se obává, že Honda bude mít po svém návratu do F1 nefér výhodu
Ostatní výrobci motorů mají obavu, že by Honda mohla mít nefér výhodu plynoucí z toho, že do sportu vstoupí až rok po uvedení nových pravidel v platnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari se obává, že Honda bude mít po svém návratu do F1 nefér výhodu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:19 27.12.2013 194.160.178.XXXJe to hlúposť,... ...zmrazovať vývoj motorov, lebo ten vlastne poháňa konštruktérov motorov k tomu, aby do motorov aplikovali najnovší vývoj vedy a techniky. Je hanba, ak sa do monopostov F1 montujú pekáče, ak sú na svete už osvedčené a tohto roku budú aj homologované pseudoadiabatické motory. Ak totiž Honda príde s ním, tak ostatný to môžu rovno zabaliť a toho sa bojí aj Luca. -
Zix.
18:20 24.12.2013 78.102.247.XXXzmražený motory? Teda docela čumim,že ty motory mají být hned zmražený,když se ještě ani neví jak budou spolehlivý a celkově dobrý/špatný.
Ferrari,Mercedes a Renault v tomhle docela chápu a zmrazil bych to až pozdějc. Nebo ty motory by mohli vyvýjet jako jiná firma,stejně by každej věděl od koho to opravdu je.
U nikoho by problém určitě nebyl,když mají pod sebou jiný automobilky. -
Duncan66
15:04 24.12.2013 193.179.208.XXXhm... ale vzdyt ty motory se nemrazi. Kazdy rok ma prece kazdy vyrobce motoru urcity pocet bodu, ktere muze vyuzit na upravu jednotlivych casti motoru. Sice se kazdy rok body snizuji, ale presto to upravy dovoluje. Muze mi prosim nekdo vysvetlit, co presne maji vlastne hosi od Ferrarri na mysli?-
Petr
15:21 24.12.2013 78.157.160.XXXPsal jsem o tom před půl rokem zde:
[odkaz na stránku]
Pokud tě zajímají tech. detaily, co kdy bude možno upravovat, pak to najdeš zde:
[odkaz na stránku] -
ala6
15:27 24.12.2013 90.204.225.XXXPresne tak. Nejvetsi pridel bodu na upravy je v roce 2014 a ty Honde propadnou. Sice muzou vyvijet motor bez "utraceni" bodu, coz ale ma, bez testu ohnem (zavodem), o neco mensi ucinek. Takze si myslim ze na tom spise prodela, mozna ne, ale 100% nevydela. V roce 2015 bude mit moznost stejnych uprav jako ostatni, kteri ale jiz budou mit 19x data ze zavodniho vikendu.-
-
Duncan66
12:23 25.12.2013 193.179.208.XXXno jako by to vyplyva z clanku, to breceni Ferrarri, ale prave ten Petruv clanek pred pul rokem podle me rika neco jineho.
Osobne to chapu tak, ze Honda ma prostor k tomu sledovat problemy ostatnich a pokud zjisti, ze maji neco podobneho, ma "neomezeny" cas to vyladit, nez do procesu oficialne vstoupi. Otazka je, jak moc je to odlisne, kdyz Honda svuj motor nemuze testovat na monopostu F1 a kdo bude mit vlastne vetsi sance.-
rock
18:21 25.12.2013 46.33.96.XXX"Honda svuj motor nemuze testovat na monopostu F1"
A proč by nemohla? Motoru je úplně jedno, jestli je v autě aktuálním, nebo 7 let starém. Stačí, když staré auto upraví tak, aby se tam motor fyzicky vešel. To, co je potřeba (vibrace od kol, přetížení, problémy s chlazením) mohou nasimulovat i pomocí dávno neaktuálního auta, který navíc v rámci testů mohou upravovat daleko za rámec platných předpisů - přesně podle potřeb inženýrů testujících motor.
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:40 24.12.2013 37.188.234.XXXKdyž by nebyli zmrazené, tak by zákaznické týmy vyšly na nehorázné peníze... V řádech 10tek mil dolarů... Valstně už teď je stály cca 20 - 25... Příští rok by zaplatili stejně ne-li více... Problémem je, že máme 11 týmů, ale pouze 3 výrobce... Kdyby měl každý spojení jako Mclaren s Hondou, bylo by to ideální... Ale tak to není, aproto se musí hledět na náklady...
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek