I když Fernando Alonso odvedl v Kanadě dobrou práci, když se v průběhu závodu dostal ze šestého na druhé místo a Felipe Massa z šestnáctého na osmé, Ferrari zvětšilo ztrátu na Red Bull v pořadí jednotlivců i v Poháru konstruktérů. Alonso ztrácí po Montrealu na Vettela 36 bodů a tým Ferrari má o 56 bodů méně, než Red Bull.
Tyto fakta bere do úvahy i Domenicali, když tvrdí, že i ve zbývajících závodech musí udržet tempo s vozy Red Bull a Mercedes.
„Musíme pokračovat ve vývoji našeho vozu,“ řekl, „protože naši soupeři udělali výrazné kroky vpřed. Kromě Red Bullu byl v Montrealu velice konkurenceschopný také Mercedes, nejen v kvalifikaci na jedno kolo, ale v průběhu celého závodu. Musíme našim pilotům poskytnout ty nejlepší prostředky pro boj o první dvě řady na startu, to je důležité pro dokonalé využití našeho závodního tempa.
V současnosti máme před Silverstonem větší ztrátu. Musíme využít zbylý čas na co nejlepší práci týmu, pokračovat ve studiu chování pneumatik – v neděli jsme viděli, že některé týmy byly schopny ujet dvě třetiny závodu pouze na jedné sadě. Proto je velmi důležité pochopit, jak pracují pneumatiky na každém závodním okruhu.“
Domenicali neztrácí optimismus a domnívá se, že ještě není nic ztraceno v boji o titul:
„Máme za sebou sedm závodu sezony 2013 a jsme v boji o titul jak v jednotlivcích, tak v Poháru konstruktérů. Teď jdeme do fáze, kdy by bylo dobré smazat ztrátu, dosáhnout několik dobrých výsledků v řadě za sebou. Vážných soupeřů je několik, jsou velmi silní, na druhé straně oni si také uvědomují naší sílu.
Závod od závodu to bude těsný souboj na různých typech okruhů v různých podmínkách. Je to vzrušující vyhlídka a myslím si, že o titulu se nerozhodne před posledním závodem sezony.“