Fernando Alonso v Koreji dojel za oběma Red Bully, proto přišel o své dlouhotrvající vedení v letošním šampionátu. O šest sekund za ním projel cílem Felipe Massa s druhým Ferrari, u kterého se zdálo, že měl v závodě lepší rychlost než Španěl.
Scuderia ale využila týmové režie a rádiem dávala prostřednictvím závodního inženýra Roberta Smedleyho instrukce, aby se přes svou rychlost držel za Alonsem.
"Proč mu Ferrari nedovolilo předjet Alonsa a znervóznit Webbera?" diví se Marko v rozhovoru pro Blick. Italský tým by na jejich souboji mohlo vydělat, Massa by se navíc mohl pokusit Red Bull zpomalit, aby se před něj dostal i jeho týmový kolega.
"I kdyby se Massovi nepodařilo dostat Webbera, bylo by pro něj jednoduché pozici [Alonsovi] zkrátka vrátit," dodává Marko.
Fernando Alonso ve Velké ceně Koreje před Felipem Massou (foto: Scuderia Ferrari)