"Montreal je pro návštěvu skvělým městem a Velká cena Kanady je vždy jedním ze závodů, kde se zdá, jakoby jím žilo celé město, vytváří opravdu hezkou atmosféru," těší se do Ameriky sedminásobný mistr světa F1.
Okruh samotný se nese v duchu brzda-plyn, hodně pozornosti je věnováno maximální rychlosti a brzdění. Letos budeme mít poprvé dvě DRS zóny, bude zajímavé sledovat, jaký to bude mít dopad.
Přesto je velmi těžké určit, jak si naše auto v Montrealu povede. Monako bylo pro tým určitě náročné, ale jako obvykle se jsme se z toho poučili, a v Kanadě budeme znovu připraveni bojovat," říká odhodlaně Schumacher.
Schumacher v Monaku do cíle nedojel (© Mercedes GP)
Jeho šéf Ross Brawn vzpomíná na loňský závod: "Všechny týmy zde minulý rok kvůli drolení trápily velké problémy s pneumatikami, bude tedy zajímavé sledovat, jak si o tomto víkendu povedou nové Pirelli. Není to jednoduché předpovědět, zda se situace s pneumatikami bude podobat tomu, co jsme zažili v roce 2010, nebo zda se bude lišit."
"Máme dvě DRS zóny, které pomohou zvýšit počet předjížděcích manévrů na okruhu, kde se už i tak dalo předjíždět. Kombinace DRS a pneumatik by měla vést ke vzrušujícímu a na události bohatému víkendu," dodává šéf Mercedesu GP.