Ta měla původně začínat 902 metrů před zatáčkou č. 14. Vzhledem k tomu, že zhruba 130 m před ní piloti začínají brzdit, měli mít k dispozici 770 m. FIA sice nic oficiálně neoznámila a v jejím nákresu na webových stránkách je stále původní meta, Button však na tiskové konferenci uvedl, že zaznamenal změnu.
"Čára byla posunuta. Když jsem ráno vstal a dostal se na okruh, všiml jsem si, že pozice pro aktivaci DRS se na dráze změnila. Byla nějakých 900 m před poslední zatáčkou, nyní je nějakých 750 m před ní. 752 metrů; záleží na tom, kde brzdíte. Nic to však neznamená, že?"
Jenson Button (uprostřed) se svými inženýry na procházce po okruhu v Šanghaji
"Předjíždění je zde stále docela těžké, i s DRS. Hodně záleží na větru, stejně jako na zvolených převodových poměrech. Musíte velmi dobře vyjet ze 13. zatáčky, abyste se mohli zavěsit za vůz před vámi, a musíte být také dostatečně blízko za ním," řekl Button.